مدیریت مشتری

مقاله ترجمه شده با عنوان سازگار کردن تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری، به همراه اصل مقاله

دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان سازگار کردن تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری، به همراه اصل مقاله،

جزئیات بیشتر این محصول:
عنوان انگلیسی مقاله:

Adopting customer relationship management technology

عنوان فارسی مقاله:
سازگار کردن تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری



فرمت فایل ترجمه شده: word، قابل ویرایش.
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
تعداد صفحات فایل اصلی: 19
دانلود فایل

دانلود فایل”مقاله ترجمه شده با عنوان سازگار کردن تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری، به همراه اصل مقاله”

مدیریت مشتری

پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش،
در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف فروش
روندی هفت مرحله ای فروش
مشتری کیست؟
مشتری چه انتظاراتی دارد؟
چرخه رضایت مشتری
عواقب رضایت یا عدم رضایت مشتری
شاخص های رضایت مشتری
عوامل موثر رضایت مشتری در نمایندگی ها
شرایط لازم برای کسب رضایت مشتری
رضایت مشتری در خدمات
مولفه های خدمات پس از فروش
مولفه های خدمات پس از فروش
وظیفه مدیر خدمات پس از فروش
الگوهای برخورد با تیپ های مختلف مشتریان
استانداردهای ملی خدمات تعمیرگاهی
استانداردهای ملی خدمات پس از فروش
هدف از تدوین استانداردها
مشخصه های تعمیرگاه های تخصصی استاندارد
جدول تجهیزات و ابزارآلات، قطعات برقی و الکترونیکی استاندارد 6346

قسمتی از متن پاورپوینت:
شاخص های رضایت مشتری:
1. پذیرش و برخورد با مشتری
2. کیفیت خدمت
3. روابط عمومی و حفظ مشتری
4. لوازم یدکی مناسب و با کیفیت
5. دسترسی به خدمات مناسب
6. تضمین و گارانتی …


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش’ می باشد که در حجم 32 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش”

مدیریت مشتری

مقاله ترجمه شده سازگار کردن تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان سازگار کردن تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری، به همراه اصل مقاله،

جزئیات بیشتر این محصول:
عنوان انگلیسی مقاله:

Adopting Customer RelationShip Management Technology

عنوان فارسی مقاله:
سازگار کردن تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری



فرمت فایل ترجمه شده: word، قابل ویرایش.
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
تعداد صفحات فایل اصلی: 11
دانلود فایل

دانلود فایل”مقاله ترجمه شده سازگار کردن تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری”

مدیریت مشتری

تحقیق توسعه مدل فرآیندی مدیریت دانش مشتری با استفاده از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود تحقیق با موضوع توسعه مدل فرآیندی مدیریت دانش مشتری با استفاده از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری،
در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.


چکیده تحقیق:
درسال های اخیر، شرکت های زیادی اقدام به یکپارچه سازی فعالیت های مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش نموده اند. علت این امر را می توان در نقش کلیدی که مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری بازی می کند، جستجو نمود. پتانسیل ارتباط دوجانبه دو حوزه مذکور و نقش کلیدی مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری، توجه محققان را به خود جلب کرده است.

حاصل ترکیب مدیریت دانش با مدیریت دانش با مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش مشتری می شود که نیازمند طرز تفکر متفاوتی در تعدادی از متغیرهای کلیدی این دو حوزه است. متغیرهای کلیدی در نظر گرفته شده برای هر مدل مدیریت دانش مشتری با توجه به نوع مدل متفاوت می باشد.

تعدادی از مدل های ارائه شده برای مدیریت دانش مشتری عبارت اند از مدل مفهومی، فرآیندی و سیستمی این مقاله به توسعه مدل فرآیندی پرداخته که از تلفیق مدل مهندسی کسب و کار، شش فرآیند کسب و کار مبتنی بر سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری با چهار جنبه مدیریت دانش در فعالیت های اصلی کسب و کار (بازاریابی، فروش وخدمات) حاصل می گردد.
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق توسعه مدل فرآیندی مدیریت دانش مشتری با استفاده از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری”

مدیریت مشتری

تحقیق رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد

دانلود تحقیق با موضوع رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد،
در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.


چکیده تحقیق:
مدیریت کارآمد روابط مشتری، یک چالش مهم در رقابت کسب و کار شده است. سازمان ها نیاز به اطلاعاتی درباره این که مشتریانشان چه کسانی هستند، انتظارات و نیازهای آن ها چیست و چگونه باید نیازهای آن ها را برطرف کرد، دارند.

این تحقیق در پی بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری  با عملکرد بازاریابی در صنعت بانکداری است. روش های تحقیق توصیفی، کاربردی و همبستگی در پژوهش انجام شده به کار گرفته شده است. جامعه آماری پژوهش، تمامی بانک های مرکزی بخش دولتی و خصوصی شهر تهران است.به منظور جمع اوری اطلاعات، یک پرسشنامه برای سازمان بانک ها و دو پرسشنامه ای دیگر برای مشتریان بانک ها طراحی و تدوین شد.

تحقیقات متعدد نشان می دهد که CRM، تاثیر به سزایی بر عملکرد بازاریابی سازمان ها می گذارد. لیکن، در پژوهش انجام شده، بین متغیرهای مورد مطالعه ارتباط ضعیفی وجود دارد.
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد”

مدیریت مشتری

ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری

دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری، به همراه اصل مقاله،

جزئیات بیشتر این محصول:
عنوان انگلیسی مقاله:

Social Interaction, convenience and customer satisfaction: The mediating effect of customer experience

عنوان فارسی مقاله:
تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری



فرمت فایل ترجمه شده: DOC، قابل ویرایش.
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
تعداد صفحات فایل اصلی: 10
دانلود فایل

دانلود فایل”ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری”

مدیریت مشتری

پاورپوینت مشتری مداری

دانلود پاورپوینت با موضوع مشتری مداری،
در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

حياتی ترين اصول در امر مشتری مداری
خصوصیات شرکت های مشتری نواز
انتظارات مشتریان
مديريت روابط مشتري چيست؟
انتقال تغييرات بازاربه روابط مشتري
اهداف مهم CRM
قابليت مهم CRM
اقدامات و مهارت هاي لازم براي فروش و ارتباط با مشتري
آگاهي مشتري
تعامل با مشتري
مديريت مشتريان كلان
فرصت های مديريت روابط مشتري
مزاياي بالقوه مديريت روابط مشتري
فرايند مشتري ياري
چرا مشتري محصولي را مي خرد؟
چرا مشتری محصولی را نمی خرد؟
رقابت پذيري و تعالي سازماني
مشتری محوری در همه ابعاد سازمان
ارزش آفرینی و مشتريان وفادار
فهرست منابع


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘مشتری مداری’ می باشد که در حجم 44 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی درسهای مدیریت بازاریابی و اصول بازاریابی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مشتری مداری”

مدیریت مشتری

تحقیق رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن طی وره یکساله وارائه راهکارهایی برای بهبود آن

دانلود تحقیق با موضوع رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن طی دوره یک ساله و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن،
در قالب word و در 135 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
بيان مسأله يا موضوع تحقيق
ضرورت انجام تحقيق
هدف از مطالعه موضوع
پيشينه تحقيق
فرضيات
تعريف عمليات متغيرها
ابزار گرد آوري داده‌ها
جامعه آماري
مراحل انجام تحقيق
تعريف مفاهيم
محدوديت‌ها- موانع و مشكلات تحقيق
بخش اول: آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریقی
1- تاريخچه
ادويه ي مركبه و شناخت مفردات طبي
دارو شناسي در ايران
2- تكنولوژي
3- روش اجرايي عمليات توليد (مراحل ساخت محلولهای تزریقی)
ساخت محلول
بخش دوم: مباحثی در مورد مشتری
1- مشتری کیست؟
قبل از اينكه مشتريانتان تغيير رأي بدهند رفتارتان را تغيير دهيد
مقدمه
حقايق مسلم درباره مشتريان
يكي از مديران فورد در مورد مشتري مي‌گويد:
مشتري سود است و هرچيزديگر هزينه سربار
خودتان را به جاي مشتري بگذاريد
چرا مشتريانمان را از دست مي‌دهيم
مشتري يعني كسب و كار، كسب و كار يعني مردم، مردم يعني مشتري
هنري فورد در اين خصوص مي‌گويد:
هدف سازمان شما ايجاد مشتري است
اقدامات اساسي براي جلب مشتري بيشتر
با مشتريان خود ارتباط دائم داشته باشيد.
هر يك از كاركنان شما بايد مشتريانتان را ملاقات كنند.
2- «روش اجرايي نحوه ارتباط با مشتري و اندازه‌گيري رضايت مشتري»
تعاريف
شرح فعاليت‌ها
كليات
ارتباط با مشتري
نحوه اندازه‌گيري ميزان رضايت مشتري
3- «روش اجرايي رسيدگي به شكايت مشتريان»
تعاريف
مسئوليت و اختيار
شرح فعاليت‌ها
بخش سوم: بازاریابی
تعریف
1- استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار
2- ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار
3- آميخته های بازاريابي 
روش تحقيق
مصاحبه و اخذ نظرات كتبي بوسيله پرسشنامه:
منابع اطلاعات
اطلاعاتي راجع به رؤساي بيمارستانها و مسئولين فني داروخانه‌ها:
بررسي فرضيه‌ها:
فرضيه 1:
فرضيه 2:
فرضيه 3:
فرضيه 4:
فرضيه 5:
فرضيه 6:
تحليل يافته‌هاي پرسشنامه اي
تبليغات براي فروش
نتیجه گیری
پيشنهادات
توصيه به ساير دانشجويان
نمونه پرسشنامه
منابع


بيان مسأله يا موضوع تحقيق:
ارزيابي رضايت‌مندي مشتريان، شركت داروسازي ثامن، در طي يك دوره دوماهه از سطح بيمارستانها و داروخانه‌هاي سطح شهر مشهد مي‌باشد.

ضرورت انجام تحقيق:
خوشبختانه كشور در زمينه محلولهاي تزريقي (سرم) و آب مقطر جهت تزريق انواع آمپولها به خودكفايي نسبي رسيده است و دولت جهت حمايت از توليدكنندگان داخلي از واردات اين نوع محصولات جلوگيري مي‌نمايد، البته واردات فرآورده‌هاي تزريقي به دليل حساسيت پزشكي آن و امكان ورود انواع بيماريهاي واگير مثل ايدز و هپاتيت بسيار با احتياط انجام مي‌شود.
در حال حاضر سالانه حدود 70000000 واحد سرم در حجم‌هاي 500CC و 1000CC و 3000CC و 150000000 واحد آب مقطر در حجم‌هاي 5CC و 10CC توسط شركتهاي توليدكننده به بازار داخلي عرضه مي‌شود و با توجه به قريب الوقوع بودن ورود شركتهاي ديگري به بازار توليد اين محصولات، لزوم هرچه بيشتر تحقيقات بازاريابي و توجه بيش از پيش به رضايت‌مندي مشتريان احساس مي‌گردد. لذا يك شركت توليدي مي‌بايست ضمن ارائه يك محصول با كيفيت، به نيازمنديهاي كيفي و كمي‌محصول نيز توجه داشته باشد.

تحقق چنين دستاوردي جز با اعمال مديريت صحيح و استفاده از تكنولوژي پيشرفته و در فضاي توليد مناسب و توجه به فيدبك نظرات مشتريان ممكن نمي‌باشد، درحاليكه در صورت تغيير بينش و فعاليت علمي‌مي‌توان محصولات متنوع و قابل رقابت در بازارهاي جهاني توليد نمود و از طريق توسعه اين صنعت علاوه بر ارزآوري فراوان براي تعداد زيادي از افراد جامعه اشتغال نيز ايجاد نمود، كه اين گام با سياست‌هاي نظام جمهوري اسلامي‌در جهت توسعه صادرات غيرنفتي و اولويت ايجاد اشتغال در جامعه جوان كشور ايران هم راستا خواهد بود…
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن طی وره یکساله وارائه راهکارهایی برای بهبود آن”

مدیریت مشتری

پاورپوینت مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان (e-CRM)

دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان (e-CRM)،
در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:


مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان (e-CRM)
تاریخچه و معرفی
رويكردي به توسعه استراتژي‌هاي CRM
عوامل بحرانی موفقیت
چهار روش افزايش بهره‌وري در نقاط تماس مشتريان با سازمان 
علل شكست پروژه‌هاي CRM
كاربرد BSC در اجرايي نمودن استراتژي CRM
بررسي CRM در كشور هند  
تجارب موفق شركت‌هاي خارجي
الگوها و نيازمندي‌هاي اجرايي
تعاريف و مفاهيم e-CRM
e-CRM در صنعت خودرو
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان (e-CRM)”

مدیریت مشتری

پاورپوینت ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري

دانلود پاورپوینت با موضوع ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري،
در قالب ppt و در 81  اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

کلیات
تهديدها و نقاط ضعف
ويژگي ‏ها و خصوصيات نظام اداري (وضع موجود)
هفت برنامه مصوب بهمنظور تحول اداري
رویکرد مدیریت دولتی نوین
مشتری گرائی چيست؟
مشتري كيست؟
ارباب رجوع كيست؟
سازمان مشتری گرا چيست؟
چرخه کيفيت مشتري‌ مدار
تقسیم بندی مشتريان (ارباب رجوع) سازماني
چرا مشتري مداري
7 گام طلايي براي خدمت بيشتر به مشتريان
ويژگي هاي يك سازمان مشتري مدار
وظايف مديريت امور مشتريان در سازمان مشتری گرا
مدل نوين مشتري مداري با ديدگاه كيفيت
طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع در نظام اداري كشور
ويژگي هاي نظام خدماتي مطلوب
اهم مشكلات ارباب رجوع در نظام اداري
شفاف و مستندسازي نحوه ارايه خدمات به مردم
شفاف و مستندسازی نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع
اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم
تدوين منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم
بهبود و اصلاح روش های ارائه خدمات به مردم
فرآايند اصلاح روش هاى ارائه خدمات به مردم
نظارت برحسن رفتار کارکنان دستگاه های اجرايی با مردم
نمودار فرايند اجراى طرح تكريم مردم و رضايت ارباب رجوع در نظام ادارى
نظر سنجی از مراجعين
تشويق و تنبيه كاركنان
نظارت بر رفتار کارکنان از طريق بازرسان ويژه
نظارت بر حسن اجرای طرح تکريم
بازرسي طرح تكريم
مديريت كيفيت
اصول مديريت كيفيت
اصلاح و بهبود روش های انجام کار
مراحل اصلاح و بهبود سيستم‏ ها و روش‏ هاي انجام كار
طبقه بندي شيوه ‏هاي اطلاع رساني
اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري”