دانلود فایل”گزارش کار آزمایش يادگيري انتقال دو جانبه”
2020-02-23 01:43:00
|پروژه|مقاله|پاورپوینت|تحقیق|نقشه|کتاب|جزوه|کارآموزی|طرح توجیهی
لیست تمام پروژه ها و مطالب:
دانلود فایل”گزارش کار آزمایش يادگيري انتقال دو جانبه”
2020-02-23 01:43:00
فصل اول: مقدمه
مقدمه
بیان مسئله
هدف پژوهش
اهمیت موضوع
فرضیات پژوهش
متغیرهای اساسی پژوهش
تعاریف عملیاتی
فصل دوم: پیشینه تحقیق
مفهوم رنگ
پیدایش رنگ ها
دسته بندی رنگ ها
رنگ شناسی کودکان
رویت رنگ
طبیعت رنگ ها
آمیزش رنگ ها
اختلالات رویت رنگ
فیزیولوژی رنگ
تقویت درک رنگ
حافظه
رشد حافظه در نوباوگی
انواع حافظه
حافظه کوتاه مدت
حافظه بلند مدت
اندازه گیری حافظه (یادآوری با فرآیندشناسی بازآموزی)
حافظه سازنده
عوامل موثر بر یادگیری وتقویت حافظه
تداعی اندیشه ها
درباره فرایند به خاطر سپردن
حافظه و فراگیری
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
جامعه آماری
روش تحقیق
نمونه
حجم نمونه
روش نمونه گیری
ابزار تحقیق
روش و چگونگی اجرا
روش آماری
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل
جدول شماره ۱ و ۲ برای گروه رنگی و بازشناسی همراه با نمودار
جدول شماره ۳ برای گروه سیاه و سفید همراه با نمودار
جدول شماره ۴ برای بازشناسی گروه سیاه و سفید همراه با نمودار
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
خلاصه مطالب
بخشی از متن تحقیق:
جامعه آماری و تعداد دانش آموزان، آزمون شده ۴۲ نفر می باشند که با استفاده از روش دو گروه مستقل و تصادفی مورد سنجش قرار گرفته اند. ابزار اندازه گیری در این پژوهش یک سری تصاویر که تعداد آنها ۲۰ عدد بوده است و به صورت رنگی در همان تعداد بصورت سیاه و سفید تهیه شده است و هر دو گروه با یک سری از این تصاویر یعنی گروهی با تصاویر رنگی و گروه دیگر با تصاویر سیاه و سفید مورد سنجش قرار گرفته اند. مسأله در این پژوهش این بود که آیا رنگ بر حافظه تأثیر مثبت دارد. آیا بین رنگ و حافظه رابطه مستقیم است، که با انجام عملیات آماری که در این پژوهش از آزمون t دو گروه مستقل استفاده شده و پس از تجزیه و تحلیل نتایج زیر بدست آمده که اولاً رنگ بر حافظه تأثیر مثبت دارد، ثانیاً رابطه بین رنگ و حافظه مستقیم است …
دانلود فایل”تحقیق تاثير رنگ بر حافظه كودكان”
2020-02-22 21:00:07
دانلود فایل”تحقیق روان شناسي تربيت”
2020-02-22 19:26:26
مقدمه
مروری بر مطالعات
منابع
دانلود فایل”پیشینه تحقیق و مبانی نظری اعتیاد به موبایل و احساس تنهایی”
2020-02-22 18:47:52
چکيده 1
فصل اول: مقدمه
پيشگفتار 3
مقدمه 5
بيان مساله 10
پرسش پژوهش 10
فرضيه پژوهش 10
اهداف پژوهش 11
اهميت و ضرورت پژوهش11
متغير ها 13
متغير مستقل13
متغيير وابسته 14
متغير تعديل کننده 14
متغير کنترل کننده 14
تعاريف واژه ها 15
الف: مفهومي 15
ب: عملياتي15
فصل دوم: پيشينه پژوهش
اضطراب 17
Anxienty 17
اجزاي اضطراب19
الف) جنبه فيزيولوژيکي 19
ب) جنبه شناختي 19
خصيصه هاي اضطراب20
واکنش هاي اضطراب21
اضطراب عميق به چه شکل صورت مي گيرد21
هنگامي که اضطراب افزايش مي يابد22
تظاهرات بدني اضطراب22
تظاهرات رواني اضطراب23
الف) اضطراب امواج آزاد23
ب) بي تابي 24
ج) تنش 24
د) هراس 24
عکس العمل به اضطراب 25
انواع اضطراب 25
1- اضطراب عيني25
2- اضطراب روان نژندي26
3- اضطراب اخلاقي27
راههاي کاهش اضطراب27
1- دارو28
2- ريلکسيشن 30
3- رفتار درماني 30
مکانيسمهاي دفاعي اضطراب 31
سرکوبي31
فرافکني 32
درون فکني33
همانند سازي 34
انکار35
جا به جايي 35
خيالبافي36
والايش 37
دليل تراشي38
فخر فروشي38
بازگشت 39
عکس العمل سازي39
واکنش وارونه 40
انزوا40
نظريه ها و اضطراب41
نظريه روان تحليل گري روانکاوي41
نظريه رفتاري 43
نظريه اصالت وجود 44
نظريه زيست شناختي44
نظريه سرشتي 45
نظريه فردي45
نظريه انسان گرايانه 46
اضطراب (تحقيقات جديد ، 1384)47
هنجاريابي آزمون اضطراب اشپيل برگر در شهر مشهد47
کار 50
معيارهاي شرايط کار 52
معيارهاي فيزيولوژيک 52
معيارهاي رواني53
معيارهاي توليد 54
مکتبهاي فکري در روان شناسي کار54
الگوي ديوان سالاري54
عناصر اصلي اين الگو54
الگوي تايلوريسم (تفکر علمي)55
الگوي اداري55
الگوي معاصر روان شناسي کار56
عوامل اضطراب زا و کار56
اضطراب در دوران اشتغال (تحقيقات جديد 1384)60
عوامل اضطراب زا 60
1- منابع تنش زاي عمومي در زندگي روزمره افراد60
2- منابع تنشي زاي عمده مرتبط با مشاغل افراد61
آثار و عوارض اضطراب در دوران اشتغال63
عوارض و آثار فردي/ جسماني63
عوارض و آثار رفتاري63
آثار رفتاري در محيط کار64
روان شناسي زنان66
فرضيه روانکاوي67
ديدگاه هلن دويچ (1982-1884) 68
اعتماد به نفس زنان69
زنان و کار70
زنان و کار (خانه)71
زنان خانه دار71
(ارزش کار خانگي زنان) (تحقيقات جديد)73
بررسي ميزان آگاهي زنان خانه دار ساکن تهران از علل بيخوابي و
مسائل بهداشتي، رواني مربوط به آن74
(پايان نامه کارشناسي ارشد) ايران داودي به راهنمايي نصرت روشن
روان75
زنان و کار (خارج از خانه) 75
پنهان کاري77
حاکميت – محکوميت 78
نابرابري موقتي 78
نابرابري دائمي 78
پيامدهاي استرس79
محيط فيزيکي خطرناک 80
بازارهاي کار و ساختارهاي صنعتي در زندگي شغلي بانوان81
نخست 82
دوم82
سوم82
(تحقيقات روزنامه اي در مورد مشاغل و کارکردن زنان در بيرون
از خانه)84
مشاغل داراي مالکيت زنان 3/1 تا 4/1 کسب و کارهاي اقتصاد
رسمي جهان را شامل مي شود84
نگاه جنسيتي نسبت به زنان در قانون کار غير کارشناسي است 85
يک در صد افزايش در جمعيت زنان بيکار برابر 19 در صد کاهش
نرخ مشارکت 87
افزايش شهري شدن از نرخ مشارکت زنان مي کاهد87
آيا گريه کردن يک خصيصه زنانه است؟ (تحقيقات جديد) 88
توصيه مهم 90
بررسي شدت برخي عوامل استرس زاي شغلي در پرستاران90
نتابج 91
شيوه هاي مقابله با اضطراب در دوران اشتغال92
شيوه و راهکارهاي فردي92
دستور العمل (يک)97
مرکز اطلاعات و آمار زنان98
فصل سوم: روش شناسي پژوهش
جامعه آماري100
نمونه ي پژوهش100
روش نمونه گيري100
ابزار پژوهش101
تست اضطراب کتل101
روش اجراي تست 106
روش نمره گزاري 107
روش هاي تحليل آماري108
فصل چهارم: ارائه داده هاي پژوهش
الف) توصيف داده ها 109
نتيجه گيري112
فصل پنجم: بررسي و تحليل نتايج
بحث و نتيجه گيري و بررسي در مورد داده ها 114
پيشنهادها116
فهرست منابع117
ضمائم
پرسشنامه121
چکیده تحقیق:
موضوع اين پژوهش، بررسي ميزان اضطراب در ميان زنان شاغل و خانه دار مي باشد و هدف اصلي ما شناخت آثار و نتايج اشتغال زنان بر روي بيماري اضطراب است و كار زنان چه ميزان بر اضطرابشان تاثير مي گذارد؟
فرضيه اين پژوهش اين است كه بين اضطراب زنان شاغل و زنان خانه دار تفاوت وجود دارد. نمونه آماري در اين تحقيق 100 نفر از زنان تهراني مي باشند كه در سال 85-84 به صورت تصادفي انتخاب شده اند و با استفاده از تست اضطراب كتل از 50 زن شاغل و 50 زن خانه دار بين 25 سال تا 45 سال گرفته شده است. بر اساس تجزيه و تحليل آماري مي توان گفت كه به احتمال 99 در صد و P > %1 بين اضطراب زنان خانه دار و شاغل تفاوت معني داري وجود دارد.
پس در اين تحقيق به اين نتيجه مي رسيم كه كار باعث كاهش اضطراب زنان مي شود و مشغله هاي خانه داري و تربيت فرزندان و به عبارتي خانه دار بودن زنان در بالا بردن اضطرابشان نقش موثري دارد.
دانلود فایل”تحقیق بررسي ميزان اضطراب در ميان زنان شاغل و خانه دار”
2020-02-22 15:13:33
دانلود
تحقیق با موضوع باورهای جنسیتی در کتاب های درسی،
در
قالب word و در 11 صفحه،
قابل ویرایش، شامل:
چکیده
مقدمه
چهار چوب نظری پژوهش
روش پژوهش
جامعه، نمونه و روش نمونه گیری
ابزار پژوهش
روش تجزیه و تحلیل داده ها
تحلیل نقش باورها و ارزش های دانش آموزان
در فرآیند حل مسئله
تحلیل نقش باورها و ارزش های اجتماعی- فرهنگی
خانواده در فرآیند حل مسئله
تحلیل محتوای کتب درسی بر اساس مفهوم
جنسیت
ویژگی های زن
نقش زن در خانواده
نقش زن در جامعه
الگوهای زن
برنامه درسی و هویت جنسیتی
نتیجه گیری
منابع
دانلود فایل”باورهای جنسیتی در کتاب های درسی”
2020-02-21 20:16:50
فصل دوم:
پيشينه و ادبيات تحقيق
فصل سوم:
روش تحقیق
فصل چهارم:
یافتهها و تجزیه و تحلیل دادهها
فصل پنجم:
بحث و نتیجهگیری
دانلود فایل”تحقیق بررسي تاثير رنگ ها بر روي يادگيري كودكان مقطع اول دبستان”
2020-02-21 19:53:50
آزمون فلورانس گودنیاف در سال 1926 ابداع کرده است و در سال 1926 هم ارائه شد.
این آزمون از 3 ساله تا 18 سالگی معتبر است بنا به گفته خود خانم گودنیاف
به هر یک از قسمتهای کشیده شده که زیر توضیح آن می آید بر طبق دستور عمل یکنفره تعلق می گیرد و مجموعه نمره از 50 بیشتر نمی شود.
مواردی که در آزمون آدمک نمره می گیرد؟ تست هوش کودکان
1- سر داشته باشد (وجود سر مشخص)
2- پا ( یک یا دو پا داشته باشد)
3- دست کشیده شده باشد (یک یا هر دو دست)
4- تنه کشیده شده باشد.
5- طول تنه طویلتر از عرض آن باشد (میتواند یک خط ساده باشد)
6- نشلانه ها نمایش داده شود.
7- دستها و پاها به تنه چسبیده باشد (بی تناسب) 1
8- اتصال دستها و پاها به تنه در محل متناسب (با تناسب) 2
9- گردن کشیده باشد.
10- گردن به سر و تنه در طول یک خط مستقیم وصل شده باشد.
11- چشمها باشد (حتی یک خط نانقص)
12- بینی باشد (حتی یک خط به عنوان بینی)
13- دهان کشیده شده باشد
14- بینی و دهان در دو بعد و وسعت باشد
دانلود فایل”تحقيق تست هوشی گودنیاف (آدمک)”
2020-02-21 16:42:40
دانلود فایل”تحقیق علل پرخاشگری، بددهنی و عصبانیت در کودکان”
2020-02-21 14:06:15