مدیریت بازاریابی

پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان (فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

دانلود پاورپوینت با موضوع کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان (فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)،
در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
جدیدترین قلمرو در بازاریابی
مفهوم جدید کیفیت
مفهوم جدید خدمت به مشتریان
راه هایی برای افزودن ارزش با ارائه خدمات به مشتریان
اهمیت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان
تاثیرکیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان درآمیخته بازاریابی
تأثیرات کیفیت و خدمات بر محصول
تأثیرات کیفیت و خدمات بر قیمت
تأثیرات کیفیت و خدمات بر ترفیع محصول
ارائه خدمات به مشتریان و متمایز بودن محصول
تأثیرات کیفیت و خدمات برتوزیع
نقش بخش بازاریابی در کیفیت محصول
برنامه اي براي ارائه خدمات به مشتریان
مرحله اول: انتظارات مشتریان را درک کنید
مرحله دوم: برای مشتریان اولویت برقرار نمایید
مرحله سوم: اهداف خدمت را تعریف کنید
مرحله چهارم: در تمام سطوح سازمان، تعهد به ارائه خدمات را ایجاد نمایید
مرحله پنجم: انتظارات مطلوب در مشتریان ایجاد کنید
مرحله ششم: ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات ایجاد نمایید
مرحله هفتم: کارکنان را پرورش دهید
مرحله هشتم: رضایت مشتریان را اندازه گیری کنید
مرحله نهم: در جستجوی شکایت کنندگان برآیید


توضیحات:
کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی، از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هشتم  این کتاب در حجم 28 اسلاید با عنوان’کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان’ می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان (فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت فصل دهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری (سيستم بازاريابي و انواع مدل هاي بازایابی)

دانلود پاورپوینت فصل دهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع سيستم بازاريابي و انواع مدل هاي بازاريابي،
در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

سيستم بازاريابي
سيستم اطلاعات بازاريابي
سيستم برنامه ريزي بازاريابي
سيستم سازماني بازاريابي
سيستم كنترل بازاريابي
ارزيابي سيستم هاي بازاريابي
مزاياي سيستم هاي پشتيباني تصميم هاي بازاريابي
سيستم هاي توزيع
سيستم بازاريابي عمودي
سيستم بازاريابي افقي
سيستم بازاريابي چند کاناله
انواع مدلهاي بازاريابي
مدل موقعيتي بازار- محصول
ماتريس گروه مشاوره بوستون (مدل BCG)
مدل تجِزيه تجاري جنرال الکتريک
مدل استراتژي عمومي پورتر
نقاط قوت مدل هاي بازاريابي
نقاط ضعف مدل هاي بازاريابي


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت ‘فصل دهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع سيستم بازاريابي و انواع مدل هاي بازاريابي’ می باشد که در حجم 24 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت فصل دهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری (سيستم بازاريابي و انواع مدل هاي بازایابی)”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت آشنایی با سیستم واردات و صادرات

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با سیستم واردات و صادرات،
در قالب pptx و در 50 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

یادآوری ترکیب و تعریف سیستم
درون دادهای بدیهی و تشکیل گروه مهندسی متخصص
انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل
تقسیم کار و استخدام کارمند
پژوهش و تحقیق و جمع آوری اطلاعات و بازاریابی و شناخت کالا
شروع فرآیند و قوانین و مقررات حاکم بر صادرات و واردات
صدور كارت بازرگاني
شرایط صدورکارت بازرگانی
تجارت حساب باز (Open account trade)
پيش پرداخت (Full Advance Payment)
وصول اسنادي (Collection)
اعتبار اسنادي (Documentary credit)
تعریف گمرک به عنوان یک اصطلاح بین المللی
قوانین و مقررات حاکم بر واردات
نگرشی دیگر در شناسایی فرایند واردات
ثبت سفارش چیست
مدارک مورد نیاز ثبت سفارش
پروفرما یا اینویس چیست
پرداخت حق ثبت سفارش
راههاي واردات كالا
مدارک جهت ترخيص کالا
اسناد و مدارک جهت ترخيص قطعي کالا
ورود کالا به مرز و مراحل ترخیص و اظهار
ورود کالا به مرز و مراحل ترخیص
كنترل هاي گمركي
ورود کالا به مرز و مراحل ترخیص
تعرفه های گمرکی
تعریف صادرات
مراحل و الزامات صادرات
اسناد و مدارك لازم جهت صادرات
اسناد و مدارك لازم جهت کشورمقصد
کالای صادراتی و پرداخت عوارض یا هزینه های گمرکی 
خصوصيات سيستم باز
باز خورد و انواع بازخور
نرخ گذاری کالای صادراتی


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘آشنایی با سیستم واردات، صادرات’  می باشد که در حجم 50 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت آشنایی با سیستم واردات و صادرات”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت نقش بسته بندی در بازاریابی و توسعه صادرات

دانلود پاورپوینت با موضوع نقش بسته بندی در بازاریابی و توسعه صادرات،
در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
تعریف بسته بندی
اهمیت بسته بندی
فروشنده خاموش
نقش بسته بندی در بازاریابی
ویژگی بسته بندی خوب
طراحی بسته بندی
رنگ بسته بندی
فرم بسته بندی
بسته بندی محصولات صادراتی
هدف از بسته بندی صادراتی
ویژگی های بسته بندی مطلوب صادراتی
نکات اساسی که در بسته بندی صادراتی باید مدنظر قرار گیرد
چالش های بسته بندی صادراتی در ایران 

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت نقش بسته بندی در بازاریابی و توسعه صادرات”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

دانلود پاورپوینت در مورد تحقیقات بازاریابی،
در قالب ppt و در 45 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

فصل اول: نقش و اهمیت تحقیقات بازاریابی
اهمیت تحقیقات بازاریابی
مدل سیستم بازاریابی
فرآیند تصمیم گیری
سئوالاتی که پژوهشگران بازاریابی می توانند با پاسخگویی به آنان، مدیران را یاری کنند.
حل مسئله آمیخته بازاریابی
اجزای سیستم اطلاعات بازاریابی
ویژگی های سیستم اطلاعاتی بازاریابی

فصل دوم: فرآیند تحقیقات بازاریابی
فرآیند تحقیق

فصل سوم: تعریف و تنظیم مسئله
اهمیت تنظیم مسئله 
عوامل موثر در شناخت مسئله تصمیم گیری
تبدیل مسائل و مشکلات تصمیم گیری به مسائل تحقیقاتی
طرح ابتدایی (proposal) باید در برگیرنده مطالب زیر باشد
نمونه هایی از ارتباط میان مسائل تصمیم گیری و مسائل تحقیقاتی
تصمیم گیری به کمک نمودار درختی
چه زمانی تحقیق در بازاریابی توجیه پذیر و مفید است؟
چه زمانی تحقیق در بازاریابی توجیه پذیر و مفید نیست؟

فصل چهارم: تعیین طرح تحقیق
تحقیقات اکتشافی
تحقیقات توصیفی
تحقیقات علّی (آزمایشی)
رابطه متقابل میان طرح های تحقیق

فصل پنجم: اطلاعات ثانویه
تقسیم بندی اطلاعات مورد استفاده در تحقیقات بازاریابی 
معایب اطلاعات ثانویه

فصل ششم: روش های گردآوری اطلاعات اولیه
روش های گردآوری اطلاعات
روش های مشاهده
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت تحقیقات بازاریابی”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت روش های نوین بازاریابی و افزایش فروش

دانلود پاورپوینت با موضوع روش های نوين بازاریابی و افزایش فروش،
در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف بازایابی نوین
اهداف
مزایا
دلایل عقب ماندگی تجارت الکترونیک در ایران
انواع تکنیک های نوین بازاریابی


بخشی از متن پاورپوینت:
اکنون در دهه ای که ما زندگی می کنیم، همه شرکت ها از لحاظ تبلیغات و بازاریابی و هزینه نمودن بسیار زیاد در صف اول قرار گرفته اند که این مهم باعث ضربه زدن به شرکت های نوپا و جدید الورود شده است. هرگز در طول تاریخ، رسیدن شمار زیادی از مردم به اهدافشان امکان پذیر نبوده است و فرد یا سازمانی در صورتی می تواند به هدفش برسد که ماه ها و شاید سالها تلاش و سعی کند.

وظیفه یک بازاریاب این است به بهترین نحوه کمک کند تا بار زیاد فشار بر شرکت یا سازمان کم شود. در کشور ما همه می خواهند تا حد  امکان، سریع تر  و  آسان تر  به  راحتی،  شادی  ، ثروت، پیشرفت و اعتبار برسند. در کنار همین بسیاری افراد و سازمان ها، راهکارهای فریبندی ، تکنیک های خاص، استراتژی های محرمانه (با کمترین تلاش ) به موفقیت را می کند …

این آموزش به شما کمک می کند تا در زمینه بازاریابی، دید وسیع تری پیدا کرده و با آخرین متدهای بازاریابی 2016 در دنیا آشنا شوید.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت روش های نوین بازاریابی و افزایش فروش”

مدیریت بازاریابی

مقاله ترجمه شده با عنوان نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری،به همراه اصل مقاله

دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری، به همراه اصل مقاله،

جزئیات بیشتر این محصول:
عنوان انگلیسی مقاله:

The role of digital and social media marketing in consumer behavior

عنوان فارسی مقاله:
نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری



فرمت فایل ترجمه شده: DOC، قابل ویرایش.
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
تعداد صفحات فایل اصلی: 5
دانلود فایل

دانلود فایل”مقاله ترجمه شده با عنوان نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری،به همراه اصل مقاله”

مدیریت بازاریابی

تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری: چارچوب، مسیرهای تحقیق و آینده

دانلود تحقیق با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری: چارچوب، مسیرهای تحقیق و آینده،
در قالب word و در 37 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
ایجاد پایگاه اطلاعاتی مشتری
تحلیل داده ها و اطلاعات
انتخاب مشتری
هدف گیری مشتریان
برنامه های ایجاد ارتباط
خدمات رسانی به مشتری
 برنامه های تناوبی/ثابت
ارتقای نرم افزاری
ایجاد ارتباط
مساله حریم خصوصی
معیارها (استانداردها)
آینده CRM

بخشی از مقدمه تحقیق:
ماهیت
تحول تکنولوژی اطلاعات و بخصوص وب گسترده جهانی (اینترنت)، فرصتی جهت ایجاد
ارتباط بهتر با مشتریان نسبت به آن چه در گذشته (در دنیای بدون اینترنت)
امکان پذیر بود، فراهم آورده است. با ترکیب قابلیت ها جهت پاسخگویی مستقیم به
درخواست های مشتری و جذب مشتری با ارتباطات متقابل زیاد و ایجاد امکانات
نرم افزاری، شرکت ها امروزه توانایی بیشتری جهت ایجاد، گسترش و حفظ ارتباطات
بلندمدت با مشتری، نسبت به گذشته دارند.
هدف نهایی، تبدیل این ارتباطات به
سوددهی بیشتر به وسیله افزایش نرخ خرید تکراری و کاهش هزینه های اکتسابی
از مشتری می باشد. در واقع، این تحول در مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، به
‘منترا’ی جدید بازاریابی منسوب شده است. شرکت هایی مثل سیبل، ای.پیفانی،
اراکل، برود ویژن، دریافت شبکه، کانا و دیگران، این فضای CRM را با
امکاناتی که هر کاری از پیگیری رفتار مشتری بر روی وب گرفته تا پیش بینی
سیر آیندۀ مشتریان و ارسال ایمیل مستقیم جهت ایجاد ارتباط انجام می دهند،
پر می کنند. این امر یک بازار جهانی برای محصولات و خدمات CRM با درآمد 34
میلیارد دلار در سال 1999 ایجاد کرده است و پیش بینی می شود، با رشد IDC
این درآمد به 125 میلیارد دلار در سال 2004 برسد…

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری: چارچوب، مسیرهای تحقیق و آینده”

مدیریت بازاریابی

تحقيق مقدمه‌اي‌ بر محيط‌ بازاريابي‌ صنعتي‌

مروري‌ بر بازاريابي‌ صنعتي‌
بازار صنعتي‌ با بيش‌ از 13 ميليون‌
سازمان‌ صنعتي‌ بازاري‌ بسيار بزرگ‌ است‌. سازمانهايي‌ مثل‌ روپانت‌
زيراكس‌، بويينگ‌ و اينترنشنال‌ پسيپر كالاها و خدماتي‌ را به‌ ارزش‌ بيش‌
از 3 تريليون‌ دلار خريداري‌ مي‌كنند. بازار كالا و خدمات‌ سازماني‌ به‌
لحاظ‌ حجم‌ مبادلات‌ پولي‌ چهار برابر بزرگتر از بازار مصرف‌ كننده‌ است‌ و
همچنان‌ به‌ رشد خود ادامه‌ مي‌دهد. شركتهايي‌ كه‌ كالاها وخدمات‌ خود را
به‌ ديگر سازمانها مي‌فروشند، بايد تلاش‌ كنند تا رفتار خريد سازماني‌ و
همچنين‌ نيازها، منابع‌، انگيزه‌ها و فرآيندهايي‌ كه‌ اين‌ رفتارها را شكل‌
مي‌دهند را بشناسند. فرآيند بازاريابي‌ صنعتي‌ بايد به‌ گونه‌اي‌ طراحي‌ و
برنامه‌ ريزي‌ شود تا نيازهاي‌ متنوع‌ هر بخشي‌ از بازار را برآورد سازد.
نيازهاي‌ هر بخشي‌ از بازار بسيار متفاوت‌ از نيازهاي‌ ساير بخشهاي‌ بازار
است‌. يك‌ بازارياب‌ علاوه‌ بر شناخت‌ خريدار صنعتي‌ و فرآيند خريد آن‌،
بايد فهم‌ عميقي‌ از شركت‌ داشته‌ باشدتا از چگونگي‌ كاربرد بعضي‌ از
تكنيكها و ابزارهاي‌ سنتي‌ بازاريابي‌ كه‌ سالها مورد استفاده‌ قرار
گرفته‌اند و همچنين‌ فرصتها و چالشهاي‌ عمده‌اي‌ كه‌ اين‌ تكنيك‌ و ابزارها
را در محيط‌ كنوني‌ بازاريابي‌ صنعتي‌ ايجاد كرده‌اند، آگاهي‌ يابند.
بازاريابي‌ صنعتي‌ عبارتست‌ از تخلية‌ فعاليتهايي‌ كه‌ مبادلات‌ بين‌ مصرف‌
كنندگان‌ و عرضه‌كنندگان‌ صنعتي‌ را در بازارهاي‌ صنعتي‌ تسهيل‌ مي‌كند.
يك‌ بازار صنعتي‌ كليه‌ سازمانهايي‌ را شامل‌ مي‌شود كه‌ كالاها و خدمات‌
را براي‌ توليد محصولات‌ و خدمات‌ ديگر خريداري‌ نموده‌ و سپس‌ محصولات‌ و
خدمات‌ تولي‌ شده‌ را جهت‌ فروش‌ و يا اجاره‌ به‌ ديگران‌ عرضه‌ مي‌كنند.

اهداف‌ آموزشي‌
توضيح‌ دهيد كه‌ چرا بازاريابي‌ صنعتي‌ را مطالعه‌ مي‌كنيم‌؛
تفاوت‌ بين‌ بازاريابي‌ صنعتي‌ و بازاريابي‌ مصرف‌ كننده‌ نهائي‌ را درك‌ كنيد؛
ويژگيهاي‌ يك‌ تقاضاي‌ صنعتي‌ را تشريح‌ كنيد.
ماهيت‌ رفتار خريدار صنعتي‌ را درك‌ نمائيد.
انواع‌ مختلف‌ كالاها و خدمات‌ صنعتي‌ را بشناسيد.
ميان‌ انناع‌ مختلف‌ مصرف‌ كنندگاه‌ صنعتي‌ تمايز قايل‌ شويد.
اهميت‌ محوري‌ تدوين‌ استراتژي‌ و برنامه‌ ريزي‌ براي‌ تلاشهاي‌ بازاريابي‌ صنعتي‌ را درك‌ كنيد.
رئوس‌ مطالب‌ فصل‌
مروري‌ بر بازاريابي‌ صنعتي‌
چرا بازاريابي‌ صنعتي‌ را مطالعه‌ مي‌كنيم‌.
بازاريابي‌ صنعتي‌ چه‌ تفاوتي‌ با بازاريابي‌ مصرف‌ كننده‌ دارد؟
ويژگيهاي‌ تقاضاي‌ صنعتي‌
ماهيت‌ رفتار خريد صنعتي‌
طبقه‌بندي‌ كالاها و خدمات‌ صنعتي‌
مصرف‌ كنندگان‌ صنعتي‌
تدوين‌ استراتژي‌ و برنامه‌ريزي‌ بازاريابي‌ صنعتي‌
روال‌ اين‌ كتاب‌

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقيق مقدمه‌اي‌ بر محيط‌ بازاريابي‌ صنعتي‌”

مدیریت بازاریابی

تحقیق بازاريابي در بازرگاني پيشرفته

دانلود تحقیق با موضوع بازاريابي در بازرگاني پيشرفته،
در قالب word و در 34 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

فصل اول:
تاريخچه تجارت در جهان

فصل دوم:
اقتصاد بازرگاني

فصل سوم:
پخش كالا

فصل چهارم:
فروش

فصل پنجم:
تبليغات


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
وضع
اقتصادي و اجتماعي ايران تشابهي با كشورهاي متحده امريكا ندارد و اكثر
مطالب مندرج در كتاب‌هاي بازاريابي آن‌ها در ايران بدون استفاده است. اصول كلي بازاريابي امريكا در ايران قابل استفاده است ولي بايد جرح و تعديل گردد و با اوضاع و احوال ايران انطباق داده شود.

ترقيات، اكتشافات و اختراعات قرن بيستم به علت احتياجات نظامي، بيشتر در رشته‌هاي فيزيك و مكانيك متمركز شده و نصيب ديگر رشته‌ها از اين پيشرفت كمتر
بوده است. تجارت تنها رشته‌اي است كه از اين قاعده مستثناست و ترقي و تكامل
آن را مي‌توان مديون قرن بيستم دانست. بازرگاني كه در مراحل اوليه زندگي بشر
بوجود آمده بود، تا اوايل قرن بيستم كم و بيش به همان وضع ابتدايي باقي
ماند و چيزي جز خريد و فروش كالا به قصد بردن سود نبود. مشكل مهم
بازرگانان فراهم آوردن سرمايه كافي و يافتن منبع خريد بود و …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق بازاريابي در بازرگاني پيشرفته”