دانلود فایل”پاورپوینت معماری سرویس گرا و مدیریت فرآیندهای کسب و کار”
دسته: تجارت الکترونیک
لیست تمام پروژه ها و مطالب:
پاورپوینت مبانی تجارت الکترونیکی
تحقیق مدیریت فرآیند کسب و کار
اصول
توصیههای اجرایی
مدیریت فرآیند کسب و کار BPMS
انواع فرآيندها
سه نوع فرآيند کسب و کار وجود دارد
رفع کندی و ابهام در گردش اسناد اطلاعات در فرآیندهای کسب و کار
توسعه ارتباط کاری موثر در فرآیندهای کسب و کار
امکان طرحریزی فرآیندهای کسب و کار سیستم ارزیابی عملکرد مناسب
طراحی و آنالیز
پیکربندی
اجرایی کردن
ارزیابی
کاوش فرآیند
نظارت بر فعالیت تجاری
مزایای مدیریت فرآیندهای تجاری
استانداردهای مدیریت فرآیند کسب و کار
مدیریت فرآیند کسب و کار BPM چیست؟
تعریف فرآیند کسب و کار
انواع فرآیندهای کسب و کار
بهبود فرآیند
خودکار کردن فرآیند
سرویس چیست؟
واسط مستقل از نرم افزار
معماری اطلاعات Information Architecture
مدیریت محتوا
مدیریت دانش
آیا به معماری اطلاعات نیاز داریم؟
فرهنگ جامع طراح
قابلیت ترکیب سرویس
مروری بر تحقیقات
معماری سرویس گرا چیست؟ SOA چیست؟
سرویسها چیستند؟
فواید SOA برای مشتریان بانکها
SOA و اوراق بهادار
تغییر معماری نرم افزاری بانکها کافی است؟
SOA در بانکداری اسلامی
تهدیدات مهاجرت به معماری سرویس گرا
معماری سرویس گرا چیست
زیربنای SOA
نقل و انتقال (Tranport)
رابطه بین BPM ، SOA و EA
منابع
در مدیریت فرآیند کسبوکار، تحول فرآیندی در سازمان تاثیر به سزایی بر اثرگذاری رویکرد فرآیندی دارد. تحول فرآیند، سیر تکاملی برنامهریزی شده فرآیندهای کسب وکار است که با استفاده از یک روش نظاممند و متدولوژی معین برای حصول اطمینان از اینکه فرآیندهای کسب وکار اهداف سازمان را دنبال میکند، به کار میرود. طراحی مجدد فرآیندها تفکر مجدد بر روی چگونگی انجام کلیه فرآیندها از ابتدای شروع تا انتهای تحویل محصول و خدمات فرآیند، در وضعیت موجود است. این امر با بهبود فرآیندها تفاوت دارد چراکه از یک روش جامع و کلینگر جهت فرآیندهای سازمان، با جای تشخیص و پیادهسازی تغییرات جزئی استفاده میکنند.مدیریت فرایندهای کسبوکار یا BPM، ریشه در …
پاورپوینت شهر الکترونیک
شهر الکترونیک
شهروند الكترونيكي
ضرورت ایجاد شهر الکترونیکی
ویژگی های شهر کنونی و شهر الکترونیک
اولین شهرهای الکترونیکی
مدل شهر الکترونیک
زندگی الکترونیکی
سازمان الکترونیکی
دولت الکترونیکی
زیرساختار شهر الکترونیکی
فعالیت های شهر الکترونیک
چشم اندازهای شهر الکترونیک
بخش خدمات شهر الکترونیکی
مزایای شهر الکترونیک
چالش های شهر الکترونیک
راهکارهای چگونگی ایجاد شهر الکترونیکی
طراحی شهر الکترونیک
شهر الکترونیکی در ایران
شهر الکترونیکی کیش
شهر الکترونیکی مشهد
ایران و ضرورت رویکرد به شهر الکترونیک
فهرست منابع
ضرورت ایجاد شهر الکترونیکی: عوامل متعددی زمینه ایجاد شهر الکترونیکی را فراهم می سازد که همه این عوامل ناشی از رشد فناوری و پیچیده تر شدن زندگی بشر است. ایجاد شهر الکترونیک پاسخ به ضرورت بهره وری در زمان و هزینه و سادگی ارائه خدمات و اطلاعات بخش دولتی و سازمانها به جامعه است. دولت ها برای پاسخ به این پیچیدگی ناگزیر هستند که به ایجاد شهرهای الکترونیک روی آورند. استفاده روز افزون از این تکنولوژیها باعث سادگی و راحتی بیش تر برای دسترسی آسان به اطلاعت موردنیاز درباره خدمات شهری و سادگی تجارت و مبادلات شخصی در شهر خواهد شد …
پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک
دانلود فایل”پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک”
مقاله ترجمه شده با عنوان ده فایده سازمان تجارت جهانی، به همراه اصل مقاله
جزئیات بیشتر این محصول:
عنوان انگلیسی مقاله:
عنوان فارسی مقاله:
ده فایده سازمان تجارت جهانی
فرمت فایل ترجمه شده: word، قابل ویرایش.
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
دانلود فایل”مقاله ترجمه شده با عنوان ده فایده سازمان تجارت جهانی، به همراه اصل مقاله”
پاورپوینت تجارت و فروشگاه الکترونيکي و بازارسازهای اینترنتی
دانلود فایل”پاورپوینت تجارت و فروشگاه الکترونيکي و بازارسازهای اینترنتی”
تحقیق و پاورپوینت بررسی تأثیر معماری سرویس گرا بر مدیریت فرآیندهای کسب و کار
در قالب word و در 42 صفحه و در قالب ppt و در 62 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
چکیده
مقدمه
فصل اول: معرفی معماری سرویس گرا
مقدمه
معماری سرویس گرا چیست؟
آشنایی با معماری سرویس گرا (SOA)
اجزای معماری سرویس گرا
عناصر تشکيل دهنده معماري سرويس گرا
ویژگی های سیستمهای مبتنی بر معماری سرویس گرا
مزاياي معماري سرويس گرا
معایب معماری سرویس گرا
نكاتي در خصوص معماري سرويس گرا
اتصال سست
تعریف سرویس
دسته بندی سرویس در معماری سرویس گرا
نقش وب سرویسها در معماری سرویسگرا
متدولوژی تحلیل و طراحی سرویس گرا (Service Oriented Analysis and Design Method)
مراحل متدولوژی
متدولوژی های موجود
پروتکلها و استانداردهای معماری سرویسگرا
تفاوت معماری سرویس گرا با معماری سنتی
معماری سازمانی سرویسگرا (SOEA)
تفاوت معماري سازماني با معماري سرويس گرا
شباهت های معماری سازمانی با معماری سرویس گر
مزایای معماری سرویس گرا از دیدگاه فن آوری اطلاعات
مزایاي معماري سرویس گرا از دیدگاه کسب و کار
فصل دوم: مدیریت فرآیندهای کسب و کار (Business Process Management)
منظور از فرایند کسب و کار چیست؟
تعریف مدیریت فرایند کسب و کار (BPM)
چرخه حیات مدیریت فرایند کسب و کار
ویژگیهای مدیریت فرایندهای کسب و کار
مزایای مدیریت فرایندهای کسب و کار
هفت گام موفقیت در BPM
دست آوردهای مدیریت فرآیندهای کسب و کار
ریسک های موجود در یک پروژه BPM
رویکردهای مختلف BPM یا مدیریت فرآیند
تأثیر مدیریت فرآیندهای کسب و کار بر رضایت مشتریان سازمان
تفاوت مدیریت فرآیندهای کسب و کار و مهندسی مجدد فرآیندها
BPMN استانداردی برای مدل سازی فرآیندهای کسب و کار
سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار (BPMS)
تفاوت BPM و BPMS و BPMN
تجربه موفق پیادهسازی BPMS در شرکت Adidas
لزوم پیاده سازی سیستم BPMS در شرکت Adidas
اهداف پیاده سازی سیستم BPMS در شرکت Adidas
دست آوردها پس از استقرار سیستم BPMS
فصل سوم: بررسی تأثیر معماری سرویس گرا بر مدیریت فرآیندهای کسب و کار
مدیریت فرآیندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا
الگوهاي مختلف پیرامون مدل وابستگی مدیریت فرآیندهاي کسب و کار و معماري سرویس گرا
الگوی SOA Contain BPM
الگوی BPM With SOA
مقایسه دو الگوی SOA Contain BPM و BPM With SOA
نتیجه گیری
منابع
Abstract
توضیحات:
این تحقیق در قالب سه فصل، به بررسی تأثیر و عملکرد معماری سرویس گرا (SOA) بر مدیریت فرآیندهای کسب و کار یا همان BPM می پردازد. در این پروژه به صورت موردی دو الگو مورد بررسی قرار گرفته است.
دانلود فایل”تحقیق و پاورپوینت بررسی تأثیر معماری سرویس گرا بر مدیریت فرآیندهای کسب و کار”