انبر قفلی طراحی شده در سالیدورک و کتیا
قابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
دانلود فایل”انبر قفلی طراحی شده در سالیدورک و کتیا”
2019-09-26 02:52:25
|پروژه|مقاله|پاورپوینت|تحقیق|نقشه|کتاب|جزوه|کارآموزی|طرح توجیهی
لیست تمام پروژه ها و مطالب:
انبر قفلی طراحی شده در سالیدورک و کتیا
قابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
دانلود فایل”انبر قفلی طراحی شده در سالیدورک و کتیا”
2019-09-26 02:52:25
دانلود فایل”فایل پارچ آب طراحی شده در سالیدورک”
2019-09-25 23:43:36
در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است :
فهرست مطالب
تاریخچه سایپا
ورود خودرو به ایران
موتور
نصب و تنظیم میل بادامک جدید
قبل از شروع کردن :
نصب میل بادامک:
تنظیم کردن میل بادامک :
تنظیم کردن میل بادامک :
لیفترهای هیدرولیک :
تعویض کردن کلاج ماشین
رفع مشکلات و آزمایش دقیق
سیستم سوخت رسانی:
سیستم خنک کننده در پراید :
سیستم انتقال قدرت
سیر تکاملی روغن های A.T.F
مکانیزم جعبه دنده خودکار( گیربکس های اتوماتیک )
اجزای مبدل گشتاور :
پایداری در برابر خوردگی و سائیدگی
حداقل ویسکوزیته
تاریخچه سایپا
ورود خودرو به ایران
کلیات: با اختراع موتورهای چهار زمانه درون سوز در نیمه دوم قرن ۱۹ و تکمیل آن متناسب باپیشرفتهای دانش بشری و سرانجام تولید انبوه انواع خودروها در اوایل قرن بیستم، موارداستفاده اتومبیل به عنوان وسیلهای لوکس و تجملی جهت گشت و گذار آخر هفته و نشان دادنبرتری و منزلت اجتماعی مالک آن تغییر یافت و به صورت وسیلهای ضروری برای رتق و فتقمشکلات روزمره زندگی بخصوص در شهرهای رو به گسترش درآمد و گسترش زندگیشهرنشینی نیز بر ضرورت تولید بیشتر و متنوعتر انواع خودرو تأثیر نهاد.
در ایران نیز متناسب با افزایش ارتباط خارجی و توسعه زندگی شهرنشینی، موارد استفادهاتومبیل به عنوان یک کالای لوکس و سپس با تأخیر نسبتاً طولانی به عنوان یک کالای ضروریمشهود است. براساس اطلاعات موجود، مظفرالدین شاه اولین پادشاهی بود که اقدام به خریداتومبیل کرد. او در نخستین سفرش به فرنگ، دستور خرید اتومبیل مورد علاقهاش را صادرمینماید و سعدالدوله وزیر مختار ایران در بلژیک را مسؤول این امر میگرداند. به هر حالاتومبیلی با سلیقه شاه ایران خریداری و به همراه راننده بلژیکی که به همین منظور استخدام شدهبود، از راه دریا ارسال میگردد تا قبل از مراجعت شاه به پایتخت، او سوار بر این اتومبیل واردتهران شود. هرچند که این اتومبیل اولین خودرو وارد شده به خاک ایران نبود اما تمایل و رغبتشاه به اتومبیل، موجب ترغیب سایرین به خصوص متمولان و دربار ایران به خرید اتومبیلجهت ابراز برتری اجتماعی گردید. عدم وجود راههای مناسب برای تردد خودروها در ایران وحتی در تهران، قیمت نسبتاً بالای اتومبیل و آشفتگیهای مالی و اقتصادی ایران آن روز، از جملهموانع عمده ورود خودرو به میزان زیاد در عهد قاجاریه بود. واردات خودرو به ایران پس از سال۱۳۰۰ با توجه به افزایش ارتباط بینالمللی و بهبود راههای مواصلاتی تا حدودی رشد یافت امّا رشد بیشتر روند واردات خودرو مربوط به سالیان پس از جنگ جهانی دوم بود، به طوری کهبراساس آمار و ارقام موجود واردات خودرو به ایران طی سال ۱۳۳۴ بالغ بر ده هزار دستگاهخودرو با ارزش دو میلیارد و دویست و پنج میلیون ریال بوده است.
این فایل کاملا اصلاح شده و شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد و با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات :43
دانلود فایل”دانلود گزارش کارآموزی شرکت سایپا”
2019-09-25 15:45:48
دانلود فایل”فایل شفت خودرو طراحی شده در سالیدورک”
2019-09-25 14:52:41
دانلود فایل”فیلم آموزشی شبیهسازی حرکت پیستون در نرمافزار اینونتور”
2019-09-25 14:21:14
دانلود فایل”پاورپوینت شناسایی و تعیین ساختارهای نانو”
2019-09-25 07:33:18
دانلود فایل”تحقیق سیم پیچی موتور (انواع موتورها و دستگاه ها)”
2019-09-25 00:02:50
مقاله ترجمه شده با عنوان مطالعه فن آوری های موجود بازیافت گرمای گازهای
خروجی برای کاربردهای موتور دیزل HD، به همراه اصل مقاله
عنوان انگلیسی
مقاله:
Study of available
exhaust gas heat recovery technologies for HD diesel engine applications
عنوان فارسی مقاله:
مطالعه فن آوری های
موجود بازیافت گرمای گازهای خروجی برای کاربردهای موتور دیزل HD
دسته بندی: مهندسی مکانیک
فرمت فایل ترجمه
شده: Word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل
ترجمه شده: 29
ترجمه سلیس و روان
مقاله آماده خرید می باشد.
چکیده مقاله:
Greenhouse effect, diminishing petroleum supplies and increasing fuel cost
have
motivated governments and diesel engine manufacturers to reduce engine
emissions and
increase fuel economy. During recent years, various efforts were made to
improve further diesel engine efficiency and fuel economy
and, thus, to curtail CO2 and other gaseous and particulate emissions
(Binder and Schwarz, 2002; Hountalas et al., 2002, 2005a,b).
Combination of advanced injection timing, high injection pressure and high
boost
pressure can reduce specific fuel consumption of DI (Direct Injection)
diesel engines (Hountalas
et al., 2005a). Improvement of DI diesel engine efficiency can be attained by improving the thermodynamic efficiency of the operating
cycle or by reducing its mechanical losses
(Hountalas et al., 2006; Heywood, 1988).
ترجمه چکیده:
اثرات گلخانهای، کاهش ذخایر نفت خام و افزایش هزینههای
سوخت، دولتها و سازندگان موتورهای دیزل را بر این داشته تا گازهای خروجی موتور را
کاهش داده و مصرف سوخت را اقتصادیتر کنند. در سالهای اخیر تلاشهای زیادی برای
کاهش دیاکسیدکربن، گازهای دیگر و انتشار موارد معلق بمنظور بهبود بیشتر کارایی
موتور دیزل و اقتصادیتر کردن سوخت صورت گرفته است. تلفیق
زمانبندی پیشرفته تزریق، فشار بالای تزریق و فشار تقویتی زیاد میتواند مصرف سوخت
ویژه در موتورهای دیزلی که با تزریق مستقیم (دیآی)
کار میکنند، کاهش دهد. پیشرفت
بازده موتور دیزل دیآی میتواند از طریق عملکرد ترمودینامیک چرخه عملیاتی یا کاهش
اتلاف مکانیکی، حاصل شود.
دانلود فایل”گزارش کارآموزی تحلیلی بر آزمون های مجموعه بوستر”
2019-09-24 13:08:47
دانلود فایل”فایل ربات طراحی شده در سالیدورک”
2019-09-24 08:57:53