مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازاريابي، مديريت رابطه سودمند با مشتري (فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ)

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاريابي، مديريت رابطه سودمند با مشتري (فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده)،
در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

بازاريابي چيست؟
فرآیند بازاریابی
پنج اصل اساسي بازار و مشتري
نياز، خواسته و تقاضاي مشتري
پيشنهادهاي بازاريابي- محصولات، خدمات و تجربيات
ارزش و رضايت مشتري
داد و ستد و ارتباطات
بازارها
عناصر يك سيستم نوين بازاريابي
طراحي استراتژي بازاريابي بر اساس مشتري
انتخاب مشتري براي خدمت گذاري
انتخاب طرح ارزش
گرايش هاي مديريت بازاريابي
رویكرد توليد
رویكرد محصول
رویكرد فروش
رویكرد بازاريابي
بازاريابي اجتماعي
سه موضوع اساسي در خط مشي بازاريابي اجتماعي
آماده كردن طرح و برنامه بازاريابي يكپارچه
مديريت ارتباط با مشتري
ايجاد وفاداري مشتري و حفظ او
رشد سهم مشتري
ايجاد دارايي مشتري
برقراري رابطه درست با مشتريان درست
روندها و نيروهايي كه باعث تغيير بازاريابي و به چالش كشيدن استراتژي هاي بازاريابي شده اند
 


توضیحات:
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده، از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل اول این كتاب با عنوان ‘بازاريابي، مديريت رابطه سودمند با مشتري’ در 32 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازاريابي، مديريت رابطه سودمند با مشتري (فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ)”

2019-07-07 08:13:45

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی بازاریابی عمومی،
در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

در خصوص برنامه ریزی مناسب بازاریابی توجه به سه مورد ضرورت دارد
زمینه های برنامه ریزی بازاریابی
سئوالات ویژه ای که مدیران عالیه و استراتژیک را در ساماندهی به برنامه ریزی های بازاریابی یاری می دهند
منافع نهفته در برنامه ریزی
فرآیند برنامه ریزی بازاریابی
رابطه برنامه ريزي  بازاريابي موسسه با برنامه‌ريزي مديريت مياني
برنامه ریزی بازاریابی
مراحل اساسي در برنامه‌ريزي
تعیین اهداف
توسعه برنامه هاو استراتژی های بازاریابی
ایجاد هماهنگی و کنترل
عوامل اثرگذار بر روي استراتژي بازاريابي موسسه
مراحل برنامه بازاریابی
خلاصه اجرایی و جدول محتویات
موقعیت فعلی بازاریابی
تحلیل فرصتها و جریانات
اهداف
استراتژی بازاریابی
برنامه های کاری
صورت سود و زیان پیشنهادي
کنترل
دلایل ناکافی در پیاده کردن برنامه
عوامل مبین و مشخص کننده
آمیخته های بازاریابی برای خدمات
محصول
قیمت
محل توزیع
پیشرفت


توضیحات:
این فایل در زمینه ‘برنامه ریزی بازاریابی عمومی’ بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی”

2019-07-04 06:40:32

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت پیشگام

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت پیشگام
در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
استراتژی های مرحله رشد بازار خاص شرکت پیشگام
استراتژی دژ یا دفاع از موقعیت
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی دژ
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی دژ
استراتژی مهاجم یا هجوم کاذب
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی هجوم کاذب
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی هجوم کاذب
استراتژی مقابله
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی مقابله
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی مقابله
استراتژی توسعه بازار
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی توسعه بازار
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی توسعه بازار
استراتژی انقباضی (عقب نشینی استراتژیک)
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی انقباضی
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی انقباضی


مقدمه پاورپوینت:
استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار برای یک شرکت پیشگام نسبت به یک شرکت پیرو متفاوت است. هدف اولیه یک شرکت پیشگام در یک بازار در حال رشد، حفظ سهم بازار برتر خود است. از دیدگاه بازاریابی، شرکت می باید دو وظیفه اصلی را در این مرحله انجام دهد:

1. حفظ مشتریان فعلی اش و ترغیب آن ها به تکرار خرید از شرکت، یعنی وفادارکردن آن ها
2. تحریک تقاضای گزینشی میان مشتریانی که دیرتر محصول جدید را می پذیرند از طریق مقابله مستقیم با محصولات رقابتی یا محصولات موجود و نیز از طریق موقعیت یابی متمایز در برابر محصولات رقابتی رقبا یا محصولات موجود.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت پیشگام”

2019-07-03 04:34:44

مدیریت بازاریابی

مقاله ترجمه شده با موضوع رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و

دانلود مقاله ترجمه شده حسابداری با عنوان رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژی های رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار،

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله:

Transformational leadership and market orientation: Implications for the implementation of competitive strategies and business unit performance

عنوان فارسی مقاله:
رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژی های رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار
سال انتشار: 2007
فرمت فایل ترجمه شده: DOC، قابل ویرایش.
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
تعداد صفحات فایل اصلی: 8

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله، این جا، کلیک نمایید.


چکیده ترجمه مقاله:
براساس دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت، بویژه دیدگاه مبتنی بر شایستگی و داشتن صلاحیت در ایجاد استراتژی، مولفین یک مدل کامل از منابع، مزیتهای رقابتی و زنجیره عملکرد شرکت را توسعه داده و مورد بررسی قرار داده اند. اصل موضوع مدل رهبری تحول آفرین و بازارگرایی برای مدیریت به ترتیب مبتنی بر شایستگی مدیریتی و شایستگی تحول آفرینی می باشند. این شایستگی ها باید به بازار هدایت شوند و از طریق استراتژی های رقابتی مانند استراتژی های تمایز در نوآوری، تمایز در فعالیتهای بازاریابی و رهبری هزینه به مزیت های رقابتی تبدیل شوند. در حقیقت این مزیتهای رقابتی به ایجاد ماتریس عملکردی متفاوت شرکتها به صورت کارایی و اثربخشی کمک می کنند. مولفین بعضی از مفهوم های استراتژی رقابتی را با استفاده از یک دیدگاه مبتنی بر منابع (شایستگی و صلاحیت) همراه با مفهوم های مدیریتی مورد بحث قرار می دهند.
دانلود فایل

دانلود فایل”مقاله ترجمه شده با موضوع رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و”

2019-07-02 18:12:27

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت استراتژی برند

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی برند،
در قالب ppt و در 19 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف برند
اهمیت برند
ارزش مالي نام تجاري
استراتژي نام تجاري
چرخه برنامه ریزی استراتژیک
استراتژی کسب و کار
توصیف و بیان آرم تجاری
4 اصل برندسازي


قسمتی از متن پاورپوینت:
برند: علامت تجاري يك نام، لغت، علامت، نشانه، طرح يا نشان تجاري مي باشد كه براي شناسايي يك محصول يا خدمات يك توليد كننده يا گروهي از توليد كنندگان بكار مي رود و براي متمايز كردن آنها از رقبايشان مي باشد. يك علامت تجاري داراي اجزاي كاربردي و احساسي مي باشد كه يك رابطه اي را بين مشتري و آن محصول يا خدمت برقرار مي كند …


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘استراتژی برند’ می باشد که در حجم 19 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت استراتژی برند”

2019-07-02 17:20:14

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ

دانلود پاورپوينت با موضوع دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی)،
در قالب pptx و در 58 اسلايد، قابل ويرايش، شامل:
مقدمه
وضعیت دیجیتال مارکتینگ با ظهور اینترنت
مزایای دیجیتال مارکتینگ
معایب دیجیتال مارکتینگ
تفاوت بازاریابی دیجیتال با سنتی
بازاریابی از طریق وب‌سایت (website marketing)
بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)
بازاریابی محتوا (Content Marketing)  
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)
تبلیغات کلیکی (PPC)
بازاریابی وابسته (Affiliate Marketing)
تبلیغات همسان (Native Advertising)
بازاریابی خودکار (Marketing Automation) 
بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
 روابط عمومی آنلاین (Online PR)
بازاریابی ربایشی (درون‌گرا) (Inbound Marketing)
 محتوای حمایت شده (Sponsored content)
بازاریابی موتورهای جستجو  (Social Media Marketing)
بازاریابی از طریق پیام فوری (دایرکت) (direct marketing)
بازاریابی مجدد و هدف‌گذاری مجدد
بازاریابی ویدیویی (video marketing)
بازاریابی از طریق پادکست (Podcast Marketing)
بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار (influencer marketing)
بازاریابی تلویزیونی (TV marketing)
بازاریابی رادیویی (Radio marketing)
بازاریابی پیامکی (SMS marketing)
بازاریابی از طریق بیلبوردهای الکترونیکی(Billboard marketing)
موفقیت در دیجیتال  مارکتینگ
بخشي از متن پاورپوينت:
دیجیتال مارکتینگ روشی است که برندها به وسیله آن محصولات یا خدمات خود را تبلیغ می‌کنند و کیفیت آنها را هم به این وسیله تضمین می‌کنند سپس مشتریانی که به دنبال خرید محصولات هستند با سرچ در موتورهای جستجو محصولاتی را که بیشترین هماهنگی با نیازشان دارد را پیدا می‌کنند و با مقایسه بین آنها مناسب‌ترین محصول را خریداری می‌کنند. 
در واقع برخلاف زمان‌های گذشته که فرصت‌های تبلیغاتی برای برندها محدود و اکثرا گران قیمت بود و بسیاری از برندهای نوپا قدرت تبلیغات را نداشتند امروزه با دیجیتالی شدن بازاریابی همه برندها فرصت های برابری برای معرفی و فروش دارند.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازاریابی اجتماعی

دانلود پاورپوينت با موضوع بازاریابی اجتماعی،
در قالب pptx و در 43 اسلايد، قابل ويرايش، شامل:
بازاریابی اجتماعی
ابعاد بازاریابی اجتماعی
ویژگی بازاریابی اجتماعی 
تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی
نکات کلیدی در بازاریابی اجتماعی
مراحل انجام یک بازاریابی اجتماعی
محدودیت های بازاریابی اجتماعی
بخشی از متن پاورپوینت:
در حوزه تجارت جهانی، کسب سهم بیشتر از بازار مصرف، هدف اصلی شرکت ها و صاحبان صنایع به شمار می رود و  هر چه می گذرد استفاده از اصول و فنون علمی بازاریابی مورد توجه بیشتر قرار می گیرد. در بازاریابی نوین به جای جستجوی مشتری برای محصولات و خدمات تولید شده، محصولات و خدمات متناسب با خواسته ها و نیازهای مشتریان توجه می شود.
به عبارت دیگر کانون اصلی اندیشه و عمل در بازاریابی نوین، تامین رضایت و ایجاد ارزش برای مشتری است تا به سمت محصول تولید شده یا خدمت مورد نظر ما جلب گردد، به طوری که بازاریابی را معادل برآوردن نیازها و خواسته های مشتریان می دانند.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازاریابی اجتماعی”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازاریابی ورزشی

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی ورزشی،
در قالب pptx و در 33 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
بازاریابی ورزشی
اهمیت بازاریابی ورزشی
فرایند بازاریابی ورزشی
ابعاد گوناگون بازاریابی ورزشی
وظایف مدیریت بازاریابی ورزشی
عوامل موثر بر محیط بازاریابی ورزشی
نقش بخش بازاریابی درکیفیت ورزش
برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی ورزشی
منابع درآمدی رقابت های ورزشی
نتیجه گیری
منابع
بخشی از متن پاورپوینت:
بازاریابی های موثر ورزشی می تواند سوددهی زیادی داشته باشد. این سود شامل آگاهی دادن درباره ورزش و تشویق افراد برای آزمایش کردن ورزش برای اولین بار در زندگی و یا جهت دادن به ورزش دیگری می باشد و ایجاد اطمینان، صداقت، نشاط و تعهد نموده و محرک هایی را پیشنهاد می کند تا علم و آگاهی ایجاد نماید.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازاریابی ورزشی”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی الکترونیکی،
در قالب pptx و در 43 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
تاریخچه
اهداف بازاریابی الکترونیکی
مزایای بازاریابی اینترنتی
مزایای ارتباطی
مزایای مبادلاتی
مزایای توزیع
قوانین بازاریابی الکترونیکی
پنج مرحله برنامه ریزی در بازاریابی الکترونیکی
مدل نیروهای پنج گانه پورتر
منابع
بخشی از متن پاورپوینت:
هزاره سوم یا عصر دیجیتال تغییرات شگرفی را در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه کسب و کار و تجارت به وجود آورده است. فناوری اطلاعات با تاثیر بر اقتصاد جهان، تغییرات همه جانبه ای را موجب شده است.
جهانی شدن و مقررات زدایی، تاکید بر سازمان های افقی، فرایند محوری به جای وظیفه محوری، استفاده از تفکر  IT در تولید و خدمات، افزایش فشار در کاهش زمان حضور در بازار، افزایش قدرت چانه زنی مشتریان، گسترش کانال های جدید توزیع، توسعه و بکارگیری مفهوم مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها، از مهم ترین این تاثیرات شکلی و ماهوی در تجارت به شیوه سنتی پدید آورده است که به طور کلی رویکردهای جدیدی را طلب می کند.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت مفهوم تجارت سیار

دانلود پاورپوینت با موضوع مفهوم تجارت سیار،
در قالب ppt و در 45 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:

تجارت سیار چیست؟
هر گونه مبادله‌ـ مستقیم یا غیرمستقیم‌ـ دارای ارزش پولی که از طریق شبکه‌های سیار انجام می‌گیرد.  تجارت سیار تحویل محصول و خدمات از طریق تکنولوژی‌های بی‌سیم با هدف انجام فعالیتهای تجارت الکترونیک در هر زمان یا مکانی است.
تجارت سيار از طريق هزاران ابزار موبايلي نظير تلفن‌های  همراه،‌ ابزارهاي ديجيتالي شخصي (PDA)، دفترچه‌هاي يادداشت ديجيتالي و حتي داشبوردهاي بي‌سيم اتومبيل ها  در جريان است…
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مفهوم تجارت سیار”