مدیریت زمان

پاورپوینت جامع مدیریت زمان Time Management

دانلود پاورپوینت جامع مدیریت زمان (Time Management)،
در قالب ppt و در 57 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
مفاهیم
بهره وری
مدیریت زمان
خود ارزیابی
تکنیک اهمیت و فوریت
عوامل مهم اتلاف زمان و راه های مقابله با آن ها
تسلط بر مکاتبات اداری
برنامه ریزی
مدیریت جلسات
مدیریت پروژه ها
مهار کردن تماس های تلفنی

توضیحات:
فایل پاورپوینت جامع مدیریت زمان (Time Management)، در 57 اسلاید، قابل
ویرایش، شامل اصول، مبانی و روش خود ارزیابی استفاده بهینه از وقت و زمان،
تکنیک های عملی و کاربردی مدیریت زمان، تعاریف اثربخشی و کارایی و مشکلات
اتلاف زمان.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت جامع مدیریت زمان Time Management”

مدیریت زمان

پاورپوینت مدیریت زمان

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت زمان،
در قالب ppt و در 43 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
مديريت چيست؟
برآوردهای زمانی
مدیریت زمان
ويژگي‌های زمان در مقايسه با ساير عوامل توليد
نتايج مديريت صحيح زمان
برای موفقيت در مديريت زمان از خود سوال کنيم
روش کار در مديريت زمان
و …


بخشی از متن پاورپوینت:

مقدمه:
از زمانی که بشر به زندگی اجتماعی روی آورد، برای رفع نيازهای
خود همواره در کارهای دسته جمعی و گروهی نياز به هماهنگی و رهبری و در
بسياری موارد برنامه‌ريزی و سازماندهی پيدا کرد. در هر زمينه‌ای که برای تحقق اهداف دسته جمعی نياز به همکاری پيدا می‌شد. ولی
واقعيتی که وجود دارد اين است که بدون وجود انديشه مديريتی از بدو زندگی
اجتماعی انسان‌ها، يا از بدو تاريخ، عمل مديريت وجود داشته است.

بررسی
تاريخ ملل باستانی مانند مصر، چين، ايران و روم نشانگر آنست که بدون وجود
سيستم‌های منطقی از اعمال سازمان يافته و نظام‌دار و بدون مديريتی دقيقي
امکان اجراي سيستم‌های آبياری و کشاورزی منظم برای آبادانی سرزمين‌های آن‌ها، ساختن آثار معماری بسيار عظيم و دقيق و زيبا و بسياری از موارد ديگر امکان
پذير نبود.

مديريت چيست؟
انسان برای نيل به مقاصد خود و جهت دادن به
فعاليت‌های در راستای هدف‌هايش به سرپرستی، نظارت هماهنگی و هدايت نياز
دارد. مجموعه وظايفی که رفتار و فعاليت‌های سازمان را …
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مدیریت زمان”

مدیریت زمان

تحقیق ارزیابی کار و زمان

دانلود تحقیق در مورد ارزیابی کار و زمان،
در قالب word و در 99 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: مقدمه
مقدمه

فصل دوم: معرفی کارخانه
معرفی سازمان
چارت سازمانی
محصولات کارخانه
تصاویر محصولات
شرح کلی از تعامل فرآیند

فصل سوم: مطالعه روش
لیست محصولات
لیست ماشین آلات موجود
برگه عملیاتی
جدول فرآیند عملیات
نمودار فرآیند جریان
نمودار فرآیند جریان پیشنهادی
نمودار انسان ماشین
OPC
FPC
دیاگرام جریان
دیاگرام جریان پیشنهادی 
نمودار تقدم و تأخر
نمودار مونتاژ

فصل چهارم: زمان سنجی
شرح مراحل زمان سنجی
زمان سنجی
فصل پنجم : چک لیست
چک لیست و پیشنهادات



چکیده تحقیق:
در این تحقیق، به بررسی نحوه انجام کار و اندازه گیری کار پرداخته شده است. سعی ما در این پروژه بر آن است که که با مطالعه روش انجام کار جهت تعیین بهترین روش انجام کار و مطالعه زمان جهت تعیین منطقی ترین زمان برای انجام کار به بهره وری مطلوب در این شرکت دست یابیم.
برای مطالعه روش انجام کار به ترتیب قدم های زیر را طی کردیم:
1- انتخاب کار مناسب جهت مطالعه
2- ثبت دقیق روش انجام کار
3- تجزیه و تحلیل روش انجام کار مورد نظر جهت شناسایی مشکلات آن
4- ارائه پیشنهادات لازم جهت رفع مشکلات روش انجام کار

ابتدا کارها را اولویت بندی کرده و سپس به مطالعه کارهای مهم تر پرداختیم. کارهایی را انتخاب کردیم که احتمال افزایش بهره وری در آن ها بالاتر است. پس از تکمیل انتخاب کار مناسب مشخص کردیم که آن ها در حال حاضر دقیقاً به چه صورتی انجام می شوند. برای پی بردن به روش دقیق انجام کار اطلاعاتی را با حضور فیزیکی در خط تولید و هم چنین پرسش از مدیران، سرپرستان و اپراتورها به دست آوردیم. سپس با توجه به این اطلاعات پروژه را انجام داده و پیشنهادات لازم را ارائه دادیم…
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق ارزیابی کار و زمان”

مدیریت زمان

پاورپوینت مدیریت زمان و اصول آن

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت زمان و اصول آن،
در قالب ppt و در 69 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
ویژگی های زمان
ارزش و اهمیت زمان
عمر ما چگونه می گذرد؟
چگونه از زمان استفاده می کنید؟
مديريت زمان به چه معنا می باشد؟
اصول مديريت زمان
اصل برنامه‌ ريزي براي كوچك ترين واحد زمان
اصل استفاده از برنامه‌ريزي‌ ها در استفاده از زمان
اصل اولويت‌بندي كارها (فعالیت ها)
اصل آشنايي با راه‌هاي صرفه‌جويي در وقت
اصل فقط روزي يك ساعت
اصل هدفمندي و هدف‌گذاري
اصل توجه به آهنگ نوسانات حالات و آمادگي خود
اصل واگذاري وظايف
اصل خلوت و داشتن لحظه‌هاي غيب
اصل مثبت‌انديشي و فعاليت مثبت
اصل توجه به امروز
اصل استراحت‌هاي منظم
اصل 80/20 (قانون پارتو)
اصل بهبود مدت اجرا
اصل فقط يكي (ساده‌ سازي فرآيند‌ها و تسهيل مديريت)
اصل طولانی نمودن زمان
اصل انتخاب بهترين‌ها براي انديشيدن و گفتگو
اصل انتخاب مكان مناسب براي انجام امور
اصل توجه به اولين تا آخرين دقيقه‌ها
اصل توجه به ابزارها و وسايل
اصل استفاده از اوقات سوخته
پيشنهاداتي براي استفاده از اوقات سوخته
عوامل اتلاف زمان
مسامحه
روش های مقابله با مراجعین اتفاقی
روش های صرفه جویی در وقت ، هنگام تلفن زدن

قسمتی از متن پاورپوینت:
مقوله مدیریت زمان سال هاست که ذهن افراد و صاحب نظران رشته های مختلف بخصوص مدیریت را به خود مشغول کرده و تاکنون کتب و مقالات متعددی چاپ و دوره های آموزشی و سمینارهای بسیاری در این ارتباط برگزار شده است. چرا که مدیریت زمان موضوعی است که همه ما چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه ای برای کسب موفقیت به آن نیاز داریم و استفاده موثر و اثربخش از زمان ضرورتی اجتناب ناپذیر برای موفقیت در عرصه کار و زندگی است.

با این وجود، اما سئوالی که مطرح است این است که آیا واقعاً ما توانسته ایم بر زمان احاطه پیدا کرده و آن را تحت کنترل خود در آوریم.

مهم ترین وظیفه ما در زندگی این است که برای زمان اهمیت جدی قائل شویم و برای بهره گیری درست از آن برنامه ای داشته باشیم …

توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘مدیریت زمان و اصول آن ‘ می باشد که در حجم 69 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مدیریت زمان و اصول آن”

مدیریت زمان

پاورپوینت زمان سنجی (Time Measeurement)

دانلود پاورپوینت در مورد زمان سنجی (Time Measeurement)،
در قالب ppt و در 88 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

کاربردهای زمان ‌سنجی
روش های مختلف زمان ‌سنجی
زمان ‌سنجي با استفاده از كرونومتر
تجهيزات لازم برای زمان سنجي
نکاتی که باید قبل از زمان ‌سنجی درنظر داشت
مراحل زمان سنجي با کرنومتر
انتخاب کار برای زمان‌ سنجی
مطالعه کار برای به دست آوردن اقتصادی ترین روش انجام کار
ثبت اطلاعات
فرم نمونه زمان‌ سنجی
تقسيم كار به عناصر كوچك
انواع عناصر
توجه
چند نكته در تقسيم كار به عناصر كوچك
مثال: تقسیم کار به عناصر
مثال: فرزکاری یک قطعه ریخته گری شده
تعيين دفعات لازم برای زمان سنجي
روش آماری
مثال
روش May-Tag
جدول May-Tag
روش جنرال الكتريك GE
مشاهده و ثبت زمان مشاهده شده
حذف زمان های دورافتاده (Outlier)
تعيين ضريب عملكرد (Rating Factor)
ملاحظات انتخاب كارگر واجد شرايط
مشخصات کارگر واجد شرایط (نرمال)
و …
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت زمان سنجی (Time Measeurement)”

مدیریت زمان

تحقیق مدیریت زمان

دانلود تحقیق در مورد مدیریت زمان،
در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
مديريت چيست؟
برآوردهای زمانی
مديريت زمان
ويژگي های زمان در مقايسه با ساير عوامل توليد
نتايج مديريت صحيح زمان
برای موفقيت در مديريت زمان از خود سوال کنيم
برای استفاده بهتر از وقتمان
و …


بخشی از متن تحقیق:
از زمانی که بشر به زندگی اجتماعی روی آورد، برای رفع نيازهای خود همواره در کارهای دسته جمعی و گروهی نياز به هماهنگی و رهبری و در بسياری موارد برنامه ريزی و سازماندهی پيدا کرد.

در هر زمينه ای که برای تحقق اهداف دسته جمعی نياز به همکاری پيدا می شد. ولی واقعيتی که وجود دارد اين است که بدون وجود انديشه مديريتی از بدو زندگی اجتماعی انسان ها، يا از بدو تاريخ، عمل مديريت وجود داشته است.

بررسی تاريخ ملل باستانی مانند مصر، چين، ايران و روم نشان گر آن است که بدون وجود سيستم های منطقی از اعمال سازمان يافته و نظام دار و بدون مديريتی دقيق، امکان اجراي سيستم های آبياری و کشاورزی منظم  برای آبادانی سرزمين های آن ها، ساختن آثار معماری بسيار عظيم و دقيق و زيبا و بسياری از موارد ديگر امکان پذير نبود …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق مدیریت زمان”

مدیریت زمان

پاورپوینت مدیریت زمان

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت زمان،
در قالب ppt و در 51 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
ویژگی های زمان
اصول مدیریت زمان
برنامه ریزی
هدف گذاری فعالیت ها
برنامه ریز روزانه
اولویت بندی
منحنی انرژی روزانه
تعیین مهلت پایانی
انعطاف پذیری
مدیریت فردی
اجرای برنامه
ارزیابی و کنترل برنامه
منابع


بخشی از متن پاورپوینت:
نظارت، ارزیابی و کنترل برنامه، کارآمدترین قسمت در استفاده از زمان است که احتیاج به وقت ، تأمل و درایت همراه با جدّیت و پشتکار دارد. بسیاری که از این قسمت کار غفلت می ورزند، نقص کار خود را نمی فهمند و راه پیشرفت خود را نمی یابند. باید حتماً در حین انجام دادن برنامه، بر کار نظارت نمود و تمام وقفه ها و مشکلاتی که در برنامه پیش می آید در ستون مربوط به آن در برنامه ثبت کرد. این کار را باید در حین روز انجام دهید. درغیر این صورت، در پایان روز نمی توانید به درستی این وقفه ها را شناسایی کنید.

باید هر شب قبل از نوشتن برنامه روز بعد، وقتی را برای بررسی و ارزیابی برنامه همان روز اختصاص دهید و با شناسایی نقاط ضعف و قوت، برای برطرف کردن نقاط ضعف، تدبیری بیندیشید و راهی نو اتخاذ کنید. امام علی (ع) می فرماید : «هر روز تو را عبرت بخشد، اگر آن را با فکر، همراه سازی»
باید روحیه انتقادپذیری را در خود بالا ببرید تا هم خودتان انتقاد کنید و هم از نظرات و انتقادهای دیگران (که به منزله هدیه ای برای شماست) استفاده کنید. برای این که بهتر بتوانید کار خود را ارزیابی کنید، نیاز به ملاک هایی برای این کار دارید ، که اگر اهداف خود را به درستی روشن کرده باشید، با هدف گذاری روی اعمالتان می توانید بفهمید که در راستای هدفتان حرکت کرده اید یا به بیراهه رفته اید.
برنامه باید دارای چندین ستون باشد که ستون های درج ساعات روز، نوع فعالیت ها، مهلت انجام دادن آنها و نوع اولویتشان در هنگام تنظیم برنامه پر می شود …
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مدیریت زمان”

مدیریت زمان

پاورپوینت برنامه آموزشی مديريت زمان در يک هفته

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه آموزشی مديريت زمان در يک هفته،
در قالب ppt و در 41 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

خودارزيابی
تسلط بر مکاتبات اداری
برنامه ريزی
مديريت جلسات
مديريت پروژه ها
مهار کردن تماس های تلفنی
نکات ديگری درباره مديريت زمان و بازنگری
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت برنامه آموزشی مديريت زمان در يک هفته”

مدیریت زمان

تحقیق مدیریت زمان

دانلود تحقیق با موضوع مدیریت زمان،
در قالب word و در 36 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
دریچه‌ای بر مدیریت زمان
مدیریت زمان در مدیریت بازار
نسل‌های مدیریت زمان
ابعاد مدیریت زمان در بازار
زمان و وظایف مدیریت بازار
روش‌هایی برای مدیریت زمان
مدیریت زمان در تجارت
مدیریت زمان در دانشگاه مجازی
و …


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
مدیریت زمان موضوعی است اساسی که در عرصه فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در عمل اهمیت خود را به اثبات رسانیده است. نقش مدیریت زمان از آنجا حائز اهمیت است که سایر روش‌های مدیریت بدون تأکید بر اجرای مدیریت زمان ناکارآمد بودن خود را نشان داده‌اند. از همین رو، مدیریت زمان، از یک سو برای پیشبرد کار و از سوی دیگر برای انجام مراحل مختلف آن در مدت زمان معین نقش محوری ایفاء می‌کند، چنانچه زمان به گونه‌ای مناسب برای انجام امور یک سازمان مدیریت نشود، فعالیت در محیط کار بازدهی لازم را نخواهد داشت.

کارشناسان امور مدیریت برای اجرای دقیق مدیریت زمان، روش‎های بسیار ساده‌ای ارائه داده‌اند که می‌توان با توسل به این راهکارها نحوه بهتر کارکردن و چگونگی استفاده بهینه از زمان را تجربه نمود. برای نیل به این هدف نخست فرد باید آمادگی لازم برای انجام کار را در خود به وجود آورد. برای مثال چنانچه شما سحرخیز باشید و کارتان را به طور جدی در صبح آغاز نمائید، اگر پیش از هر اقدامی این احساس در شما ایجاد شود که فعالیت روزانه‌تان را با کار سختی باید شروع کنید، آغاز کار برای شما سخت‌تر به نظر خواهد رسید. از این رو توصیه می‌شود ابتدا …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق مدیریت زمان”