مدیریت بازار

مجموعه جزوات معامله گر حرفه ای بورس

دانلود مجموعه جزوات معامله گر حرفه ای بورس،
در قالب pdf و در 67 صفحه.

توضیحات:
کتاب معامله گر حرفه ای بورس نقشه راه  ثبت نام تا ورود شما به بورس تا معاملات حرفه ای را نشان می دهد. اگر تابه حال به بورس وارد نشده اید توصیه می کنم این کتاب را مطالعه کنید و یا اگر در بورس ثبت نام کرده اید و از معامله کردن میترسی و یا معامله میکنید و سود نمی کنید حتماً این فایل را مطالعه کنید و به توصیه ها مو به مو عمل کنید تا تبدیل به یک معامله گر حرفه ای شوید.


مدت زمان تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای بستگی به خود شما دارد ولی برای انجام معاملات تا ده میلیون تومان حداقل پیش آموزش و تجزیه و تحلیل سه ماه میباشد و برای مبالغ بالاتر باید وقت بیشتری بزارید و بیشتر یاد بگیرید پس برای این که از دیگران عقب نمانید همین الان شروع کنید تا از ابتدای سال جدید ما موج جدید معامله گران همراه شوید. 
دانلود فایل

دانلود فایل”مجموعه جزوات معامله گر حرفه ای بورس”

مدیریت بازار

پاورپوینت خلاصه کتاب سيستم هاي خريد، انبارداري و توزيع دكتر علي اصغر انواري رستمي

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب سيستم هاي خريد، انبارداري و توزيع دكتر علي اصغر انواري رستمي،
در قالب ppt و در 300 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول:
نقش مدیریت خرید و تدارکات در بازرگانی و اقتصاد ایران

فصل دوم:
نقش مدیریت خرید و تدارکات در یک سازمان بازرگانی و تولیدی

فصل سوم:
کیفیت کالا، خصوصیات ویژه و استانداردها در مدیریت خرید و روش های مطلوب به منظور اخذ کالاها با کیفیت مندرج در قراردادها

فصل چهارم:
شناخت، ارزیابی و انتخاب منابع عرضه‌کننده کالاها و نکات اختصاصی در مورد خریدهای دولتی و تعاونی در مدیریت خرید

فصل پنجم:
چگونگی مذاکره با فروشندگان در مدیریت خرید

فصل ششم:
مراحل و عملیات، مدارک و اسناد و سازمان ها و مقررات درگیر در امر مدیریت خرید

فصل هفتم:
مدیریت انبارداری

فصل هشتم:
نظام های توزیع

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت خلاصه کتاب سيستم هاي خريد، انبارداري و توزيع دكتر علي اصغر انواري رستمي”

مدیریت بازار

تحقیق تهیه مدل کسب و کار برای سیستم

دانلود تحقیق با موضوع تهیه مدل کسب و کار برای سیستم،
در قالب word و در 41 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
مدل کسب و کار چیست؟
عوامل تأثيرگذار در تغيير مدل كسب و كار
تعريف مدل كسب و كار
تعاریف مدل های کسب و کار
اهداف يك مدل كسب و كار
چشم انداز تاریخی
شش جزء اصلي يك Business Model
تعريف اجزای يك Business Model
انواع مدل های کسب و کار
انواع Business Model.
جايگاه Business Model در يك سازمان
انواع Business Model هاي تحت Web
چگونگی تهیه مدل کسب و کار
مدل جدید کسب و کار
ساختار یک مدل کسب و کار
چارچوب مفهومی مدل کسب و کار
تفاوت‌هاي Business Model و Strategy
بررسي جوانب مختلف Business Model
انعطاف Business Model و ساير مزاياي آن
مدل‌های کسب ‌و کار در فضای برخط (Online)
مشخصات خاص فضای web
دست آوردهای فن آوری وب برای بنگاه‌ ها و سازمان های تجاری
دست آوردهای فن آوری وب برای کاربران و مشتریان
مدل‌های کسب و کار مبتنی بر تجارت الکترونیک
نقش فن آوری اطلاعات در بهینه سازی مدل های کسب و کار
مدل های کسب و کار و استراتژی های سازمانی
نمونه‌اي از يك Business Model ساده
یک مدل کسب و کار موفق
علل ناکارآمدی مدل های کسب و کار
نتیجه گیری
منابع

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق تهیه مدل کسب و کار برای سیستم”

مدیریت بازار

تحقیق فنون فروشندگي صنوف

دانلود تحقیق با موضوع فنون فروشندگي صنوف،
در قالب word و در 85 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه فنون فروش
فروش سنتی
دانش فروشندگی
عنصر حیاتی موفقیت
یک روز فروشنده موفق
برنامه روزانه یک فروشنده موفق
صنعت فرش فروشی
تاریخچه فرش در ایران
تاریخچه هنر فرش‌بافی
طبقه بندی فرش‌ها
تعمیرات فرش
ارزیابی فرش چیست؟
صنف گُل فروشي
تاریخچه استفاده از گیاهان دارویی
رابطه گیاهان دارویی و بیماری
نرده‌های اطراف باغ
باغ گیاهانی دارویی و خوراکی
باغ سوزنی برگان
باغ گیاهان پیازی
مجموعه گونه‌های زنبق
مجموعه پرچین
مجموعه گونه‌های داوودی
آب نما
گل‌آرا به چه شخصی اطلاق میشود و وظایف او چیست؟
وظایف گل‌آرا
ابزار و وسایل کار گل‌آرا چه می‌باشد؟
مساحت ساختمان سر درب ورودی
موارد استفاده گل سرخ
گلاب و اسانس
صنعت گلاب‌گیری
گلاب قوی (Stronger rosewater)
ترکیبات شیمیایی
گل فروشی
صنف طلا فروشي
صنف طلا فروشی
نتیجه‌گیری
فهرست منابع


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه فنون فروش:
فروشندگی حرفه‌ای است پیچیده و قابل تأمل. موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می‌باشد. برخلاف تفکرات رایج، فروشندگی، مجبور ساختن مشتری به خرید نیست، فروشنده حلقه ارتباطی زنجیره سازمان با مشتری است. فروشنده کسی است که نیاز مشتری را درک نموده، به منظور انتخاب صحیح مشتری را صادقانه راهنمایی نماید و …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق فنون فروشندگي صنوف”

مدیریت بازار

تحقیق بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي سبک (داخلي و خارجي)

دانلود تحقیق در مورد بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي سبک (داخلي و خارجي)،
در قالب word و در 153 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: طرح تحقيق
بيان موضوع يا تعريف مسأله
ضرورت انجام تحقيق
پيشينه تحقيق
فرضيات
تعريف عمليات متغيرها
نوع تحقيق و دلايل آن
ابزار گردآوري داده ها
جامعه آماري
مراحل انجام تحقيق
تعريف مفاهيم
محدوديت ها
فصل دوم: ادبيات تحقيق
بخش اول: آشنايي با صنعت چرم سبک
تاريخچه استفاده از پوست، چرم و چرم سازي
تكنولوژي (فن آوري) در صنعت چرم
مراحل ساخت چرم
عوامل مؤثر بر كيفيت پوست و چرم
الف- پوست
ب- چرم
انواع چرم و موارد استفاده از آن
انواع محصولات چرمي
بخش دوم: مباحثي در باب صادرات و ابعاد مديريتي آن
تجارت بين الملل و كشورهاي رو به توسعه
جايگاه صادرات غيرنفتي در اقتصاد كشور
آثار جانبي افزايش ظرفيت هاي توليدي
نقش صادرات غيرنفتي در ايجاد اشتغال
تعريف استراتژي
نقش و جايگاه صادرات غير نفتي در استراتژي هاي توسعه اقتصادي
الف- استراتژي جايگزيني واردات
ب- استراتژي توسعه صادرات
انواع استراتژي هاي رقابتي عام
رهبري در هزينه
تمايز محصول
تمركز (محدودنگري)
ميانه روي
تعريف بازاريابي
استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار
1- استراتژي بازاريابي يكسان
2- استراتژي بازاريابي تفكيكي
3- استراتژي بازاريابي تمركزي
ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار
تقسيم بندي بازار هاي بين المللي
استراتژي توسعه آميخته بازاريابي
آميخته محصول
اهميت قيمت در آميخته بازاريابي
آميخته تشويق و ترفيع
اجزاي تشويق و ترفيع
توزيع فيزيكي در آميخته بازاريابي
تصميمات عمده در بازاريابي بين المللي
1- ارزيابي اوضاع و احوال و محيط بازاريابي بين الملل
2- تصميم به فعاليت در سطح بين‌الملل (Deciding wether to go abroad)
3- تصميم در مورد انتخاب بازارها در سطح بين‌الملل (Deciding Which market to enter)
4- تصميم در مورد چگونگي وارد شدن به بازار بين‌المللي (Diciding how to enter the market)
5- تصميم در مورد برنامه هاي بازاريابي بين‌الملل (Deciding on the markting program)
6- تصميم در مورد نوع سازمان بازاريابي بين‌الملل (Diciding on the marketing organizition)
فصل سوم: روش تحقيق
مصاحبه با مديران واحدها
جامعه آماري
منابع اطلاعات
فصل چهارم: جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل داده ها
اطلاعاتي راجع به مديران مراكز
بررسي فرضيه ها
فرضيه 1
فرضيه 2
فرضيه 3
فرضيه 4
فرضيه 5
تحليل يافته هاي مصاحبه اي
توليد کنندگان
فروشندگان
مشتريان
تبليغات براي فروش
فصل پنجم: نتيجه گيري و پيشنهادات
نتيجه گيري
نتايج به دست آمده در ارتباط با فرضيه 1
نتايج به دست آمده در ارتباط با فرضيه 2
نتايج به دست امه در ارتباط با فرضيه 3
نتايج به دست آمده در ارتباط با فرضيه 4
نتايج به دست آمده در ارتباط با فرضيه 5
پيشنهادات
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 1
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 2
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 3
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 4
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 5
ساير پيشنهادات
توصيه به ساير دانشجويان محققين
منابع
بخشی از متن تحقیق:
تاريخچه استفاده از پوست، چرم و چرم سازي:
انسان هاي نخستين به منظور بقاء نسل، اجباراً دست به شكار حيوانات مي زدند. پوست نيز جايگاه ويژه اي داشته است. چراكه اين فرآورده دامي بهترين وسيله پوشش انسان ها براي جلوگيري از خطرات گوناگون بوده است. اين نوع استفاده از پوست را مي توان منصوب به عصر يخبندان (پانصد هزار سال قبل) دانست. در ابتدا بشر اوليه از استخوان و سنگ هاي تيز به منظور از بين بردن گوشتهاي اضافي و ضايعات پوست استفاده مي كرد. ولي بزودي به فسادپذيري سريع اين نوع پوست ها در مقابل انواع ميكروب ها و باكتري ها پي برد. بعدها مبادرت به خشك كردن پوست در برابر آفتاب يا آتش كرد. كه بازهم پوستي شكننده و غير قابل استفاده به دست مي آورد تا اين كه سرانجام متوجه فوائد عصاره هاي گياهي براي جلوگيري از فساد پوست گرديد.
مصريان قديم از حدود 2500 سال قبل از ميلاد، از تركيبات معدني آرد شده مانند املاح آلومينيوم و دانه هاي مازو براي ساخت چرم استفاده مي كردند. يونانيان و روميها، از پوست و برگ درختان كاج و صنوبر استفاده مي كردند. با توجه به اين نكته بسيار مهم كه صنعت چرمسازي در طي زماني بسيار طولاني به تكامل خود رسيده و تجربيات فراواني را پشت سر گذارده است. از زمانهاي قديم پوست به عنوان يكي از صنايع دستي حاصل از مهارت بشر هم مورد استفاده و هم مورد توجه و ستايش بوده است.
مواد اوليه پوست براي افراد شكارچي آن زمين كه هنوز دوره كشاورزي را آغاز نكرده بودند و از نظر شرايط محيطي نيازمند به اسب بودند، به راحتي قابل تهيه بود. احتياجات شديد آن ها باعث گرديد تا پوست را به گونه اي نرم نمايند كه علاوه بر خشكي، در مقابل فساد نيز پس از بارها خيس شدن از مقاومت كافي برخوردار باشد. اطلاعات باستان شناسان هنوز به درستي نتوانسته اند قدم هاي ابتدايي را كه انسان هاي اوليه در تبديل پوست برداشته اند، بجز شواهدي مبني بر دود دادن همراه با ماليدن روغن و مغز حيوان به داخل پوست و ساخت چرمهاي بسيار خام را ارائه دهند. البته عمليات و كارهاي مختلفي كه روي پوست به صورتهاي مختلف انجام مي گرفت و باعث اصلاح نرمي و كاربرد بهتر آن مي گرديد نيز مي توانست از جنبه هاي تكميلي محسوب شود. مردم غارنشين در رابطه با اعتقادات مذهبي خود براي حيوانات و پوست آن ها و هم چنين شكل نهايي محصول ساخته شده از پوست اهميت خاصي قائل بودند.
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي سبک (داخلي و خارجي)”

مدیریت بازار

پاورپوینت بازار قراردادهای آتی

دانلود پاورپوینت در مورد بازار قراردادهای آتی،
در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
پیشینه
بازارهای جدید
بورس های مهم
مفاهیم مرتبط
سیستم معاملات
انواع معاملات
قرارداد آتی
انواع قراردادهای آتی
قرارداد تحویل آتی اختصاصی
قرارداد تحویل آتی
الگوي قيمت هاي آتي
نظام تشکیلاتی بازار تحویل آتی
سازمان بورس
اعضاء بازار بورس
نمایندگان کمیسون قرارداد تحویل آتی (FCM)
مشتریان
اتاق پایاپاي (مؤسسه تهاتري)
محدودیت های بازار سرمایه ایران به منظور راه اندازی بورس پیمان های آتی کالا و ارز 
مهم ترین اهداف ایجاد بورس معاملات آتی
نتیجه گیری
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازار قراردادهای آتی”

مدیریت بازار

پاورپوینت بانک ها و نقش آن در بازار پول و سرمایه

دانلود پاورپوینت در مورد بانک ها و نقش آن در بازار پول و سرمایه،
در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف بانک
پیدایش بانک
دلایل لزوم پرداخت بهره
اهمیت سپرده گذاری نزد بانک ها از دیدگاه بانک
انواع بانک ها
اهمیت سپرده گذاری نزد بانک ها از دیدگاه بانک
بانک تجاری
بررسی زمینه فعالیت و فرآیند کاری بانک ها
بازار های مالی
بانک های خارجی و نقش آن ها در بازار پول و سرمایه
بانکداری اسلامی و نقش آن ها در بازار پول و سرمایه
ابزارهای بازار سرمایه در کشورهای اسلامی
بانک مرکزی
سیاست پولی ابزارها و اهداف
اهداف سیاست پولی
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بانک ها و نقش آن در بازار پول و سرمایه”