دانلود فایل”پاورپوینت کودک آزاری”
2019-07-16 21:39:26
|پروژه|مقاله|پاورپوینت|تحقیق|نقشه|کتاب|جزوه|کارآموزی|طرح توجیهی
لیست تمام پروژه ها و مطالب:
دانلود فایل”پاورپوینت کودک آزاری”
2019-07-16 21:39:26
دانلود فایل”پاورپوینت اختلال افسردگی”
2019-07-16 13:15:27
دانلود فایل”تحقیق بررسي و مقايسه اختلال شخصيت ضداجتماعي بين افراد معتاد و غيرمعتاد”
2019-07-16 12:07:55
فصل اول: کلیات پژوهش
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت موضوع پژوهش
اهداف پژوهش
فرضیههای تحقیق
متغیرها
تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها
الف) تعاریف نظری
ب) تعاریف عملیاتی
دانلود فایل”تحقیق بررسي رابطه بين هوش هيجاني و خلاقيت در بين دانش آموزان متوسطه نظري”
2019-07-16 09:37:45
کاربست های تئوری، انتخاب و واقعیت درمانی
تئوری انتخاب
سه باور نادرست روان شناسی کنترل بیرونی
سه موقعیت کنترل گری
آسیب های کنترل گری
وقتی فرد نتواند احساس عشق و تعلق کند
پیامدهای رابطه ناخشنود
ده اصل بدیهی در تئوری انتخاب
هفت عادت مخرب روابط انسانی
هفت عادت سازنده که باید جایگزین عادات مخرب سازیم
و …
دانلود فایل”پاورپوینت تئوری انتخاب و کاربست های آن”
2019-07-16 08:18:12
دانلود فایل”گزارش کار آزمایش دقت مسیر”
2019-07-16 05:36:22
مقدمه
آسوده بودن … خجالتی نبودن! میلیونها انسان ها در این رویا به سر میبرند و توانای انجام امور بدون شرمساری؛ به گونه ای که مدام رفتار خود را تعدیل نکنیم و احساس ننمائیم که دیگران همواره مراقبمان هستند. با نهراسیدن از سوء قضاوت دیگران احساس حقارت نکردن و خود را شکست خورده ندانستن … آری اینهمه رویای شگفت انگیزی است. شرمساری همواره ناشی از عدم توانائی در کنارآمدن با اجتماع خانواده و زندگی حرفهای است.
این مسئله کاملاً قابل درک است، زیرا یک شخص خجول از تطبیق خود با شرایطی که برای او خطرناک می نماید، ناتوان است. بدبختانه فروانند مردمان خجولی که می پندارند درد ایشان درمان ناپذیر است. گاه حتی بر این مسئله قاطعانه اعتقاد پیدا می کنند. ممکن است به کرات به ایشان چنین گفته شده باشد، حتی ممکن است به ایشان پند داده باشند که برای رفع این نتیجه از نیروی اراده استفاده کنند که البته بی فایده بوده است. اگر فرد فعالی را به راه رفتن ترغیب کنید، بدیهی است که به راه خواهد افتاد. لیکن اگر دزد معمولی را به راه رفتن تشویق کنید، تنها چندگامی به پیش خواهد رفت و آنگاه نفس بریده و مایوس برزمین خواهد نشست.
پس باید شیوههای دیگری پیدا کرد. پیش از همه، باید بدانیم خجالت چیست و از کجا سرچشمه میگیرد. باید دریافت که چه چیزهایی انسان را از رشد طبیعی خود بازمی دارد. باید دقیقاً بفهمیم که در تعلیم و تربیت و پرورش مذهبی و حیاتی جنسی فرد چه چیزهایی موجود بوده که ایجاد ترمز کرده است. یک فرد خجول باید بیاموزد که خود را تجزیه و تحلیل کند و دلایل شرمساری اش را بجوید. اگر وی ریشه های آن را بیابد، در واقع خود را در مبارزه با آن به خوبی مسلح نموده است و دیگر در مقابل این دشمن پنهان خود را دربند نمی بیند. آن را به درستی شناسایی می کند و از زندگی خود ریشه کن می سازد. همه کس مشتاق آن است که به حالتی از تعادل مطلوب دست یابد و با دنیا در صلح و آشتی بسربرد، زیرا تمیز می دهد که تعادل و آرامش از امور بدیهی و طبیعی زندگی است. اما شخص خجول زندگی را انکار می کند، چرا که می ترسد. او زندگی را انکار می کند، چون همواره در حالت اضطراب آلودی که ساخته است، غوطه ور است، از عهده هیچ کاری برنمی آید، جز انداختن تقصیر همه چیزها برگردن بخت بد یا شرایط نامطلوب.
آیا به هدر رفتن قابلیت های عظیم مدام خجول به رغم تمام هوش و زکاوتی که ممکن است دارا باشد، تاثیرانگیز نیست؟ زندگی به پیش می رود، اما افراد خجول گیج و مبهوت برجای می مانند و با این باور که موفقیت و شکست هایشان اجتناب پذیر است، خود را تمام شده می پندارند. گذشته از این آنچه آنان را به چنین نتیجه گیری ناخوشایندی رهنمون می شود، عدم درک دیگران از حالات روحی آنان است که غالباً با آن روبرو می شوند. تمام انسان ها طالب آرامش خیالند و تمام انسان ها در جستجوی شادی اند. هدف این کتاب نشان دادن راه رهایی به آنان است که در اسارت قیود شرمساری گرفتار آمده اند.
دانلود فایل”تحقيق خجالت و كم رويي”
2019-07-15 23:18:35
دانلود فایل”پاورپوینت درمان شناختی رفتاری”
2019-07-15 16:45:36
روانشناسي پرورشي شاخه اي از علم روانشناسي است كه هدف آن كمك به پرورشكاران در برخورد درست با مسائل پرورشي است. روانشناسي يكي از شاخه هاي علوم تجربي است كه مانند ديگر اعضاي خانواده علوم تجربي يافته هايش را از راه مشاهده كسب مي كند. روانشناسي را به عنوان علم مطالعه رفتار و فرآيندهاي شناختي و ذهني زيربناي رفتار تعريف كرده اند.
پرورش به جريان يا فرآيندي منظم و مستمر گفته مي شود كه هدف آن هدايت رشد جسماني و رواني، يا به طور كلي هدايت رشد همه جانبه شخصيت پرورش يابندگان در جهت كسب و درك معارف بشري و هنجارهاي مورد پذيرش جامعه و نيز كمك به شكوفا شدن استعدادهاي آنان است. كارآموزي به دوره هاي كوتاه مدت با هدف ايجاد و گسترش مهارتهاي خاص گفته مي شود. بنابراين ، در قياس با پرورش كه هدفهاي بسيار كلي و جامع دارد، هدفهاي كارآموزي جزيي تر و دقيق ترند.
آموزش به فعاليتهايي گفته مي شود كه به منظور آسان كردن يادگيري از سوي آموزگار يا معلم طرح ريزي مي شود و بين آموزگار و يك يا چند يادگيرنده به صورت كنش متقابل جريان مي يابد.
يادگيري فرآيند ايجاد تغيير نسبتاً پايدار در رفتار يا توان رفتاري است كه از تجربه ناشي مي شود و نمي توان آن را به حالتهاي موقتي بدن مانند آنچه بر اثر بيماري، خستگي، يا داروها ايجاد مي شود نسبت داد. در مقايسه تعريفهاي آموزش و يادگيري با يكديگر مي توان اين گونه نتيجه گرفت كه يادگيري هدف و آموزش وسيله رسيدن به اين هدف است.
در جديدترين تعريف روانشناسي پرورشي و تعريفي كه بيشتر از بقيه مورد پذيرش صاحب نظران قرار گرفته است روانشناسي پرورشي يكي از شاخه هاي مستقل علم روانشناسي به حساب آمده كه داراي روشها و نظريه هاي خاص خودش است. موضوعات اصلي روانشناسي پرورشي يادگيري آموزشگاهي و آموزش هستند.
الگوي عمومي آموزش معرف فعاليتهاي اصلي معلم در تداركات و كاربست فعاليتهاي آموزشي است. اين الگو شامل چهار مرحله زير است:
دانلود فایل”تحقيق تعريف و موضوع روانشناسي پرورشي”
2019-07-15 16:10:25
دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی انواع شخصیت و ویژگی های بارز شخصیتی،
در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
انواع شخصیت
شخصیت درون گرا
ویژگی های شخصیت درون گرا
انواع شخصیت
شخصیت نوابغ
دسته بندی افراد از لحاظ نحوه کسب اطلاعات
حسگرها
الهام گرها
دسته بندی افراد از نظر شیوه تصمیم گیری
اندیشه ورزان
احساسی ها
دسته بندی افراد از نظر نگرش به زندگی
انتخاب گران
سبک باران
شخصیت برون گرا
ویژگی های شخصیت برون گرا
برون گرای متفکر
برون گرای حسی
برون گرای احساساتی
برون گرای شهودی
دانلود فایل”پاورپوینت بررسی انواع شخصیت و ویژگی های بارز شخصیتی”
2019-07-15 15:36:24