تعيين شيوه اي براي اندازه گيري عملکردهاي جاري
مقايسه عملکردها با استانداردهاي مشخص
و …
دانلود فایل”پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت مهندسی تالیف ابراهیم حیدری”
2019-09-12 11:49:12
|پروژه|مقاله|پاورپوینت|تحقیق|نقشه|کتاب|جزوه|کارآموزی|طرح توجیهی
لیست تمام پروژه ها و مطالب:
دانلود فایل”پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت مهندسی تالیف ابراهیم حیدری”
2019-09-12 11:49:12
دانلود فایل”پاورپوینت تحولات الکترونیکی نظام اداری در بازار سرمایه”
2019-09-12 02:14:01
2019-09-11 17:25:54
دانلود فایل”تحقیق قوانين و مقررات كسب و كار”
2019-09-11 07:14:58
پيشگفتار
در دهههاي اخير، مديريت به عنوان يكي از مهمترين عناصر توسعه
به شمار آمده و در ارزيابي و مقايسه كشورهاي در حال توسعه، بررسي الگوها و
شيوههاي مديريت نيز مورد توجه قرار گرفته است. تغييرات وسيعي كه در نقش
دولتها به وقوع پيوسته، دولتها را عملاً با رويكردهاي جديد روبرو ساخته كه
نتيجه قطعي آن تغيير موقعيت نسبي دولتها بوده است.
بطور كلي نظام
اداري هر حكومتي مبين نگرش دولت به نحوه اداره و مديريت كشور ميباشد و نقش
نظام اداري در ساختارهاي اقتصادي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي و تأثير آن در
تحقق اهداف نظامهاي كلان جامعه به اندازهاي تعيين كننده است كه بدون داشتن
نظام اداري كارآمد و اثربخش، دست يازيدن به اهداف فوق عملي نيست. از
اينرو كشورهاي مختلف، اصلاح نظام اداري و بهبود مديريت را به عنوان
پيشنياز اصلي توسعه و يك هدف اساسي پيگيري مينمايند.
در كشور ما در
طول سالهاي اخير مطالعات و تحقيقات متعددي در اين راستا به عمل آمده و
اقدامات موثري آغاز گرديده است كه از جمله اهم آنها، تدوين برنامه هفتگانه
تحول اداري در كشور توسط سازمان مديريت و برنامهريزي كشور و تصويب آن در
هيأت وزيران ميباشد.
در ارتباط با برنامه سوم آن ، تحت عنوان “ اصلاح
نظامهاي مديريتي” مطالعات مختلفي در اين دفتر بعمل آمده كه از جمله آنها
مطالعه در زمينه استقرار نظام انتخاب، انتصاب و تغيير مديران با جهتگيري
شايستهسالاري و ثبات در مديريتها ميباشد كه نتايج حاصله به مصوبه شوراي
عالي اداري تحت عنوان “ضوابط انتخاب و انتصاب و تغيير مديران” انجاميد.
در اين مطالعه به عنوان يكي از پروژههاي مطالعاتي در راستاي تحقق اهداف
مورد نظر در زمينه شايستهسالاري و اثربخشي مديريتها، ضمن بررسي مباني
علمي و نظري، تجارب برخي از كشورهاي توسعه يافته از جمله فرانسه، ژاپن،
آمريكا، انگليس و كره جنوبي نيز مورد بررسي قرار گرفته است.
فهرست:
پيشگفتار3
1) مقدمه: 4
2) وضعيت راهبردي نظام شايسته سالار 5
اهداف: 7
ويژگيهاي نظام شايسته سالاري مطلوب 8
روند مطلوب انتخاب و انتصاب مديريت 12
ملزومات نظام انتخاب و انتصاب مديران 13
فرايند شايسته سالاري 15
3) مديران شايسته در نظام جمهوري اسلامي ايران 20
1- جايگاه مديريت 20
2- ويژگيهاي شغلي و نقشهاي مديران 21
3- خصوصيات و ويژگيهاي فردي مديران 25
4-تواناييهاي مديران 30
5- مهارتهاي مديران 32
6- شايستگيهاي مديريتي 32
7- جمعبندي 35
8- كشف متغيرهاي انتخاب و پرورش مديران درايران 36
4- مطالعات تطبيقي 41
شيوه استخدام و ارتقاء در فرانسه 41
شايسته سالاري در ژاپن 44
شيوه استخدام و ارتقاء در انگليس 46
نظام استخدام و ارتقا در آمريكا 55
نظام شايستهسالاري در كره جنوبي 58
5)جداول: 61
6)منابع: 73
2019-09-07 18:31:31
مديريت دولتی و دولت الکترونيک
مهمترين چالشی که همواره کارگزاران بخش
عمومی با آن مواجه هستند ، پاسخ به خواسته ها و انتظارات در حال تغيير
شهروندانی است که بخش عمومی مشروعيت خود را از آنها کسب می کند . در راستای
پاسخ به اين خواسته هاست که مديريت دولتی بايد در جستجوی شيوه های نوينی
باشد که نوآوری مستمر در ارائه خدمات عمومی را برای شهروندان به ارمغال
آورد . کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ارائه خدمات دولتی به جامعه
که از آن تحت عنوان دولت الکترونيک نام می برند ، ابتکار عمل جديدی است که
قصد دارد ، تا زمينه دسترسی شهروندان به خدمات عمومی را از طريق رسانه های
الکترونيک فراهم کند و روابط مديريت دولتی و شهروندان را به گونه ای جديد
پايه ريزی نمايد . آنچه که در اين نوشته می خوانيد ، طرح برخی از زوايای
دولت الکترونيک همچون سنخ شناسی دولت الکترونيک ، مزايا و قلمرو دولت
الکترونيک و چالشهای اجرای آن در کشورهای در حال توسعه می باشد که به تشريح
آن پرداخته شده است .
واژه های کليدی : مديريت دولتی ، دولت الکترونيکی ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، جامعه ، شهروند و خدمات الکترونيکی .
دانلود فایل”تحقيق ارزيابي مديريت چند اداره”
2019-09-06 20:11:47
چكيده :
تبليغات ، بعد از ارتباطي استراتژي بازاريابي است . ارتباط عملي
فراتر از ارائه اطلاعات ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامي
برقرار ميشود كه شخص اطلاعات درستي دريافت و تحليل كند . بنابراين ارتباط
بايد به عنوان فرآيندي كه داراي عوامل متعدد است نگريسته شود .
گام اول
دربسط وگسترش يك استراتژي موثر بازاريابي ، تشخيص مخاطب هدف است . تشخيص
وتحليل مخاطب هدف عملي است چون مخاطب مورد نظر روي آميخته ابزارهاي تبليغات
زمان ارتباط ، پيام ارسالي و تعداد بيشماري از ساير عوامل دخيل در يك
استراتژي تبليغات تاثر ميگذارد .
شركت هاي زيادي نياز به بسط و ايجاد
استراتژي هاي تبليغات را مورد توجه قرار داده اند . پاسخي كه مديريت از
مخاطبان هدف خود در بازار ميگيرد ، تعيين كننده اهداف برنامه تبليغات خواهد
بود .
سلسله مراتب مدل تاثير در تعيين اين كه آيا اهداف بايد به صورت
پاسخ فروش يا پاسخ به ارتباط مطرح شوند ، ازارزش ويژه اي برخوردار است .
يكي از جوانب توجه به اهداف تبليغات بر اين نكته مبتني است كه آيا استراتژي
براي آگاه دادن ، تشويق و ترغيب و با يادآوري طرح ريزي شده است يا خير ؟
مقدار بودجه در نظر گرفته شده براي تبليغات از صنعتي تا صنعت ديگر و يا از
مارك و محصولي خاص تا محصولي ديگر متفاوت است . عوامل ايجاد تفاوت در سطوح
گوناگون بودجه عبارتند از : كانال ، تناوب ابداع محصول و تغيير شكل آن ،
تعداد و وجود مشتريان ، پيچيدگي واحدهاي تصميم گيري ، درجه استاندارد بودن
محصول يا خدمت ، مقدار آگاهي مصرف كنندگان از فوايد كالا يا خدمت و تناوب
زمان خريد .
روش هاي گوناگوني براي تعيين بودجه تبليغات مورد توجه قرار
ميگيرند . روش هاي معمول عبارتند از درصد فروش ، اهداف و وظايف و تساوي
رقابتي .
مقدمه :
تبليغات يكي از عناصر اصلي استراتژي بازاريابي يك
شركت محسوب ميشود . فعاليت هاي مرتبط Promotion نقشي كليدي در برقراري
ارتباط بين بازار هدف و استراتژي اتخاذ شده ايفاد مي كنند . به همين دليل ،
برنامه هاي تبليغاتي سازمان بايد به گونه اي طراحي شوند كه استراتژي
رقابتي كلي سازمان را مورد حمايت قرار داده و به همين دليل بايد با تصميمات
مرتبط با قيمت گذاري نيز تعاملي پايدار ايجاد كند .
Promotion واژه اي
است كه در طول زمان معاني گوناگوني به خود گرفته است . ريشه اين كلمه در
زبان لاتين به معناي حركت به سمت جلو بوده ، اما در تعريفي ديگر اخيرا’
بدين گونه معنا شده است : ‘ برنامه اي تحت كنترل و كامل از ارتباطي برقرار
شده بين روش ها و ابزار كه براي ارائه و معرفي يك شركت و محصولاتش به
مشتريان بالقوه در كنار يكديگر قرارداده شده اند . ‘ تبليغات جنبه وظيفه اي
ارتباط در بازاريابي را به عهده دارد . حال آنكه ارتباط چيزي بيش از ارائه
اطلاعات است . ارتباط زماني موثر محسوب ميشود كه افراد ، پيام ارسالي را
به خوبي درك كنند و پاسخي مناسب ابراز دارند .
دانلود فایل”تحقيق آشنايي با عناصر گوناگون آميخته هاي تبليغات”
2019-09-06 10:03:53
مقدمه
تنظيم شرح شغل و شرايط احراز شغل
كاربرد تجزيه و تحليل شغل
مشكلات تجزيه و تحليل شغل
طراحى شغل
روش مديريت علمى
روش انگيزش
نظريه دو عاملى هرزبرگ (غنى سازى شغل)
نظريه فعال سازى
نظريه ويژگى هاى شغل
روش سيستمى
روش مبتنى بر ويژگى هاى عامل انسانى
طراحى شغل از ديدگاه كتاب و سنت
شرح شغل در قرآن و سيره نبوى و علوى
شرايط احراز شغل برگرفته از كتاب و سنت
نتيجه گيري
دانلود فایل”تحقیق تجزيه و تحليل شغل”
2019-09-05 21:37:04
دانلود فایل”پاورپوینت بررسی روند اجرایی سهام عدالت”
2019-09-05 19:38:22
جزئیات بیشتر این محصول:
عنوان انگلیسی مقاله:
Innovation Management in Global Competition and Competitive Advantage
عنوان فارسی مقاله:
مدیریت نوآوری در رقابت جهانی و مزیت رقابتی
فرمت فایل ترجمه شده: word، قابل ویرایش.
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
تعداد صفحات فایل اصلی: 6
دانلود فایل”مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت نوآوری در رقابت جهانی و مزیت رقابتی، به همراه اصل مقاله”
2019-09-05 07:52:52