سایر گرایش های مدیریت

پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت مهندسی تالیف ابراهیم حیدری

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت مهندسی تالیف ابراهیم حیدری،
در قالب ppt و در 270 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

بخش اول: سازمان و مديريت
اصول مديريت عمومي
تئوري و ساختار سازمان
مديريت منابع انساني

بخش دوم: حوزه‌هاي دانش مديريت کسب و کار
مديريت بازاريابي
مديريت فناوري
 مديريت پروژه
برنامه ريزي پروژه
مديريت خريد و تدارکات
 مديريت کيفيت
سيستمهاي اطلاعات مديريت

بخش سوم: دانش تکميلي مديريت مهندسي
بهره وري
اخلاق در مهندسي
ارگونومي
مقررات قراردادهاي مهندسي


بخشی از متن پاورپوینت:
کنترل:
 فرآيند بازبيني فعاليت‌ها براي کسب اطمينان از انجام فعاليت‌ها بر طبق برنامه

ارکان کنترل:
تعيين استانداردهايي براي عملکرد
تعيين شيوه اي براي اندازه گيري عملکردهاي جاري
مقايسه عملکردها با استانداردهاي مشخص
انجام دادن اقدامات اصلاحي
و …
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت مهندسی تالیف ابراهیم حیدری”

2019-09-12 11:49:12

سایر گرایش های مدیریت

پاورپوینت تحولات الکترونیکی نظام اداری در بازار سرمایه

دانلود پاورپوینت با موضوع تحولات الکترونیکی نظام اداری در بازار سرمایه،
در قالب ppt و در 42 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
پارادايم ديجيتالي شدن
چارچوب توسعه ICT در بازار سرمايه
چشم انداز توسعه فن آوری اطلاعات و ارتباطات بازار سرمایه
اهداف بنیادین توسعه فاوا بازار سرمایه
سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)
قبل از راه اندازی سامانه کدال
سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)
اهداف اصلی سامانه کدال
سامانه تبادل اطلاعات نهادهای مالی (ستان)
اهداف سامانه ستان
فرآیندهای مکانیزه شده
و …
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت تحولات الکترونیکی نظام اداری در بازار سرمایه”

2019-09-12 02:14:01

سایر گرایش های مدیریت

پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت تالیف رابينز، استيفن پي. و سنزو، ديويد اي.دي ترجمه سيدمحمد اعرابي

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مبانی مدیریت تالیف رابينز، استيفن پي. و سنزو، ديويد اي.دي ترجمه سيدمحمد اعرابي،
در قالب ppt و در 223 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مديريت و مديران
مباني برنامه ريزي
مباني تصميم گيري
مباني طراحي ساختار
مديريت منابع انساني
مباني رفتار فردي و گروهي
انگيزش و پاداش
رهبري و سرپرستي
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت تالیف رابينز، استيفن پي. و سنزو، ديويد اي.دي ترجمه سيدمحمد اعرابي”

2019-09-11 17:25:54

سایر گرایش های مدیریت

تحقیق قوانين و مقررات كسب و كار

دانلود تحقیق با موضوع قوانين و مقررات كسب و كار،
در قالب word و در 125 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
باب اول:
تجار و معاملات تجارتي:
تاجركسي است كه شغل معمولي خود را معاملات تجارتي قرار بدهد.
معاملات تجارتي از قرار ذيل است:
– خريد يا تحصيل هرنوع مال منقول به قصد فروش يا اجاره اعم از اين كه تصرفاتي در آن شده يا نشده باشد.
– تصدي بحمل و نقل از راه خشكي يا آب يا هوا به هرنحوي كه باشد.
– هرقسم عمليات دلالي يا حق العمل كاري (كميسيون)- ياعاملي و همچنين تصدي بهر نوع تاسيساتي كه براي انجام بعضي امور ايجاد مي شود، از قبيل تسهيل معاملات ملكي يا پيداكردن خدمه يا تهيه و رسانيدن ملزومات و غيره
– تاسيس و بكار انداختن هرقسم كارخانه مشروط بر اين كه براي رفع حوائج شخصي نباشد.
– تصدي به عمليات حراجي
– تصدي به هرقسم نمايشگاههاي عمومي
– هرقسم عمليات صرافي و بانكي
– معاملات برواتي اعم ازاين كه بين تاجر يا غيرتاجر باشد
– عمليات بيمه بحري وغيربحري
– كشتي سازي و خريد و فروش كشتي وكشتي راني داخلي ياخارجي و معاملات راجعه به آن ها
  معاملات ذيل به اعتبار تاجر بودن متعاملين يا يكي از آن ها تجارتي محسوب مي شود 
– كليه معاملات بين تجاروكسبه و صرافان و بانك ها
– كليه معاملاتي كه تاجر يا غيرتاجر براي حوائج تجارتي خود مي نمايد
– كليه معاملاتي كه اجزاء يا خدمه يا شاگرد تاجر براي امورتجارتي ارباب خود مي نمايد
– كليه معاملات شركت هاي تجارتي
 معاملات غيرمنقول به هيچ وجه تجارتي محسوب نمي شود
كليه معاملات تجار تجارتي محسوب است مگراينكه ثابت شود معامله مربوط به امورتجارتي نيست

باب دوم:
دفاترتجارتي و دفترثبت تجارتي
فصل اول- دفاتر تجارتي
و …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق قوانين و مقررات كسب و كار”

2019-09-11 07:14:58

سایر گرایش های مدیریت

تحقيق انتخاب،‌ انتصاب و تغيير مديران (تجارب كشورهاي فرانسه، ژاپن، انگليس ، آمريكا و كره جنوبي)

پيش‌گفتار
در دهه‌هاي اخير، مديريت به عنوان يكي از مهمترين عناصر توسعه
به شمار آمده و در ارزيابي و مقايسه كشورهاي در حال توسعه، بررسي الگوها و
شيوه‌هاي مديريت نيز مورد توجه قرار گرفته است. تغييرات وسيعي كه در نقش
دولت‌ها به وقوع پيوسته، دولتها را عملاً با رويكردهاي جديد روبرو ساخته كه
نتيجه قطعي آن تغيير موقعيت نسبي دولت‌ها بوده است.
بطور كلي نظام
اداري هر حكومتي مبين نگرش دولت به نحوه اداره و مديريت كشور مي‌باشد و نقش
نظام اداري در ساختارهاي اقتصادي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي و تأثير آن در
تحقق اهداف نظامهاي كلان جامعه به اندازه‌اي تعيين كننده است كه بدون داشتن
نظام اداري كارآمد و اثربخش، دست يازيدن به اهداف فوق عملي نيست. از
اينرو كشورهاي مختلف، اصلاح نظام اداري و بهبود مديريت را به عنوان
پيش‌نياز اصلي توسعه و يك هدف اساسي پيگيري مي‌نمايند.
در كشور ما در
طول سالهاي اخير مطالعات و تحقيقات متعددي در اين راستا به عمل آمده و
اقدامات موثري آغاز گرديده است كه از جمله اهم آنها، تدوين برنامه هفتگانه
تحول اداري در كشور توسط سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور و تصويب آن در
هيأت وزيران مي‌باشد.
در ارتباط با برنامه سوم آن ، تحت عنوان “‌ اصلاح
نظامهاي مديريتي” مطالعات مختلفي در اين دفتر بعمل آمده كه از جمله آن‌ها
مطالعه در زمينه استقرار نظام انتخاب، انتصاب و تغيير مديران با جهت‌گيري
شايسته‌سالاري و ثبات در مديريت‌ها مي‌باشد كه نتايج حاصله به مصوبه شوراي
عالي اداري تحت عنوان ‌“‌ضوابط انتخاب و انتصاب و تغيير مديران” انجاميد.
در اين مطالعه به عنوان يكي از پروژه‌هاي مطالعاتي در راستاي تحقق اهداف
مورد نظر در زمينه شايسته‌سالاري و اثربخشي مديريت‌ها، ضمن بررسي مباني
علمي و نظري، تجارب برخي از كشورهاي توسعه يافته از جمله فرانسه، ژاپن،
آمريكا، انگليس و كره جنوبي نيز مورد بررسي قرار گرفته است.

فهرست:
پيش‌گفتار3
1) مقدمه: 4
2) وضعيت راهبردي نظام شايسته سالار 5
اهداف: 7
ويژگي‌هاي نظام شايسته سالاري مطلوب 8
روند مطلوب انتخاب و انتصاب مديريت 12
ملزومات نظام انتخاب و انتصاب مديران 13
فرايند شايسته سالاري 15
3) مديران شايسته در نظام جمهوري اسلامي ايران 20
1- جايگاه مديريت 20
2- ويژگي‌هاي شغلي و نقشهاي مديران 21
3- خصوصيات و ويژگي‌هاي فردي مديران 25
4-توانايي‌هاي مديران 30
5- مهارتهاي مديران 32
6- شايستگي‌هاي مديريتي 32
7- جمع‌بندي 35
8- كشف متغيرهاي انتخاب و پرورش مديران درايران 36
4- مطالعات تطبيقي 41
شيوه استخدام و ارتقاء در فرانسه 41
شايسته سالاري در ژاپن 44
شيوه استخدام و ارتقاء در انگليس 46
نظام استخدام و ارتقا در آمريكا 55
نظام شايسته‌سالاري در كره جنوبي 58
5)جداول: 61
6)منابع: 73

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقيق انتخاب،‌ انتصاب و تغيير مديران (تجارب كشورهاي فرانسه، ژاپن، انگليس ، آمريكا و كره جنوبي)”

2019-09-07 18:31:31

سایر گرایش های مدیریت

تحقيق ارزيابي مديريت چند اداره

مديريت دولتی و دولت الکترونيک
مهمترين چالشی که همواره کارگزاران بخش
عمومی با آن مواجه هستند ، پاسخ به خواسته ها و انتظارات در حال تغيير
شهروندانی است که بخش عمومی مشروعيت خود را از آنها کسب می کند . در راستای
پاسخ به اين خواسته هاست که مديريت دولتی بايد در جستجوی شيوه های نوينی
باشد که نوآوری مستمر در ارائه خدمات عمومی را برای شهروندان به ارمغال
آورد . کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ارائه خدمات دولتی به جامعه
که از آن تحت عنوان دولت الکترونيک نام می برند ، ابتکار عمل جديدی است که
قصد دارد ، تا زمينه دسترسی شهروندان به خدمات عمومی را از طريق رسانه های
الکترونيک فراهم کند و روابط مديريت دولتی و شهروندان را به گونه ای جديد
پايه ريزی نمايد . آنچه که در اين نوشته می خوانيد ، طرح برخی از زوايای
دولت الکترونيک همچون سنخ شناسی دولت الکترونيک ، مزايا و قلمرو دولت
الکترونيک و چالشهای اجرای آن در کشورهای در حال توسعه می باشد که به تشريح
آن پرداخته شده است .

واژه های کليدی : مديريت دولتی ، دولت الکترونيکی ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، جامعه ، شهروند و خدمات الکترونيکی .

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقيق ارزيابي مديريت چند اداره”

2019-09-06 20:11:47

سایر گرایش های مدیریت

تحقيق آشنايي با عناصر گوناگون آميخته هاي تبليغات

چكيده :
تبليغات ، بعد از ارتباطي استراتژي بازاريابي است . ارتباط عملي
فراتر از ارائه اطلاعات ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامي
برقرار ميشود كه شخص اطلاعات درستي دريافت و تحليل كند . بنابراين ارتباط
بايد به عنوان فرآيندي كه داراي عوامل متعدد است نگريسته شود .
گام اول
دربسط وگسترش يك استراتژي موثر بازاريابي ، تشخيص مخاطب هدف است . تشخيص
وتحليل مخاطب هدف عملي است چون مخاطب مورد نظر روي آميخته ابزارهاي تبليغات
زمان ارتباط ، پيام ارسالي و تعداد بيشماري از ساير عوامل دخيل در يك
استراتژي تبليغات تاثر ميگذارد .
شركت هاي زيادي نياز به بسط و ايجاد
استراتژي هاي تبليغات را مورد توجه قرار داده اند . پاسخي كه مديريت از
مخاطبان هدف خود در بازار ميگيرد ، تعيين كننده اهداف برنامه تبليغات خواهد
بود .
سلسله مراتب مدل تاثير در تعيين اين كه آيا اهداف بايد به صورت
پاسخ فروش يا پاسخ به ارتباط مطرح شوند ، ازارزش ويژه اي برخوردار است .
يكي از جوانب توجه به اهداف تبليغات بر اين نكته مبتني است كه آيا استراتژي
براي آگاه دادن ، تشويق و ترغيب و با يادآوري طرح ريزي شده است يا خير ؟
مقدار بودجه در نظر گرفته شده براي تبليغات از صنعتي تا صنعت ديگر و يا از
مارك و محصولي خاص تا محصولي ديگر متفاوت است . عوامل ايجاد تفاوت در سطوح
گوناگون بودجه عبارتند از : كانال ، تناوب ابداع محصول و تغيير شكل آن ،
تعداد و وجود مشتريان ، پيچيدگي واحدهاي تصميم گيري ، درجه استاندارد بودن
محصول يا خدمت ، مقدار آگاهي مصرف كنندگان از فوايد كالا يا خدمت و تناوب
زمان خريد .
روش هاي گوناگوني براي تعيين بودجه تبليغات مورد توجه قرار
ميگيرند . روش هاي معمول عبارتند از درصد فروش ، اهداف و وظايف و تساوي
رقابتي .
مقدمه :
تبليغات يكي از عناصر اصلي استراتژي بازاريابي يك
شركت محسوب ميشود . فعاليت هاي مرتبط Promotion نقشي كليدي در برقراري
ارتباط بين بازار هدف و استراتژي اتخاذ شده ايفاد مي كنند . به همين دليل ،
برنامه هاي تبليغاتي سازمان بايد به گونه اي طراحي شوند كه استراتژي
رقابتي كلي سازمان را مورد حمايت قرار داده و به همين دليل بايد با تصميمات
مرتبط با قيمت گذاري نيز تعاملي پايدار ايجاد كند .
Promotion واژه اي
است كه در طول زمان معاني گوناگوني به خود گرفته است . ريشه اين كلمه در
زبان لاتين به معناي حركت به سمت جلو بوده ، اما در تعريفي ديگر اخيرا’
بدين گونه معنا شده است : ‘ برنامه اي تحت كنترل و كامل از ارتباطي برقرار
شده بين روش ها و ابزار كه براي ارائه و معرفي يك شركت و محصولاتش به
مشتريان بالقوه در كنار يكديگر قرارداده شده اند . ‘ تبليغات جنبه وظيفه اي
ارتباط در بازاريابي را به عهده دارد . حال آنكه ارتباط چيزي بيش از ارائه
اطلاعات است . ارتباط زماني موثر محسوب ميشود كه افراد ، پيام ارسالي را
به خوبي درك كنند و پاسخي مناسب ابراز دارند .

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقيق آشنايي با عناصر گوناگون آميخته هاي تبليغات”

2019-09-06 10:03:53

سایر گرایش های مدیریت

تحقیق تجزيه و تحليل شغل

دانلود تحقیق با موضوع تجزيه و تحليل شغل،
در قالب word و در 22 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
تنظيم شرح شغل و شرايط احراز شغل‏
كاربرد تجزيه و تحليل شغل‏
مشكلات تجزيه و تحليل شغل‏
طراحى شغل‏
روش مديريت علمى‏
روش انگيزش‏
نظريه دو عاملى هرزبرگ (غنى ‏سازى شغل)
نظريه فعال‏ سازى‏
نظريه ويژ‏گى‏ هاى شغل‏
روش سيستمى‏
روش مبتنى بر ويژگى‏ هاى عامل انسانى‏
طراحى شغل از ديدگاه كتاب و سنت‏
شرح شغل در قرآن و سيره نبوى و علوى
شرايط احراز شغل برگرفته از كتاب و سنت‏
نتيجه گيري

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق تجزيه و تحليل شغل”

2019-09-05 21:37:04

سایر گرایش های مدیریت

پاورپوینت بررسی روند اجرایی سهام عدالت

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی روند اجرایی سهام عدالت،
در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
کلید خوردن سهام عدالت
تعریف سهام عدالت
مستندات اجرای طرح  واگذاری سهام عدالت
پيشينه طرح سهام عدالت در ايران
اهداف سهام عدالت
ارکان طرح سهام عدالت
خلاصه اجرايي طرح
مراحل کار واگذاري
انتقادات وارده بر طرح سهام عدالت
تجربه کشورهای منتخب
چالش های طرح سهام عدالت
آخرین وضعیت سهام عدالت
نتیجه گیری


توضیحات:
 این فایل مربوط به درس سمینار در مدیریت مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت می باشد. تعداد اسلایدها 35 اسلاید است. دانشجویانی که درس سمینار در مدیریت دارند می توانند از این فایل استفاده کنند. خلاصه روند اجرایی سهام عدالت از ابتدا تا زمان کنونی به تفصیل بررسی شده است. اسلایدها به شکل بسیار زیبایی تهیه شده اند.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بررسی روند اجرایی سهام عدالت”

2019-09-05 19:38:22

سایر گرایش های مدیریت

مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت نوآوری در رقابت جهانی و مزیت رقابتی، به همراه اصل مقاله

دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت نوآوری در رقابت جهانی و مزیت رقابتی، به همراه اصل مقاله،

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله:
Innovation Management in Global Competition and Competitive Advantage

عنوان فارسی مقاله:
مدیریت نوآوری در رقابت جهانی و مزیت رقابتی

فرمت فایل ترجمه شده: word، قابل ویرایش.
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
تعداد صفحات فایل اصلی: 6

دانلود فایل

دانلود فایل”مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت نوآوری در رقابت جهانی و مزیت رقابتی، به همراه اصل مقاله”

2019-09-05 07:52:52