دسته: مدیریت سازمانی
لیست تمام پروژه ها و مطالب:
پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد
پاورپوینت اجرای استراتژی: جذب نیرو و رهبری
پاورپوینت فصل چهارم کتاب نظریه سازمان، مدرن نمادین- تفسیری و پست مدرن نوشته جو هچ ترجمه دانایی فرد
پاورپوینت فصل سوم کتاب نظریه سازمان، مدرن نمادین- تفسیری و پست مدرن نوشته جو هچ ترجمه دانایی فرد
پاورپوینت مديريت مهندسي
تئوري و ساختار سازمان
مديريت بازاريابي
کلیات مديريت فناوري
مديريت خريد و تدارکات
مديريت کيفيت
منابع
پاورپوینت سازمان های شبدری
در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
چارلز هندی (Charles Handy)
Shamrock Organizations
فلسفه نام گذاری سازمان شبدری چیست؟
سازمان شبدری چارلز هندی
نخستین برگ شبدر
دومین برگ شبدر
سومین برگ شبدر
سازمان شبدری چگونه باید اداره شود؟
خصوصيت اصلي سازمان هاي شبدری
سازمان فدرال
ویژگی های یک سازمان فدرال، 6 مورد
فدراليسم و تمركز زدائي، 3 مورد
تعریف سازمان سه آي
و …
پاورپوینت بررسی مديريت تعارض و تصميم گيري خلاق
تعارض در سازمان
نظريه سنتي تعارض
تعارض مخرب
نظريه رفتاري تعارض
تعارض سازنده
نظريه تعامل گرا تعارض
جنبه هاي مثبت و منفي تعارض
ريشه هاي تعارض
انواع تعارض
مراحل فرآيند تعارض
مديريت تعارض
مديريت تعارض
روش هاي ناموثر در حل تعارض
سبك هاي مرسوم براي مديريت تعارض
انتخاب راهبرد و سبك مديريت تعارض
حل مسئلهي مشاركتي
سبك رقابت جويي (تحكم)
سبك انعطاف پذيري (مدارا)
سبك مصالحه (توافق)
تفاوت سبك ها با استفاده از تمثيل حيوانات
مديريت در زمان مواجه با تعارض
تصميم گيري خلاقانه
فرآيند عمومي تصميم گيري
ده گام در حل خلاق مسايل
پرسش هايي درباب تفكر خلاق (نوع ديگر ديدن)
سوالات مهم پيرامون تفكر خلاق
شيوه هاي معروف تفكر خلاق
شكوفايي تفكر خلاق
خصوصيات خلاقيت
اركان خلاقيت
فرآيند صحيح تصميمگيري
تصميم گيري خلاق
تصميمگيران شهودي
جايگاه واقعي ‘شهود’ در فرآيند تصميم گيري صحيح چيست؟
در مورد تصميم خود كاملاً مطمئن باشيد
پيش تصميم گيري
كارآفرينان چگونه ميتوانند با عدم قطعيت ها كنار بيايند و در آن شرايط تصميم بگيرند؟
كيفيت تصميم و كيفيت پيشامدها
تعارض فرآيندي است كه درآن نوعي تلاش اگاهانه به وسيله گروه ها يا افراد صورت مي گيرد تا از طريق مقابله با افراد يا گروه هاي ديگر مانع از دستيابي به اهداف آنان گردند. تعارض در حقيقت عملي است که در يک سازمان گروه يا افرادي بصورت آگاهانه باعث اختلال در امور خاصي ميشوند. چون تعارض در همه حالات ممکن است مضر نباشد، بايستي يک مدير با توانايي هايي که دارد سبب اين شود تا از تعارض بهترين نتيجه را ببرد، البته قبل از رسيدن به نقطه بحراني.
تصميمسازي و تصميمگيري فرآيندي است آگاهانه و مبتني بر خلاقيت و هوش انساني كه به مدد دانش و تجربه و بصيرت تصميمگيرنده محقق ميشود. اين در حالي است كه پيچيدگي شرايط محيطي و تعدد و تنوع عوامل تأثيرگذار داخلي و خارجي در حوزههاي تصميمگيري، شرايطي بغرنج و توأم با عدم اطمينان فراهم آورده است كه تصميمگيرنده را با ريسك و ترس از اتخاذ تصميم نادرست مواجه ميسازد …
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘بررسی مديريت تعارض و تصميم گيري خلاق’ می باشد که در حجم 56 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت اصول و مفاهیم سازماندهی و فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها
– سازمان عبارت است از دسته بندی و گروه بندی افراد در قالب های نظام یافته به گونه ای که مساعی هماهنگ شده ی آن ها در یک محیط متغیر به صورت وسیله ای برای نیل به هدف های سازمانی در آید.
– سازمان یک نهاد اجتماعی است که دارای هدف بوده و سیستمی است که به سبب داشتن یک ساختار آگاهانه فعالیت های خاصی را انجام می دهد و دارای مرزهای شناخته شده ای می باشد.
– سازمان عبارت است از فرآیندی نظام یافته از روابط متقابل افراد برای دست یافت به هدف های معین.
و …
دانلود فایل”پاورپوینت اصول و مفاهیم سازماندهی و فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها”
پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان با موضوع هدایت از طریق انگیزش
دانلود فایل”پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان با موضوع هدایت از طریق انگیزش”