حسابداری

پاورپوینت امنیت سیستم های اطلاعات حسابداری

دانلود پاورپوینت با موضوع امنیت سیستم های اطلاعات حسابداری،
در قالب ppt و در 38 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
تاریخچه سیستم های حسابداری در ایران
گام‌ های پیاده‌ سازی سیستم‌ های امنیت اطلاعات
مهم ترین عامل توانایی و قدرت حفاظت از اطلاعات
امنیت اطلاعات
برنامه استراتژیک امنیت اطلاعات
راه ‌حلهای امنيت سيستم ها و شبكه‌ های اطلاعاتی
سيستم مديريت امنيت اطلاعات
پايه های یک سيستم جامع امنيتی
راه حل‌ های امنيت اطلاعات
امنيت در سيستم هاي اطلاعاتي حسابداري
چهار نوع تهدید سیستم اطلاعاتی یک شرکت
تکنیک های سوء استفاده و تقلب رایانه ای
طبقه بندی تقلب رایانه ای
شیوه‌ های کاهش احتمال وقوع تقلب
روش هاي امنيتي سيستم ها
امنیت داده ها و اطلاعات
نقش یک «اساس‌نامه امنیتی» در سازمان
هدف اساس‌نامه امنیتی
نتیجه گیری


قسمتی از متن پاورپوینت:
امنیت اطلاعات به مفهوم حفاظت و مراقبت از اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی در مقابل هرگونه مخاطره و تهدید است. مخاطرات و تهدیدهای این حوزه شامل دسترسی، کاربرد، افشاء، قطع، تغییر یا انهدام غیرمجاز اطلاعات است. امنیت اطلاعات طبق استاندارد ISO27001  حفظ محرمانگی،  جامعیت و در دسترس بودن اطلاعات در مقابل مخاطرات، تهدیدها و آسیب پذیری ها تعریف شده است …


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘امنیت سیستم های اطلاعات حسابداری’ می باشد که در حجم 38 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت امنیت سیستم های اطلاعات حسابداری”

2020-02-22 23:55:07

حسابداری

تحقیق نقش حسابرس در بازار سرمایه

دانلود تحقیق در مورد نقش حسابرس در بازار سرمایه،
در قالب doc و در 21 صفحه، قابل ویرایش.



بخشی از متن تحقیق:
انسان‌ها به گونه‌ای تدریجی مفهوم مشارکت و ارزش آن را آموختند‌. آن‌ها به تدریج دریافتند که اگر نیروی کار‌، منابع و امکانات خود را در هم آمیزند، می‌توانند بیشتر از آن چه که به تنهایی قادرند کار انجام دهند و منافع بیشتری کسب کنند.
بر این اساس و رفته‌ رفته‌، آرزوی بشر یعنی سرمایه‌گذاری‌، کار کردن با دیگران و مشارکت برای نیل به هدف مشترک‌، تحقق عملی پیدا کرد و رشد و تکامل اجتماعی را به همراه آورد. 
یکی از آثار بسیار بااهمیت ناشی از تحولات گسترده اجتماعی‌، اقتصادی‌، فرهنگی و سیاسی پس از رنسانس در اروپا‌، نیاز به منابع مالی هنگفت برای فعالیت‌های اقتصادی و در نتیجه، تاسیس شرکت‌های بزرگ با تجمیع سرمایه‌های اندک گروه کثیری از مردم بود. تأسیس شرکت‌ها و رواج نقل و انتقال حقوق مالکیت موجب شد تا دولت‌ها با وضع قوانین و مقررات حقوق مالکیت‌، روابط بین سهامداران و نحوه اداره شرکت‌ها را به نظم درآورند. در پی این تحولات‌، ایجاد بازار‌های پول و سرمایه از عوامل با اهمیت دیگری بود که به رشد و گسترش شرکت‌های بزرگ و افزایش تعداد سهامداران و سایر ذی‌نفعان بازار سرمایه انجامید. از آن جا که مالکان و سهامداران مستقیما در اداره شرکت‌ها نقش نداشتند‌، اداره شرکت‌ها را به گروه حرفه‌ای دیگری به نام مدیران واگذار كردند. این تحول با اهمیت در نحوه اداره شرکت‌های بزرگ موجب پیدایش قشر جدیدی از افراد تحت عنوان مدیران کارآمد و حرفه‌ای شد. بدین ترتیب‌، اندیشه جدایی مالکیت از مدیریت که به نظر می‌رسد یکی از با‌اهمیت‌ترین رخداد‌های اواخر سده نوزده و اوایل سده گذشته است، شکل گرفت. ساختار جدید مالکیت و مدیریت شرکت‌ها، مسوولیتي گسترده‌ و نقشی تاریخی فراروی حرفه حسابداری و حسابرسی قرارداد.
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق نقش حسابرس در بازار سرمایه”

2020-02-22 18:52:25

حسابداری

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری

  • در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می
    کنید اشاره شده است :

    فهرست 
    مطالب

    تقدیر وتشکر

    معاونت امور توانبخشی

    مهمترین فعالیت‌ها و خدماتی که در این برنامه
    انجام می‌گیرد به قرار زیر می‌باشد :

    خدمات توانبخشی اجتماعی

    خدمات توانبخشی حرفه ای

    خدمات توانپزشکی

    بررسی نیازهای تجهیزاتی و وسایل کمک توانبخشی

    خدمات تربیت بدنی معلولین

    توانبخشی مبتنی بر جامعه

    مهمترین اقدامات در توانبخشی مبتنی بر جامعه
    عبارتند از :

    محورهای اصلی فعالیت‌های دانشگاه

    دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

    قسمت حقوق و دستمزد

    برای محاسبه لیست حقوق و دستمزد موارد زیر
    باید رعایت شود

    قسمت اموال

    واحد بودجه

    انواع تنخواه ها

    انواع پراخت ها

    نحوه رسیدگی و کنترل تنخواه مدیر شیفت

    کارت دارایی ثابت

    طریقه ثبت در سند حسابداری

    سند زدن

    تنظیم اسناد هزینه

    نحوه تنظیم اسناد و هزینه به شرح بندهای
    زیر می باشد

    نحوه کار قسمت رسیدگی اسناد

    ثبت و صدرو سند حسابداری

    نحوه چک کشیدن

    اسکن کردن

    مدرک کردن

    انجام هزینه در سازمان بهزیست

     

    فصل اول

     

    ( آشنايي كلي با مكان كارآموزي )

     

    مشخصات كلي با مكان  كارآموزي

     

    سازمان بهزیستی کوی زهرا واقع درشیراز
    , کوی زهرا کنار ثبت احوال شیراز با تعداد کارکنان 200 نفر می باشد .

     

    فصل دوم

     

     
    ( ارزيابي بخشهاي مرتبط با رشته علمي كارآموزي )

     

    تشريح كلي از نحوة كار، وظايف و مسئوليت‌هاي
    كارآموزي در محل كارآموزي و ارائه ليستي از عناوين كارهاي انجام شده توسط دانشجو:

     

    از جمله وظايف انجام شده در سازمان بهزیستی
    به شرح زير مي باشد.

     

    1- آشنايي با فعالیت و خدمات های كه در
    سازمان انجام مي دهند .

     

    2- آشنايي كلي با سيستم حسابداري و امور
    دفتری سازمان

     

    فصل سوم

     

    ( آزمون آموخته‌ ها، نتايج و پيشنهادات
    )

     

    بخش اول : تاریخچه سازمان بهزیستی کشور

     

    سازمان بهزيستي از مهمترين نهادهاي حمايتي
    محسوب مي شود كه ازطريق بودجه عمومي به افراد معلول و محروم جامعه كمك مي نمايد. قبل
    از پيروزي انقلاباسلامي خدمات بهزيستي توسط سازمانهاي دولتي و غير دولتي متعددي صورت
    مي گرفت، پس ازپيروزي انقلاب توجه به بهزيستي جامع افزايش يافت و كليه سازمانهايي كه
    در اين بخشفعاليت مي كردند در وزارت بهداري و بهزيستي ادغام شدند اين سازمانها عبارت
    بودند ازسازمان رفاه خانواده، جمعيت بهزيستي و آموزش كودكان و نوجوانان جمعيت حمايت
    كودكانبي سرپرست سازمان ملي رفاه نابينايان و نوجوانان جمعيت حمايت كودكان بي سرپرستسازمان
    ملي رفاه نابينايان , انجمن حمايت كودكان , انجمن توانبخشي و… تا اينكهشهيد گرانقدر
    دكتر محمدعلي فياض بخش از ماههاي مطالعه و برنامه ريزيهاي دقيق به ايننتيجه رسيد كه
    براساس قانون اسلامي ايران رسيدگي و حمايت بيش از 4 مليون تن ازافراد معلول و محروم
    در آن زمان جامعه ايران , امر عادي نيست كه دولت بتنهايي و بهصورت پراكنده و بدون برنامه
    مدوّن و سازماندهي منسجم قادر به انجام آن باشدبنابراين سازمان بهزيسستي كشور با ادغام
    بيش از 14 مؤسسه حمايتي وتوانبخشي در سال1359 جهت تحقق مفاد اصول 31و29 قانون اساسي
    جمهوري اسلامي و به منظور تامين موجباتبرنامه ريزي و هماهنگي استانداردهاي خدماتي به
    همت ايشان و با تصويب شوراي انقلابدر مورخه 24/3/1359 تشكيل گرديد.اين سازمان در سال
    1359 با تلاش‌هاي شهيد دكتر فياض‌بخش و تصويب شوراي انقلاب، تشكيل گرديد و افتخار خدمت
    به نيازمندان، خانواده هاي بي‌سرپرست، ايتام، توانخواهان، سالمندان، معلولين و ساير
    اقشار آسيب‌پذير كشور را دارد. قبل از تأسيس سازمان بهزيستي، انجمن‌ها و سازمان‌هاي
    مختلفي در حوزة رفاه و حمايت از معلولين، سالمندان و افراد بي‌سرپرست يا بدسرپرست،
    فعاليت مي‌نمودند امّا به دليل عدم هماهنگي در انجام امور و موازي‌بودن برخي فعاليت‌ها
    كه حتي در بعضي اوقات در تضاد با يكديگر بودند، در 24 خرداد 1359 اين سازمان تأسيس
    گرديد.

     

    لايحه قانون راجع به تشكيل سازمان بهزيستي
    كشور

     

    «در جهت تحقق مفاد اصول 21 و 22 قانون اساسي
    جمهوري اسلامي ايران و به منظور تأمين موجبات برنامه‌ريزي، هماهنگي، نظارت و ارزشيابي
    و تهية هنجارها و استانداردهاي خدماتي و توسعه دامنه اجراي برنامه هاي بهزيستي در زمينه
    حمايت از خانواده هاي بي‌سرپرست و نيازمند و ارائه خدمات مختلف به كودكان و تدارك امكانات
    پيشگيري و توانبخشي حرفه اي و اجتماعي معلولين جسمي و رواني و تجديد تربيت منحرفين
    اجتماعي و حمايت و نگهداري از كودكان بي‌سرپرست و معلولين غيرقابل توانبخشي و سالمندان
    و آموزش نيروي انساني خدمات بهزيستي و توانبخشي و تأمين موجبات تشويق، جلب مشاركت و
    فعاليت‌هاي گروه هاي داوطلب و مؤسسات غيردولتي، سازمان بهزيستي كشور تشكيل مي‌شود.»پس
    از تصويب اين لايحه، وظايف سازمان‌هاي زير به همراه كليه كاركنان، به سازمان بهزيستي
    كشور منتقل گرديد.

     

    1ـ سازمان ملي رفاه خانواده ايران

     

    دانلود پاورپوینت با موضوع استاندارد حسابداري شماره 24 (گزارشگري مالي واحدهاي تجاري در مرحله قبل از بهره برداري)،

  • در قالب ppt و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

    دامنه کاربرد
    واحد تجاري در مرحله قبل از بهره برداري
    مخارج واحدهاي تجاري در مرحله قبل از بهره برداري
    درآمدها
    افشا


    قسمتی از متن پاورپوینت:
    هدف اين استاندارد، تجويز گزارشگري مالي پاره اي اطلاعات خاص درباره واحدهای تجاری در مرحله قبل از بهره برداري است.

    معيارهاي شناخت و اندازه گيري معاملات و ساير رويدادهاي مالي و نيز بخش عمده گزارشگري مالي واحدهاي تجاري در مرحله قبل از بهره برداري با واحدهاي تجاري در حال بهره برداري مشابه است.
    اين استاندارد در مورد صورتهاي مالي واحدهاي تجاري در مرحله قبل از بهره برداري به كار مي رود. (نه یک طرح یا دارایی در جریان ) …

    توضیحات:
    این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان استاندارد حسابداري شماره 24 (گزارشگري مالي واحدهاي تجاري در مرحله قبل از بهره برداري)’ می باشد که در حجم 14 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است.


    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
    دانلود فایل

    دانلود فایل”پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 24 (گزارشگري مالي واحدهاي تجاري در مرحله قبل از بهره برداری)”

    2020-02-22 13:15:20