مدیریت بازاریابی

تحقیق بازارشناسی کشورهای اسلامی

دانلود تحقیق با موضوع بازارشناسی کشورهای اسلامی،
در قالب word و در 45 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
جمهوری آذربایحان
جمهوری افغانستان
امارات متحده عربی
جمهوری پاکستان
جمهوری ترکمنستان
جمهوری تركيه
جمهوری عراق
نتیجه گیری
منابع

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق بازارشناسی کشورهای اسلامی”

2019-07-12 07:05:49

مدیریت بازاریابی

تحقیق نقش بازاريابي در ايجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روش هاي كاربردي آن

دانلود تحقیق با موضوع نقش بازاريابي در ايجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روش هاي كاربردي آن،
در قالب word و در 178 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل یک: كليات
1ـ1ـ تعريف موضوع تحقيق
2ـ1ـ اهميت موضوع تحقيق
3ـ1ـ فرضيه‌ها
4ـ1ـ روش تحقيق
5ـ1ـ حدود و موانع تحقيق، اشكالات و محدوديت‌ها
6ـ1ـ تعريف اصطلاحات و واژه‌هاي خاص در تمام مسأله
7ـ1ـ خلاصه‌اي از اهم گزارش

فصل دوم: بازاريابي بانكي در ايران و ويژگي‌هاي خدمات بانكي
1ـ2ـ بررسي زمينه بازاريابي در نظام بانكداري ايران
2ـ2ـ مشكل اصلي: «محصول»
3ـ2ـ مشكلات مديريتي و بازاريابي
4ـ2ـ ويژگي‌هاي خدمات بانكي
1ـ4ـ2ـ ناملموس بودن
2ـ4ـ2ـ ارتباط خريدار و فروشنده و توليد و مصرف همزمان
3ـ4ـ2ـ عدم امكان ذخيره‌سازي و انباركردن خدمات
4ـ4ـ2ـ بي اثباتي كيفيت خدمات
5ـ4ـ2ـ مسئوليت امانتداري
6ـ4ـ2ـ جريان دو طرفه اطلاعات

فصل سوم: مشتري‌گرايي، راهي به سوي موفقيت در عمليات بانكداري
1ـ3ـ ضرورت مشتري‌گرايي
2ـ3ـ مفهوم استراتژي مشتري‌گرايي
3ـ3ـ انگيزه‌ها و نيازهاي مالي مشتريان بانك‌ها
4ـ3ـ استراتژي‌هاي مهم در جهت مشتري‌گرايي
1ـ4ـ3ـ ايجاد فرهنگ مشتري‌گرايي
2ـ4ـ3ـ توانمندسازي منابع انساني

فصل چهارم: كيفيت ارائه خدمات به مشتريان، جديدترين قلمرو بازاريابي
1ـ4ـ مفهوم جديد خدمت به مشتريان
2ـ4ـ مفهوم كيفيت خدمت
1ـ2ـ4ـ كيفيت فرآيند
2ـ2ـ4ـ كيفيت ستاده
3ـ2ـ4ـ كيفيت فيزيكي
4ـ2ـ4ـ كيفيت تعاملات
5ـ2ـ4ـ كيفيت سازمان
3ـ4ـ رابطة بين كيفيت خدمات و رضايت
4ـ4ـ مزاياي رضايت مشتري
5ـ4ـ ابزار اندازه‌گيري كيفيت خدمت
1ـ5ـ4ـ مقياس كيفيت خدمت
2ـ5ـ4ـ اجزاي مقياس كيفيت خدمت
3ـ5ـ4ـ مدل عملياتي- فني كيفيت خدمت
6ـ4ـ برنامه‌اي براي ارائه خدمت به مشتريان
1ـ6ـ4ـ درك انتظارات مشتريان
2ـ6ـ4ـ برقراري اولويت براي مشتريان
3ـ6ـ4ـ تعريف اهداف خدمت
4ـ6ـ4ـ ارائه خدمات در تمام سطوح
5ـ6ـ4ـ ايجاد انتظارات مطلوب در تمام مشتريان
6ـ6ـ4ـ ايجاد ساختاري بنيادي براي ارائه خدمات
7ـ6ـ4ـ پرورش كاركنان
8ـ6ـ4ـ اندازه‌گيري رضايت مشتريان
7ـ4ـ بررسي شعارهاي بانك‌هاي ايراني

فصل پنجم: نتيجه‌گيري و پيشنهادات
1ـ5ـ خلاصه نتايج بدست آمده در ضمن تحقيق
2ـ5ـ تصريح روابط علت و معلول  در نتيجه تحقيق ثابت و مسلم شده است.
3ـ5ـ بررسي فرضيه، تأييد فرضيه
4ـ5ـ پيشنهاد اصل عملي و تئوري بدست آمده
5ـ5ـ پيشنهادات براي انجام امري با لزوم انجام تحقيقات مكمل در زمينه موضوع تحقيق
6ـ5ـ پيشنهادات درباره روش و نحوه تحقيق و مطالعات بعدي


بخشی از متن تحقیق:
تعريف مسأله:
ما در اين تحقيق به دنبال بررسي اين موضوع هستيم كه «آيا ناتواني بانك‌هاي ايراني در برآورده كردن نيازها و خواسته‌هاي مشتريان يا به عبارتي عدم كاربرد صحيح بازاريابي در نظام بانكي، علت عدم تقاضاي بهينه براي بانك‌هاست؟»

تعريف بازاريابي:
بازاريابي يكي از آن اصطلاحاتي است كه تقريباً تمامي مردم درباره آن اظهار نظر مي‌كنند. اما غالب مردم در مورد اين اصطلاح اشتباه مي‌كنند. حتي بسياري از مديران شركت‌هاي توليدي و خدماتي نيز هنوز مفهوم بازاريابي را درك نكرده‌اند. تلقي آن‌ها از بازاريابي …

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق نقش بازاريابي در ايجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روش هاي كاربردي آن”

2019-07-12 03:30:09

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دانلود پاورپوینت با موضوع بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)،
در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف رفتار خریدار تجاری
خصوصیات بازارهای تجاری
مدل رفتار خرید تجاری
گونه های اصلی موقعیت خرید
خرید مجدد مستقیم  (Straight Rebuy)
خرید مجدد اصلاح شده  (Modified Rebuy)
وظیفه جدید  (New Task)
شرکت کنندگان در فرآیند خرید تجاری
عوامل مؤثر بر رفتار خریدار تجاری
فرآیند خرید تجاری
شناخت مشکل
تشریح نیاز عمومی
مشخصات محصول
جستجوی تأمین کنندگان
درخواست پیشنهاد
انتخاب تأمین کننده
مشخصات روند خرید
ارزیابی کارایی

توضیحات:
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل ششم این كتاب با عنوان ‘بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری ‘ در 21 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)”

2019-07-10 10:06:20

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دانلود پاورپوینت با موضوع بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)،
در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

الگوي رفتار مصرف كننده
عوامل مؤثر بر رفتار مصرف كننده
عوامل فرهنگي
طبقه اجتماعي
عوامل اجتماعي
عوامل شخصي
عوامل روانشناختي
انواع رفتار خرید
رفتار خريد پيچيده
رفتار خريد كاهش ناهماهنگي
رفتار خريدهاي هميشگي
رفتار خريد تنوع گرايي
شناخت نياز
جستجوي اطلاعات
ارزيابي انتخاب ها
تصميم خريد
رفتار پس از خريد
مراحل فرآيند انطباق با محصول جدید
طبقه بندي انطباق پذيران بر اساس زمان نسبي انطباق با نوآوري ها
تفاوت هاي فردي در قوه ابتكار


توضیحات:
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل پنجم این كتاب با عنوان ‘بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان’ در 37 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. 
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)”

2019-07-09 17:47:34

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت مدیریت محصولات (فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت محصولات (فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

موضع یابی
توسعه استراتژي هاي موضع یابی محصول
آمیخته محصول
خط محصول
عرض و عمق محصول
پیوستگی آمیخته محصول
مدیریت محصولات جدید
فرآیند توسعه محصول جدید
مراحل اصلی ایجاد و عرضه محصولات جدید
ایده یابی و ایده زایی
تصفیه ایده ها
توسعه و آزمایش مفهوم
توسعه استراتژي بازاریابی
بررسی تجاري
پیش بینی فروش
پیش بینی هزینه و سود
توسعه محصول
آزمایش بازار
تجاري کردن
منحنی عمر محصول
مرحله معرفی
مرحله رشد
مرحله  بلوغ و اشباع
مرحله افول
عواملی که در محصول باید مورد بررسی قرار بگیرد
نام گذاري و مارك محصول
مارك گذاري تولید کننده
مارك گذاري خصوصی براي متقاضیان خرده فروش یا عمده فروش محصولات
استراتژی هاي مارك گذاري
بسته بندي محصول
ضمانت نامه محصول
خدمات


توضیحات:
کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی، از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم  این کتاب در حجم 35 اسلاید با عنوان ‘مدیریت محصولات’ می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مدیریت محصولات (فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)”

2019-07-08 09:18:29

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی

دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع سياست هاي توليد در بازاريابي بين المللي،
در قالب pptx و در 33 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعريف کالا
دوره عمر کالا
استراتژي تصميم گيري در مورد عرضه محصولات به بازارهاي بين الملل
نمودار سيكل عمر كالا
استراتژي عرضه محصول جديد
عوامل تشويق استراتژي غيريکسان نمودن توليد کالا (انطباق کالا)
استراتژي يکسان سازي توليد کالا در بازاريابي بين المللي
دلايل استفاده از استراتژي يکسان سازي توليد کالا در بازاريابي بين المللي
استراتژي محصول
استراتژي هاي بازاريابي تخصيصي و تفکيکي
استراتژي صادرات
استراتژي تنوع محصول
تنوع افقي و عمودي
استراتژي نام محصول براي بازارهاي بين المللي
سياست هاي اصلي مارک گذاري
استاندارد کردن کالا
بسته بندي کالا
معيار انتخاب بسته بندي
تصميمات در مورد بسته بندي
برچسب زني
حمل کالا
نکات قابل توجه در حمل کالا
خدمات در بازار بين المللي
ضمانت
سوالات ضمانت کالا
خدمات تعميراتي در بازار بين المللي


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع ‘سياست هاي توليد در بازاريابي بين المللي’ می باشد که در حجم 33 اسلاید، تهیه شده است.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی”

2019-07-07 19:58:21

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازاريابي، مديريت رابطه سودمند با مشتري (فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ)

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاريابي، مديريت رابطه سودمند با مشتري (فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده)،
در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

بازاريابي چيست؟
فرآیند بازاریابی
پنج اصل اساسي بازار و مشتري
نياز، خواسته و تقاضاي مشتري
پيشنهادهاي بازاريابي- محصولات، خدمات و تجربيات
ارزش و رضايت مشتري
داد و ستد و ارتباطات
بازارها
عناصر يك سيستم نوين بازاريابي
طراحي استراتژي بازاريابي بر اساس مشتري
انتخاب مشتري براي خدمت گذاري
انتخاب طرح ارزش
گرايش هاي مديريت بازاريابي
رویكرد توليد
رویكرد محصول
رویكرد فروش
رویكرد بازاريابي
بازاريابي اجتماعي
سه موضوع اساسي در خط مشي بازاريابي اجتماعي
آماده كردن طرح و برنامه بازاريابي يكپارچه
مديريت ارتباط با مشتري
ايجاد وفاداري مشتري و حفظ او
رشد سهم مشتري
ايجاد دارايي مشتري
برقراري رابطه درست با مشتريان درست
روندها و نيروهايي كه باعث تغيير بازاريابي و به چالش كشيدن استراتژي هاي بازاريابي شده اند
 


توضیحات:
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده، از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل اول این كتاب با عنوان ‘بازاريابي، مديريت رابطه سودمند با مشتري’ در 32 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازاريابي، مديريت رابطه سودمند با مشتري (فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ)”

2019-07-07 08:13:45

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی بازاریابی عمومی،
در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

در خصوص برنامه ریزی مناسب بازاریابی توجه به سه مورد ضرورت دارد
زمینه های برنامه ریزی بازاریابی
سئوالات ویژه ای که مدیران عالیه و استراتژیک را در ساماندهی به برنامه ریزی های بازاریابی یاری می دهند
منافع نهفته در برنامه ریزی
فرآیند برنامه ریزی بازاریابی
رابطه برنامه ريزي  بازاريابي موسسه با برنامه‌ريزي مديريت مياني
برنامه ریزی بازاریابی
مراحل اساسي در برنامه‌ريزي
تعیین اهداف
توسعه برنامه هاو استراتژی های بازاریابی
ایجاد هماهنگی و کنترل
عوامل اثرگذار بر روي استراتژي بازاريابي موسسه
مراحل برنامه بازاریابی
خلاصه اجرایی و جدول محتویات
موقعیت فعلی بازاریابی
تحلیل فرصتها و جریانات
اهداف
استراتژی بازاریابی
برنامه های کاری
صورت سود و زیان پیشنهادي
کنترل
دلایل ناکافی در پیاده کردن برنامه
عوامل مبین و مشخص کننده
آمیخته های بازاریابی برای خدمات
محصول
قیمت
محل توزیع
پیشرفت


توضیحات:
این فایل در زمینه ‘برنامه ریزی بازاریابی عمومی’ بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی”

2019-07-04 06:40:32

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت پیشگام

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت پیشگام
در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
استراتژی های مرحله رشد بازار خاص شرکت پیشگام
استراتژی دژ یا دفاع از موقعیت
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی دژ
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی دژ
استراتژی مهاجم یا هجوم کاذب
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی هجوم کاذب
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی هجوم کاذب
استراتژی مقابله
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی مقابله
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی مقابله
استراتژی توسعه بازار
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی توسعه بازار
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی توسعه بازار
استراتژی انقباضی (عقب نشینی استراتژیک)
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی انقباضی
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی انقباضی


مقدمه پاورپوینت:
استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار برای یک شرکت پیشگام نسبت به یک شرکت پیرو متفاوت است. هدف اولیه یک شرکت پیشگام در یک بازار در حال رشد، حفظ سهم بازار برتر خود است. از دیدگاه بازاریابی، شرکت می باید دو وظیفه اصلی را در این مرحله انجام دهد:

1. حفظ مشتریان فعلی اش و ترغیب آن ها به تکرار خرید از شرکت، یعنی وفادارکردن آن ها
2. تحریک تقاضای گزینشی میان مشتریانی که دیرتر محصول جدید را می پذیرند از طریق مقابله مستقیم با محصولات رقابتی یا محصولات موجود و نیز از طریق موقعیت یابی متمایز در برابر محصولات رقابتی رقبا یا محصولات موجود.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت پیشگام”

2019-07-03 04:34:44

مدیریت بازاریابی

مقاله ترجمه شده با موضوع رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و

دانلود مقاله ترجمه شده حسابداری با عنوان رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژی های رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار،

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله:

Transformational leadership and market orientation: Implications for the implementation of competitive strategies and business unit performance

عنوان فارسی مقاله:
رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژی های رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار
سال انتشار: 2007
فرمت فایل ترجمه شده: DOC، قابل ویرایش.
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
تعداد صفحات فایل اصلی: 8

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله، این جا، کلیک نمایید.


چکیده ترجمه مقاله:
براساس دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت، بویژه دیدگاه مبتنی بر شایستگی و داشتن صلاحیت در ایجاد استراتژی، مولفین یک مدل کامل از منابع، مزیتهای رقابتی و زنجیره عملکرد شرکت را توسعه داده و مورد بررسی قرار داده اند. اصل موضوع مدل رهبری تحول آفرین و بازارگرایی برای مدیریت به ترتیب مبتنی بر شایستگی مدیریتی و شایستگی تحول آفرینی می باشند. این شایستگی ها باید به بازار هدایت شوند و از طریق استراتژی های رقابتی مانند استراتژی های تمایز در نوآوری، تمایز در فعالیتهای بازاریابی و رهبری هزینه به مزیت های رقابتی تبدیل شوند. در حقیقت این مزیتهای رقابتی به ایجاد ماتریس عملکردی متفاوت شرکتها به صورت کارایی و اثربخشی کمک می کنند. مولفین بعضی از مفهوم های استراتژی رقابتی را با استفاده از یک دیدگاه مبتنی بر منابع (شایستگی و صلاحیت) همراه با مفهوم های مدیریتی مورد بحث قرار می دهند.
دانلود فایل

دانلود فایل”مقاله ترجمه شده با موضوع رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و”

2019-07-02 18:12:27