دانلود فایل”تحقیق چهار کلید معجزه آسا برای ارتباط با دیگران”
2020-04-05 09:51:33
|پروژه|مقاله|پاورپوینت|تحقیق|نقشه|کتاب|جزوه|کارآموزی|طرح توجیهی
لیست تمام پروژه ها و مطالب:
دانلود فایل”تحقیق چهار کلید معجزه آسا برای ارتباط با دیگران”
2020-04-05 09:51:33
طرح اولیه موضوع
آشنایی با مفاهیم تفکر نقدی (انتقادی)
آشنایی با مفاهیم تفکر خلاق
آشنایی با تفکر در سطح برتر
آشنایی با مفاهیم تفکر در سطح برتر
آشنایی با مفاهیم مهارت های تفکر
مهارت های تفکر: شناخت موانع خلاقیت
مهارت های تفکر: اشتباهات اساسی در باره تفکر
مهارت های تفکر: شناخت انسدادهای ذهنی برای خلاقیت
مهارت های تفکر: توانایی ها و رویکردهای لازم
مهارت های تفکر: خصوصیات فرد خلاق
دانلود فایل”پاورپوینت مهارت های تفکر”
2020-04-05 06:04:24
دانلود فایل”تحقیق اهمیت مشاوره قبل از ازدواج”
2020-04-04 21:08:05
دانلود تحقیق با موضوع اختلال تنشزای پس از رویداد یا استرس پس از سانحه،
در قالب word و در 22 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
دانلود فایل”تحقیق اختلال تنشزای پس از رویداد یا استرس پس از سانحه”
2020-04-03 16:14:24
فهرست مطالب :
روان شناسی مصرف کننده
تعریف مصرف کننده
تعریف بهره وری
تعریف فرایند فروش
عوامل داخلی بهره وری بنگاه
روشهای مدیریت
ایجاد اولین تاثیر خوب
عوامل و مراحل شکل گیری متغیر
تبلیغات و اهمیت ان
خصوصیات دریافت کنندگان خبر یا تبلیغ
فنون تبلیغات
ارکان پنج گانه تجارت
ضرورت اخذ بازخورد از مشتری
نمودار عوامل مرتبط با رضایت مشتری
تاثیراندازه گیری بهره وری در سیستم در بهبود بهره وری
دوره ارزیابی بهره وری
تعریف مبنای مقایسه
سطوح اندازه گیری بهره وری
مقایسه و فهرستهای رفتاری
۴-ساختار سازمانی (Organizational Structure)
چند اقدام برای خدمت به مشتریان
رایج ترین نارسایی های روان شناختی در بازاریابی
اهمیتپوزشخواستن و مراحل ایجاد تفاهم در فروش
ایجاد حسن تفاهم
تفاهم شغلی و شخصی
مشتری یعنی کسب و کار، کسب و کار یعنی مردم، مردم یعنی مشتری
نتیجه گیری و جمع بندی
قسمتی از متن :
یکی از گرایشهای پرطرفدار روان شناسی در سالیان اخیر به شمار
می اید که بیش از هر چیز در جست و جوی شناخت و تحلیل رفتارهای مرتبط با
مصرف است. از مهم ترین زمینه های این علم، بررسی موضوع هایی چون: توقعات،
سلیقه ها، و خواست های مصرف کننده (مشتریان) است. در عین حال، به کمک این
علم می توان، از طریق بازنگری رفتار مصرف کننده عوامل زیربنایی مؤثر بر
نگرش ها و باورهای انها را در برگزیدن نشان (مارک) کالا مورد بررسی قرار
داد و همچنین به عوامل فرهنگی – اجتماعی اثربخش بر فرایند تصمیم گیری مصرف
کننده پرداخت. با به کارگیری روش های مطالعه در حوزه رفتار مصرف کننده و
پیش بینی رفتارهای مرتبط با خرید، می توان به ساخت و ارائه بهتر کالا
پرداخت که در نهایت به افزایش فروش و رضایت مشتری منجر می گردد .
دانلود فایل”روان شناسي مصرف كننده”
2020-04-03 12:42:07
دانلود فایل”تحقیق نقش خدمات مشورتی مشاوران در ارتقای کیفیت وضعیت روانی- اجتماعی مدرسه”
2020-04-02 22:59:17
فهرست مطالب :
فصل اول
مقدمه
بیان مسئله
تعاریف عملیاتی
فصل دوم
پیشینه تحقیق
فصل سوم
آزمودنیها
طرح پژوهشی
ابزاراندازه گیری
روش جمع آوری اطلاعاتی
فصل چهارم
یافته های پژوهشی
بحث درباره یافته ها
فصل پنجم
محدودیتها
پیشنهادات و کاربرد
خلاصه و نتیجه گیری
فهرست منابع
قسمتی از متن :
پژوهش وکنجکاوی از تمایلات طبیعی بشر است ومیل به شناخت وارضاء آن حس
موجب دست یافتن به مجهولات زیادی شده است. لذا پیشرفتهای چشمگیری درکلیه
زمینه های علمی فعلی حاصل این حس سیری ناپذیر کسانی است که زندگی خود را
وقف جامعه بشری کرده ومی کند. توسعه وپیشرفت کشورهای غربی حاصل میزان
اهمیتی است که این کشورها به تحقیق وپژوهش قائل هستند. در این دیار روح
علمی همان شناختن ودر یافتن عمیق روشها وشیوه هایی بوده است که بشر برای
پیش بردن علم بکار بسته است. این امر نه تنها از نادانی وسرگردانیهای آنها
کاسته بلکه موجب شده است که در برآورد حوادث دقیق تر و مسئدلتر ودر انجام
امور مجهز تر ودر یافتن مواد جدید با کیفیت بهتر موفقتر باشند. واما نقص
عمده در کشورهای نوخاسته ، بی خبری از شیوه های شناختن ودانستن است. توجه
سطحی به مسائل وبرداشت عامیانه از آنها بدون آشنایی به مبانی علمی راههای
صحیح ، در این کشورها موجب ضلالت وگمراهی شده است. واین کشورها را در دور
وتسلسل نادانی گرفتار نموده است.
دانلود فایل”بررسی والدین و مسئولین مدارس در جهت کاهش مشکلات تربیتی و اخلاقی”
2020-04-02 05:01:36
دانلود فایل”تحقیق بررسي همبستگي بين هوش و خلاقيت دانش آموزان”
2020-04-01 19:10:11
درآمدی بر مفهوم مشاوره
2020-04-01 14:43:52
2020-04-01 04:25:41