دانلود فایل”پرسش نامه توانمندي هاي رياضي دوم دبستان”
2019-09-23 18:39:25
|پروژه|مقاله|پاورپوینت|تحقیق|نقشه|کتاب|جزوه|کارآموزی|طرح توجیهی
لیست تمام پروژه ها و مطالب:
دانلود فایل”پرسش نامه توانمندي هاي رياضي دوم دبستان”
2019-09-23 18:39:25
چكيده
دانلود فایل”تحقیق بررسي نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر مقطع متوسطه”
2019-09-23 06:22:59
دانلود فایل”تحقیق راهکارهای پیشگیری از اعتیاد”
2019-09-23 02:47:22
دانلود فایل”تحقیق اجرا و ارزشيابي يادگيري”
2019-09-21 15:49:44
قسمتی از متن پاورپوینت:
فلسفه تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش دارای ابعاد مختلف بوده و از دیدگاه های گوناگون مورد بررسی قرار می گیرد.
دانلود فایل”پاورپوینت باورهای معرفت شناسی در آموزش و پرورش”
2019-09-21 03:45:30
دانلود فایل”پاورپوینت فعل اخلاقی (ويژه ارائه کلاسی درس تعلیم و تربیت در اسلام)”
2019-09-20 23:17:22
دانلود فایل”پاورپوینت آموزش سلامت”
2019-09-19 01:54:16
دانلود پرسش نامه با موضوع توانمندي هاي رياضي سوم دبستان،
در
قالب docx و در 4 صفحه،
قابل ویرایش.
این پرسش نامه دارای 47
سؤال، روایی و پایایی و…
دانلود فایل”پرسش نامه توانمندي هاي رياضي سوم دبستان”
2019-09-19 00:00:37
فصل دوم: بررسی اجمالی دنیای تئوریهای یادگیری
دلیل بررسی نظریههای یادگیری چیست؟
مدیر سیاستگذار در بحث آموزش بزرگسالان
متخصصین آموزشی
گروه مشاورین
نظریه
تعریف یادگیری
توسعه شایستگی (competency development)
یادگیری مستقل
فصل سوم: نظریههای یادگیری
طیقهبندی نظریهها
مدلهای ماشینی نگری و ارگانیسمی
مفاهیم مدلهای جزء و کلنگر (ماشینی¬نگری و ارگانیسمی) توسعه
نظریات مدل جزءگرا
نظریات مدل کل نگر (Holistic)
فصل چهارم: نظریه یادگیری بزرگسالان: آندروگوژی
نظریه لیندمن
خلاصه فرضیات بنیادی لیندمن درباره یادگیرنده بزرگسال
حمایت های علوم اجتماعی پس از سال 1950
حمایت های روانشناسی بالینی
حمایت هایی از سوی آموزش و پرورش بزرگسال
پنج فرضیه اصلی دیدگاه دانش ¬آموز محور راجرز
آلن تاف: مراحل مختلف روند یادگیری بزرگسال
مدل پداگوژی
بلوغ طبیعی به سوی خودفرمانی در مقایسه با سطح مجاز رشد فرهنگی خود فرمانی
معنی بزرگسال (Adult)
مدل آندراگوژیک: (آموزش بزرگسالان)
مشکلات تجربه
فصل پنجم: نظریههای آموزش
مبانی مؤثر در نظریه محرک- پاسخ (S-R)
مبانی مؤثر در نظریه شناخت
مبانی مؤثر در نظریه انگیزشی- شخصیتی
مفاهیم آموزشی برگرفته ازنظریه های یادگیری در کودکان و حیوانات
مدل های یادگیری 8 گانه گانیه
هشت عملکرد مؤثر بر موقعیت های آموزشی: نقش معلم در مدیریت محیط های مختلف یادگیری
مفاهیم آموزشی برگرفته از نظریه های یادگیری بزرگسالان: راجرز
واتسون
تاف: امدادگر
نقش معلّم بزرگسالان
مفاهیم آموزشی برگرفته از نظریه های آموزشی: مبانی دیوئی
آموزش اکتشافی: برونر
آموزش به روش الگوپذیری: بندورا
تحول دیدگاه: مزیرو
بازتاب پذیری انتقادی: بروکفیلد
ارتباط سازمان ها با آموزش و پرورش بزرگسالان
فصل ششم: مدل فرایندی آموزش بزرگسالان برای یادگیری
مقایسه روش فرایندی و محتوایی
آمادهسازی یادگیرنده
ایجاد جوی مناسب برای یادگیری
ایجاد سازوکاری برای برنامه ریزی متقابل
شناسایی نیازهای یادگیری
نيازسنجي
تنظیم اهداف برنامه
طراحی الگویی از تجارب یادگیری
اجرای برنامه (انجام فعالیتهای یادگیری)
قابليتهاي اصلي مدرسان آموزش سازماني
ارزشیابی برنامه
نسلهای ارزشیابی
فصل هفتم: آموزش بزرگسالان در عمل
آموزش بزرگسالان: اصول بنیادین
انتقادها به آندراگوژی
چهارچوب فردی- تبادلی آندراگوژی
سه گام تحلیل عملکرد یادگیرنده در استفاده از مدل عملی آندراگوژی
فرم کامل تحلیل آندراگوژیک یاگیرنده
فصل هشتم: یادگیری بزرگسالان در توسعه منابع انسانی
توسعه منابع انسانی و یادگیری بزرگسالان
چگونه اعمال HRD منجر به پیشرفت کارآیی می گردد؟
کنترل فرآیند یادگیری توسط یادگیرندگان بزرگسال
تعیین اهداف یادگیری توسط بزرگسالان: نیازسنجی
ایجاد و اجرا یادگیری
ارزشیابی یادگیری توسط خود بزرگسال
نتیجهگیری
فصل نهم: چشماندازهای جدید در آموزش بزرگسالان
اصول یادگیری بزرگسالان
نیاز یادگیرنده به دانستن
خودپنداره یادگیرنده
تجارب قبلی یادگیرنده
آمادگی برای یادگیری
جهتگیری یادگرفتن
طرح یادگیری تجربی کلب
انگیزش برای یادگیری (ارزشهای درونی و بازدهی شخصی)
خصوصیات پرورشکاران بزرگسال
فصل دهم: فراتر ازآموزش بزرگسالان
تفاوتهای فردی یادگیرنده
دانلود فایل”پاورپوینت مروری جامع بر فرایند برنامهریزی آموزش بزرگسالان”
2019-09-18 22:38:16
فصل ششم:هدايت و رهبري
دانلود فایل”پاورپوینت مقدمات مدیريت آموزشی”
2019-09-16 10:49:01