مدیریت سازمانی

پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد

دانلود پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت تغییر سازمانی، 
در قالب pptx و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مدیریت تغییر سازمانی را چه معنا می کنیم؟ 
تغییر برنامه ریزی شده 
مدلی برای مدیریت تغییر سازمانی 
استراتژی های برنامه های ایجاد تغییر 
استراتژی های ایجاد تغییر در ساختار 
استراتژی های ایجاد تغییر در  فناوری 
استراتژی های ایجاد تغییر در فرایندهای سازمانی 
شش تاکتیک غلبه بر مقاومت کارکنان در برابر تغییر 
توزیع قدرت 
راهکارهای نحوه توزیع قدرت 
هفت روش توزیع قدرت 
قدرت فردی
قدرت مشارکتی
تفویض قدرت
پیش بینی تغییر از ابعاد ساختاری 
ارتباط بین رسمیت و تغییر 
ارتباط بین تمرکز و تغییر 
دیدگاه قدرت- کنترل 


قسمتی از متن:
تغییر برنامه ریزی شده:
هدف تغییر برنامه ریزی شده، بقا و تداوم فعالیت سازمان است. مادامی که سازمان ها با تغییر مواجهند، محصولات  خدمات ارائه شده به وسیله آنها با گذشت زمان و طی کردن مراحل حیات خود، منسوخ می شوند؛ رقبا محصولات یا خدمات جدیدی عرضه می کنند؛ مقررات و خط مشی های مالیاتی دولت، سازمان را وادار به تغییر می کنند؛ منابع مهم عرضه مواد اولیه نایاب می شوند؛ نیروی کار که قبلاً عضو اتحادیه نبوده به عضویت اتحادیه در می آیند.
بنابراین سازمانها باید ساز و کارهای داخلی خود را برای تسهیل در تغییر برنامه ریزی شده، توسعه دهند. تلاش در جهت انجام تغییر برنامه ریزی شده، چیزی است که ما آن را مدیریت تغییر معنا می کنیم. 


توضیحات:
کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته استیفن رابینز ترجمه دکتر مهدی الوانی و دکتر حسن دانایی فرد، از جمله منابع مهم درسی رشته های مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پانزدهم  این کتاب با موضوع ‘ مدیریت تغییر سازمانی ‘ می باشد که در حجم 24 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد”

مدیریت سازمانی

پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد

دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت فناوری و طراحی شغل، 
در قالب pptx و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
رویکردهای مختلف به طراحی شغل 
رویکرد سیتم های فنی- اجتماعی 
مقایسه سیستم ماشینی و سیستم های فنی – اجتماعی در زمینه طراحی شغل 
برخی از اصول ویژه برگرفته شده از سیتم های فنی – اجتماعی 
مدل ویژگی های شغل 
ابعاد پنج گانه اصلی شغل 
مدل ویژگیهای شغل 
محاسبه میزان انگیزش بالقوه شغل 
رهنمودهای مدل ویژگی شغل برای مدیران در طراحی شغل 
چهار مکتب فکری در مورد طراحی شغل 
مکتب مهندسی 
مکتب روانشناختی 
مکتب مهندسی انسانی (ارگونومی) 
مکتب زیستی (بیولوژیک) 
شیوه های خاص طراحی کار 
توسعه شغلی 
غنی سازی شغل 
گروه های کاری منسجم 
گروه کاری خودگردان (مستقل) 
چه موقع مدیریت باید طراحی مجدد شغل را مورد توجه قرار دهد؟ 


قسمتی از متن:
ابعاد پنج گانه اصلی شغل بر اساس مدل ویژگیهای شغل: 
تنوع مهارت: شغل شامل وظایف متنوع باشد، طوری که یک فرد بتواند از مهارتها و توانایی های گوناگون بهره گیرد.
معنی دار بودن وظیفه: وظیفه شغلی به نحوی تعیین شده اند که کار از ابتدا تا انتها برای شاغل مشخص بوده و فرد تصویر کاملی از وظایف شغلی خود داشته و خود بخش مهمی از کار تلقی شود.
اهمیت وظایف: میزانی که شغل دارای اهمیت و ارزش بوده و اثرات محسوسی بر زندگی یا کار افراد دیگر دارد.
استقلال و اختیار در کار: حد و حدودی که شاغل در برنامه ریزی زمانی کار، در تعیین رویه های کاری، از استقلال و آزادی عمل برخوردار است.
بازخورد: شغل طوری طراحی شده باشد که اطلاعات واضح و مستقیم در مورد اثربخشی نتایج و عملکرد کاری به شاغل بدهد. 


توضیحات:
کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته استیفن رابینز ترجمه دکتر مهدی الوانی و دکتر حسن دانایی فرد، از جمله منابع مهم درسی رشته های مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل سیزدهم  این کتاب با موضوع ‘ مدیریت فناوری و طراحی شغل’ می باشد که در حجم 28 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد”

مدیریت سازمانی

پاورپوینت اجرای استراتژی: جذب نیرو و رهبری

دانلود پاورپوینت با موضوع اجرای استراتژی: جذب نیرو و رهبری،
در قالب pptx و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
جذب نیرو 
نحوه تغییر  الزامات استخدام و اموزش
انتخاب مدیران مناسب با استراتژی ها
اهمیت انتخاب و توسعه مدیران 
راههای شناسایی توانایی ها و توسعه قابلیت ها 
رهنمودهایی برای موفقیت طرح کوچک سازی 
مسائل بین المللی و جذب نیرو 
رهبری
انواع شکل های رهبری 
مدیریت فرهنگ سازمانی 
پرسش هایی که به قابلیت تطابق استراتژی با فرهنگ سازمانی مربوط می شوند 
روشهای مدیریت فرهنگ شرکت خریداری شده 
برنامه ریزی عملی 
عناصر طرح عملی برای یک برنامه جدید تبلیغاتی 
مدیریت بر مبنای هدف 
فرایند مدیریت بر مبنای هدف 
مدیریت کیفیت جامع 
اجزای اصلی مدیریت کیفیت جامع 
رهبری و ملاحضات بین المللی 


قسمتی از متن:
به دلیل تفاوت های فرهنگی، باید برای هر کشور و فرهنگ از یک سبک خاص مدیریتی و روش های خاص مدیریت منابع انسانی مناسب با آن فرهنگ بهره جست. بسیاری از شرکت های چندملیتی تلاش می کنند که برای تصدی پست های مدیریتی شعبات و نمایندگی های خود در کشورهای دیگر، از افراد و شهروندان تحصیل کرده و ماهر آن کشورها استفاده کنند.
روش دیگری که شرکت های چندملیتی برای تصدی پست های مدیرتی خود به کار می گیرند عبارت است از استخدام کارکنان و افرادی که جهت گیری و دید جهانی و بین المللی دارند، بدون توجه به کشور زادگاه آنها و بدون توجه به کشور میزبان. 


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘ اجرای استراتژی: جذب نیرو و رهبری’ می باشد که در حجم 27 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس- سمینار) مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه علائم و اصول نگارشی رعایت شده و قالب آن را نیز می توان به دلخواه تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت اجرای استراتژی: جذب نیرو و رهبری”

مدیریت سازمانی

پاورپوینت فصل چهارم کتاب نظریه سازمان، مدرن نمادین- تفسیری و پست مدرن نوشته جو هچ ترجمه دانایی فرد

دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب نظریه سازمان، مدرن نمادین- تفسیری و پست مدرن نوشته ماری جو هچ ترجمه دکتر حسن دانایی فرد، با موضوع ساختار اجتماعی سازمان،
در  قالب pptx و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
خاستگاه های مفهوم ساختار اجتماعی
مشخصه های اصلی بوروکراسی ماکس وبر
تقسیم کار
سلسله مراتب فرمانرانی
قواعد و رویه های رسمی
ابعاد متداول مورد استفاده در ساختار اجتماعی سازمان
نظریه های مدرنیست ساختار اجتماعی سازمانی
نظریه اقتضایی ساختاری
سازمان های مکانیکی و ارگانیکی
مقایسه مشخصات سازمان های مکانیکی و ارگانیکی
نتیجه تحقیقات لاورنس و لورش، برنز و استاکر در زمینه تفکیک و یکپارچگی 
نتیجه تحقیقات لاورنس و لورش  در زمینه ثبات محیطی و ساختار داخلی 
اندازه سازمانی 
ساختار پنج گانه میتنزبرگ
چرخه حیات سازمانی
مرحله کارآفرینی
مرحله جمع و جور کردن
مرحله واگذاری
مرحله رسمی سازی
مرحه همکاری معتمدانه
مدل سیستم های باز توسعه ساختارهای سازمانی 
نظریه ساختارمندشدن 
روال و واکنش فی البداهه 
ساختارهای اجتماعی به عنوان منطق نهادینه شده 
ساختار اجتماعی به عنوان اجتماع (محفل) عمل 
ساختار اجتماعی پست مدرن 
نظریه ضد اداره 


قسمتی از متن:
نظریه اقتضایی ساختاری:
نظریه پردازان اقتضایی بر کشف منظومه عوامل سازمانی موثر بر بقا و موفقیت سازمانی تمرکز دارند. اقتضائات سازمانی زیادی از جانب مطالعات تجربی مطرح و اعتباریابی شده اند، نظیر مرور 1996 نظریه اقتضایی توسط نظریه پرداز استرالیایی که توانست مدعی شود: چندین عامل اقتضائی وجود دارند: راهبرد، اندازه، عدم قطعیت وظیفه و فناوری.
با این وجود، این مشخصات سازمانی به نوبه خود تأثیر محیط پیرامون سازمان را انعکاس می دهند. بر این اساس، سازمان در راستای اثربخشی خود ایجاب می کند ساختار خود  را با  عوامل اقتضایی سازمان و در نتیجه محیط خود متناسب سازد. از این رو به سازمان به مثابه سازگار شونده با محیط نگریسته می شود. 


توضیحات:
کتاب ‘ نظریه سازمان، مدرن نمادین- تفسیری و پست مدرن نوشته ماری جو هچ ترجمه دکتر حسن دانایی فرد’  از جمله منابع مهم درسی رشته های مجموعه مدیریت می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم این کتاب با موضوع ‘ ساختار اجتماعی سازمان ‘ می باشد که در حجم 34 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس- سمینار) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه علائم و اصول نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و قالب آن را نیز می توان به دلخواه تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت فصل چهارم کتاب نظریه سازمان، مدرن نمادین- تفسیری و پست مدرن نوشته جو هچ ترجمه دانایی فرد”

مدیریت سازمانی

پاورپوینت فصل سوم کتاب نظریه سازمان، مدرن نمادین- تفسیری و پست مدرن نوشته جو هچ ترجمه دانایی فرد

دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب نظریه سازمان، مدرن نمادین- تفسیری و پست مدرن نوشته ماری جو هچ ترجمه دکتر حسن دانایی فرد، با موضوع روابط سازمان- محیط،
در قالب pptx و در 38 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
تجزیه و تحلیل محیط های سازمانی: نگاه مدرن
سطوح تعریف و تحلیل نظریه پردازان مدرن سازمان از روابط سازمان- محیط 
شبکه ها بین سازمانی، ذینفعان و زنجیره های تأمین
سازمانها درون محیط های متشکل از ذینفعان و رقبا فعالیت می کنند 
شبکه های بین سازمانی 
مثالی از شبکه های بین سازمانی 
زنجیره تأمین
شرایط و روندها در محیط یک سازمان
بخشهای محیط
بخش اجتماعی محیط
بخش فرهنگی
بخش قانونی
بخش سیاسی
بخش اقتصادی
بخش فناوری 
بخش طبیعی( فیزیکی)
بین المللی سازی، منطقه سازی و جهانی سازی
راههای برای ترسیم جهانی سازی
نظریه های مدرنیست روابط سازمان – محیط 
نظریه اقتضائی محیط
عدم قطعیت  محیطی بر اساس میزان پیچیدگی و نرخ تغییر در محیط سازمان 
نظریه عدم قطعیت اطلاعاتی
پیوند بین شرایط در محیط ادراک شده، عدم قطعیت و اطلاعات 
نظریه وابستگی به منابع
بوم شناسی جمعیت
تحلیل محیط نمادین
مشروعیت اجتماعی به مثابه یک منبع سازمانی
محیط وضع شده
پست مدرنیسم و روابط سازمان- محیط
مراحل سه گانه صنعتی سازی
مقایسه مشخصه های عصر صنعتی و عصر فراصنعتی
شکل های مرتبط با سازمان فرصنعتی 
نظریه ذی نفع


قسمتی از متن:
زمانی که  نظریه عمومی سیستم ها ایده سطوح تحلیل را در دهه 1950 مطرح کرد، نظریه پردازان سازمان، « محیط سازمانی» را به صورت ابرسیستمی که سیستم های سازمانی قسمتی از آن هستند، تعریف کردند. این ایده برای نظریه پردازان مدیریت که تا آن زمان تمایل داشتند با سازمان ها طوری رفتار کنند که گویی عملیات درونی آنها تنها مآخذ دغدغه مدیریت (البته سوای اقتصاد رقابت ) بود، انقلابی  به نظر می رسید. تمام این ایده ها با ظهور مفاهیمی نظیر نیروهای بیرونی، حوزه های سازمانی و جمعیت ها در شرف تغییر  بود که همگی در نهایت در حوزه مطالعه نحوه رابطه سازمان با محیط های خود ادغام شدند. 


توضیحات:
کتاب نظریه سازمان، مدرن نمادین- تفسیری و پست مدرن نوشته ماری جو هچ ترجمه دکتر حسن دانایی فرد از جمله منابع مهم درسی رشته های مجموعه مدیریت می باشد.  این فایل شامل پاورپوینت فصل سوم این کتاب با موضوع  ‘ روابط سازمان- محیط’ می باشد که در حجم 38 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس- سمینار) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه علائم و اصول نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و قالب آن را نیز می توان به دلخواه تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت فصل سوم کتاب نظریه سازمان، مدرن نمادین- تفسیری و پست مدرن نوشته جو هچ ترجمه دانایی فرد”

مدیریت سازمانی

پاورپوینت مديريت مهندسي

دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت مهندسي،
در قالب ppt و در 106 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

اصول مديريت عمومي
تئوري و ساختار سازمان
مديريت بازاريابي
کلیات مديريت فناوري
مديريت خريد و تدارکات
مديريت کيفيت
منابع
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مديريت مهندسي”

مدیریت سازمانی

پاورپوینت سازمان های شبدری

دانلود پاورپوینت با موضوع سازمان های شبدری،
در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

چارلز هندی (Charles Handy)
Shamrock Organizations
فلسفه نام گذاری سازمان شبدری چیست؟
سازمان شبدری چارلز هندی
نخستین برگ شبدر
دومین برگ شبدر
سومین برگ شبدر
سازمان شبدری چگونه باید اداره شود؟
خصوصيت اصلي سازمان هاي شبدری
سازمان فدرال
ویژگی های یک سازمان فدرال، 6 مورد
فدراليسم و تمركز زدائي، 3 مورد
تعریف سازمان سه آي
و …

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت سازمان های شبدری”

مدیریت سازمانی

پاورپوینت بررسی مديريت تعارض و تصميم گيري خلاق

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی مديريت تعارض و تصميم گيري خلاق،
در قالب ppt و در 56 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعارض از ديد صاحبنظران علم مديريت
تعارض در سازمان
نظريه سنتي تعارض 
تعارض  مخرب
نظريه رفتاري تعارض 
تعارض سازنده
نظريه تعامل گرا تعارض 
جنبه هاي مثبت و منفي تعارض
ريشه هاي تعارض
انواع تعارض
مراحل فرآيند تعارض
مديريت تعارض
مديريت تعارض
روش هاي ناموثر در حل تعارض
سبك هاي مرسوم براي مديريت تعارض
انتخاب راهبرد و سبك مديريت تعارض
حل مسئلهي مشاركتي
سبك رقابت جويي (تحكم)
سبك انعطاف پذيري (مدارا)
سبك مصالحه (توافق)
تفاوت سبك ها با استفاده از تمثيل حيوانات
مديريت در زمان مواجه با تعارض
تصميم گيري خلاقانه
فرآيند عمومي تصميم گيري
ده گام در حل خلاق مسايل
پرسش هايي درباب تفكر خلاق (نوع ديگر ديدن)
سوالات مهم پيرامون تفكر خلاق
شيوه هاي معروف تفكر خلاق
شكوفايي تفكر خلاق
خصوصيات خلاقيت
اركان خلاقيت
فرآيند صحيح تصميمگيري
تصميم گيري خلاق
تصميمگيران  شهودي
جايگاه واقعي ‘شهود’ در فرآيند تصميم گيري صحيح چيست؟
در مورد تصميم خود كاملاً مطمئن باشيد
پيش تصميم گيري
كارآفرينان چگونه ميتوانند با عدم  قطعيت ها كنار بيايند و در آن شرايط تصميم بگيرند؟
كيفيت تصميم و كيفيت پيشامدها


قسمتی از متن پاورپوینت:
تعارض فرآيندي است كه درآن نوعي تلاش اگاهانه به وسيله گروه ها يا  افراد صورت مي گيرد تا از طريق  مقابله با افراد يا گروه هاي ديگر مانع از دستيابي به اهداف آنان گردند. تعارض در حقيقت عملي است که در يک سازمان گروه يا افرادي بصورت آگاهانه باعث اختلال در امور خاصي ميشوند. چون تعارض در همه حالات ممکن است مضر نباشد، بايستي يک مدير با توانايي هايي که دارد سبب اين شود تا از تعارض بهترين نتيجه را ببرد، البته قبل از رسيدن به نقطه بحراني.

تصميم‎سازي و تصميم‎گيري فرآيندي است آگاهانه و مبتني بر خلاقيت و هوش انساني كه به مدد دانش و تجربه و بصيرت تصميم‎گيرنده محقق مي‎شود. اين در حالي است كه پيچيدگي شرايط محيطي و تعدد و تنوع عوامل تأثيرگذار داخلي و خارجي در حوزه‎هاي تصميم‎گيري، شرايطي بغرنج و توأم با عدم اطمينان فراهم آورده است كه تصميم‎گيرنده را با ريسك و ترس از اتخاذ تصميم نادرست مواجه مي‎سازد …



توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘بررسی مديريت تعارض و تصميم گيري خلاق’ می باشد که در حجم 56 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بررسی مديريت تعارض و تصميم گيري خلاق”

مدیریت سازمانی

پاورپوینت اصول و مفاهیم سازماندهی و فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها

دانلود پاورپوینت با موضوع اصول و مفاهیم سازماندهی و فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها،
در قالب pptx و در 45 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

سازمان چیست؟
سیستم چیست؟
سیستم و نگرش سیستمی
اصول و مفاهیم سازمانی
ساختار کلی سازمان از دیدگاه هنری مینتزبرگ
مبانی سازماندهی
تنظیم نمودار سازمانی
روش تحلیلی در تهیه نمودار سازمانی
و …


بخشی از متن پاورپوینت:
سازمان چیست؟
– سازمان عبارت است از دسته بندی و گروه بندی افراد در قالب های نظام یافته به گونه ای که مساعی هماهنگ شده ی آن ها در یک محیط متغیر به صورت وسیله ای برای نیل به هدف های سازمانی در آید.
– سازمان یک نهاد اجتماعی است که دارای هدف بوده و سیستمی است که به سبب داشتن یک ساختار آگاهانه فعالیت های خاصی را انجام می دهد و دارای مرزهای شناخته شده ای می باشد.
– سازمان عبارت است از فرآیندی نظام یافته از روابط متقابل افراد برای دست یافت به هدف های معین.
و …
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت اصول و مفاهیم سازماندهی و فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها”

مدیریت سازمانی

پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان با موضوع هدایت از طریق انگیزش

دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان با موضوع هدایت از طریق انگیزش،
در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
نحوه شکل گیری رفتار انسان
نظریه پردازی در مورد انگیزش
نظریه های تبیین کننده عوامل انگیزش
نظریه سلسله مراتب نیازها
نظریه x و y
مفروضات نظریه y
ویژگی های سبک های مورد استفاده مدیران بر مبنای مفروضات x و  y
نظریه تقویت و اصلاح رفتار
فراگرد ایجاد انگیزه با تأکید بر رابطه تلاش، پاداش و رضایت خاطر کارکنان (طبق نظریه انتظار)
نظریه عوامل بهداشت روانی و انگیزاننده ها
نظریه های تبیین کننده فراگرد انگیزش
نظریه  تقویت و اصلاح رفتار
نظریه انتظار
نظریه برابری
نظریه هدفگذاری
فراگرد هدف گذاری و اخذ نتیجه
انگیزش کارکنان در مقایسه با مدیران


توضیحات:
کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر علی رضائیان، از جمله مهم ترین منابع درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی در سطح کارشناسی برای رشته های مدیریت- حسابداری و اقتصاد می باشد. 

این فایل شامل پاورپوینت فصل سیزدهم این کتاب با عنوان هدایت از طریق انگیزش، در حجم 21 اسلاید، همراه با توضیحات و تصاویر کامل می باشد که می توان از آن به عنوان سمینار کلاسی(کنفرانس) برای درس های مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و مدیریت عمومی برای رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد استفاده کرد. 

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن، کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان با موضوع هدایت از طریق انگیزش”